Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Test: Svetlá Knog Blinder Road Twinpack a Knog Blinder MOB Kid Grid

Vďaka LED svetlám, pokročilo osvetlenie na bikoch míľovými krokmi od dôb halogénových, či dokonca obyčajných žiaroviek. Cyklistické osvetlenie je kompaktnejšie, vyzerá viac cool, ale hlavne ponúka veľké množstvo svetla. Austrálska firma Knog je práve inovátorom takýchto svetiel, ktoré sú ľahko pripojiteľné k riadítkam alebo sedlovej trubke, pomocou silikónového popruhu. Ide o univerzálny a ľahko pripojiteľný dizajn, ktorý inšpiroval viaceré konkurenčné firmy v danej oblasti.
Bicykel ako daňovo uznateľný výdavok - je to možné a legálne?

Odpoveď na jednoduchú otázku nemusí byť vždy jednoduchá. Ja sa však o to pokúsim.
Je teda možné, legálne a bezrizikové, dať bicykel do daňových nákladov?
Erik Baška s prvým víťazstvom medzi profesionálmi

Baška dosiahol svoje prvé víťazstvo v profesionálnom pelotóne, v piatok triumfoval na jednorazových pretekoch Handzame Classic vo Flámsku. Dvadsaťdvaročný jazdec tímu Tinkoff sa presadil v záverečnom špurte, keď nastúpil približne z piatej pozície a jasne o dĺžku bicykla zdolal Holanďana Dylana Groenewegena v službách LottoNL-Jumbo a domáceho Gianniho Meersmana zo zoskupenia Etixx-QuickStep.
Test: Výbava od Purple Harry - čistenie, údržba a mazanie bicykla, ako aj starostlivosť o jazdca

Purple Harry je mladá anglická firma, ktorá ponúka širokú škálu prípravkov na čistenie, údržbu a mazanie bicyklov a rovnako aj prípravky na starostlivosť o jazdca. Koncom minulého roka sa mi do rúk dostal kompletný sortiment prostriedkov od Harryho a ja som tak mal možnosť všetky tieto prípravky vyskúšať a v rámci mimosezónnych možností aj otestovať.
Castelli Thermosuit 2 – netradičný pohľad na zimné oblečenie

Keď som prvýkrát videl tento zaujímavý kúsok na webe, tak ma hneď zaujal. Musím sa priznať, že takéto „vychytávky“ a netradičné riešenia vo mne vzbudzujú poriadnu zvedavosť a chuť vyskúšať na vlastnej koži. Samozrejme, že som nakoniec neodolal a výsledkom je tento článok...
Van den Driesscheová možno dostane za motor v ráme bicykla doživotie

Podľa belgického denníka Het Nieuwsblad sa Medzinárodná cyklistická únia (UCI) chystá uložiť tvrdé sankcie cyklokrosárke Femke van den Driesscheovej, ktorej na konci januára na majstrovstvách sveta našli v ráme bicykla motorček. Devätnásťročná Belgičanka sa budúci týždeň vo švajčiarskom Aigle bude zodpovedať pred disciplinárnou komisiou UCI. Ak riadiaci orgán svetovej cyklistiky bude konať podľa odporúčaní komisie, bývalá majsterka Európy do 23 rokov môže údajne schytať doživotný zákaz a pokutu 50-tisíc eur.
Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky PR článok

Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky

„To najlepšie pre vás a váš bike….“, tak toto vyjadruje náš live motív, vďaka ktorému prinášame na slovenský trh renomované značky, ktoré dlhé roky pôsobia v cyklistickom odvetví nielen v Európe, ale aj na viacerých kontinentoch.
Limitovaná edícia originálneho majstrovského dresu Petra Sagana už v predaji

Talianska športová odevná značka Sportful, ktorá dodáva oblečenie pre tím Tinkoff, spustila predaj limitovanej edície majstrovského dresu a doplnkov, schválených UCI. Dres aj nohavice sú vyrobené z rovnakých materiálov a technológiou BodyFit Pro, aké sú použité pre oblečenie, v ktorom jazdí Peter Sagan a ďalší členovia tímu Tinkoff, či už pri tréningu alebo v samotných pretekoch.
Hlavou proti stereotypu - 4. časť o silovom tréningu

Vchádzam do posilňovne so svojou cyklistickou postavou, so zvyškami typického letného opálenia rúk a stehien a vyzerám v spoločnosti objemných „týpkov“ skôr komicky. Avšak môj zámer, ak to môžem takto povedať, je čisto akademický.
Takto sa zráža profesionálny cyklista motorkou na pretekoch

Minulý rok doprovodné autá aj motorky poslali k zemi viacero cyklistov a zostreleniu sa nevyhol ani Peter Sagan. Nová sezóna začína a s ňou aj tento nešťastný problém. Uvidíme, čo sa až bude musieť stať, aby doprovodné vozidlá boli v menšom počte, alebo jazdili opatrnejšie.
Po Korzike s cestným bicyklom

Kým je ešte na Slovensku upršané počasie alebo zima, na francúzskom ostrove Korzika sa dajú najazdiť kilometre jedna radosť. Ostrov navyše ponúka množstvo stúpaní, takže si môžete užiť kopce aj zjazdy.
Peter Sagan skončil druhý v prvej európskej klasike v belgickom Gente

Sagan z tímu Tinkoff obsadil druhé miesto v sobotňajších pretekoch Omloop Het Nieuwsblad, ktoré odštartovali sezónu jarných klasík v Európe. V záverečnom špurte nestačil iba na svojho veľkého rivala Belgičana Grega van Avermaeta (BMC Racing).