Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Sagan hovorí, že netúžil po sláve, ale niečom, čo ho bude napĺňať

Cyklista roka 2015 v priestoroch divadla Tower Stage v Bratislave mal zaujímavú dramaturgiu, správne tempo a pôsobivé vyvrcholenie. A najmä, Zlatému pedálu nechýbal absolútny víťaz. Keď sa Peter Sagan postavil na najvyšší stupienok slovenského cyklistického pódia, tlieskalo mu v stoji celé divadlo.
Hlavou proti stereotypu - 1. časť o pedálovaní

Začalo to ako vždy myšlienkou a predstavou. „Ako by to asi mohlo byť?“. A samozrejme otázkou, akou témou diplomovej práce ohúrim komisiu na katedre fyzioterapie v Banskej Bystrici. Pre fyzioterapeuta a zároveň cyklistu je výzvou pochopiť, ako funguje ľudské telo na relatívne jednoduchom stroji, akým je bicykel. Predstava pre laika od predstavy vášnivého cyklistu sa môže líšiť. Jednoducho, ide o sekundy, ide o metre, a tak tlačím do pedálov, koľko srdce a žalúdok zvládne.
Nádherný rok po každej stránke, vraví Peter Sagan

Od zisku titulu majstra sveta v Richmonde uplynuli tri mesiace a odvtedy zbiera jedno ocenenie za druhým. Doma aj v zahraničí, od odborníkov či fanúšikov, v reálnej prítomnosti či na internete. Najnovšie cyklistovi Petrovi Saganovi (25) pribudol do zbierky druhý výročný titul v ankete KŠR o najlepšieho športovca Slovenska.
Kráľom v roku 2015 na Slovensku cyklista Peter Sagan

Titul slovenský Športovec roka 2015 v tradičnej ankete Klubu športových redaktorov Slovenského syndikátu novinárov získal cyklistický majster sveta v cestných pretekoch s hromadným štartom Peter Sagan. Druhý v ankete skončil chodecký majster sveta na 50 km Matej Tóth. Paralympionikom roka sa stal cyklista Jozef Metelka.
Tour de France 2017 so štartom v Nemecku

Štvrtý nemecký začiatok v histórii slávnych etapových pretekov potvrdili organizátori zo spoločnosti Amaury Sport Organisation (ASO). Do úvahy pripadal aj anglický Londýn, ale v septembri svoju kandidatúru stiahol.
Tip na výlet: Z Kysúc cez Oravu až do Popradu na žiletke

V lete som zistil, že kamarát v servise požičiava aj žiletky, a keďže mňa to už dlhšiu dobu lákalo, tak som si ju na víkend zobral. Ani nie za pol hodiny už bola naplánovaná na nedeľu parádna trasa s minimom áut, krásnou prírodou a pomerne kvalitnými cestami.
Elite - tréning doma nemusí byť nuda PR článok

Elite - tréning doma nemusí byť nuda

Nie každý má v zime chuť sadnúť na bicykel a vyraziť bojovať so živlami. To ale neznamená, že nie je spôsob, ako kvalitne trénovať. Práve preto je tu Elite so svojou širokou ponukou trenažérov, z ktorej si určite vyberie ako náročný užívateľ, tak aj hobby cyklista.
Peter Sagan pod Tiňkovom už iba rok, Rus predá tím

Oleg Tiňkov sa už presýtil profesionálnej cyklistiky, po nadchádzajúcej sezóne 2016 predá svoj tím aj s úradujúcim majstrom sveta Petrom Saganom. Za rozhodnutím sú vraj obchodné aj osobné dôvody. O svojom úmysle informoval všetkých jazdcov aj členov realizačného tímu v piatok počas tréningového kempu na Kanárskych ostrovoch.
Lapierre - inovatívne bicykle s dôrazom na čo najlepšie jazdné vlastnosti PR článok

Lapierre - inovatívne bicykle s dôrazom na čo najlepšie jazdné vlastnosti

Lapierre má v DNA inováciu a spolu s tímom profesionálnych jazdcov vytvára bicykle, ktoré sa umiestňujú na popredných stupňoch na pódiách. Spolu s technológiami dosahujú požadovaný komfort, efektivitu prenosu sily a ďalšie jazdné vlastnosti, tak aby bicykel jazdcom čo najlepšie sedel. Viac informácií na lapierre-bike.sk.
Cancellara o Saganovi: Dosiahol to, po čom som vždy túžil

"Sagan v závere uplynulej sezóny dokázal to, po čom som ja vždy túžil - stal sa majstrom sveta. Pre mladého jazdca nikdy nie je ľahké vyrovnať sa s tlakom, peniazmi či situáciou v tíme, ale Sagan to dokázal. Je stále mladý a má pred sebou ešte dlhú kariéru," uviedol uznanlivo Cancellara.
Knog - jednoducho poriadne svetlo PR článok

Knog - jednoducho poriadne svetlo

Počas celého roka je potrebné mať dobré svetlá na bicykli, no cez jeseň a zimu je to ešte dôležitejšie. Vidieť a byť videný je hlavne o našej bezpečnosti. Svetlá Knog ponúkajú vysokú kvalitu a vynikajúcu svietivosť. Navyše, Knog prináša aj množstvo ďalších svetiel, ktoré sú užitočné aj v iných športoch a oblastiach.
Film: Na Liberte k Jadranu - 860 kilometrov za 7 dní iba s jediným defektom

Dňa 9.8. 2015 o 7.30 hod. sme vyrazili z Červeníka do Chorvátska, presnejšie na Makarskú riviéru. Výber toho najzaujímavejšieho z cesty si môžete pozrieť v tomto takmer 30 minútovom dokumente. Komu nestačí vidieť len film, môže si prečítať aj našu reportáž.