Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Fotomomentky z návštevy 20. etapy Tour de France 2015

18 fotografií z horskej etapy na Tour de France, kedy pretekári zdolávali na záver etapy legendárny Alpe d'Huez. Všetky fotografie sme spravili v tzv. holandskom rohu a o zábavu veru nebola núdza, veď sa presvedčte na vlastné oči.
GORE BIKE WEAR – to najlepšie  z kolekcie jeseň/zima PR článok

GORE BIKE WEAR – to najlepšie z kolekcie jeseň/zima

GORE BIKE WEAR je výrobca oblečenia ponúkajúci kompletný sortiment pre jazdu na bicykli v akomkoľvek počasí a pre akéhokoľvek jazdca. Sme výrobca membrán GORE-TEX® a WINDSTOPPER® a preto vám prinášame tie najlepšie možné produkty, či už ste rekreačným, ambicióznym alebo výkonnostným jazdcom v horách alebo na ceste.
Novinky SRAM pre sezónu 2016

Najväčšou novinkou, ktorú firma SRAM predstavila na Eurobiku 2015, bolo iste bezdrôtové radenie RED eTAP. Ale aj horskí cyklisti sa môžu radovať, pretože obmenou prišli aj brzdy Guide a nová je aj sada SRAM GX, ktorá už bola predstavená skoršie počas tohto roku.
Baška definitívne k Petrovi Saganovi do tímu Tinkoff

Slovenský úradujúci majster Európy do 23 rokov Erik Baška bude definitívne súčasťou cyklistického tímu Tinkoff v budúcej sezóne. Informuje o tom oficiálna stránka ruského zoskupenia. Sila a rýchly šprint 21-ročného jazdca by mali byť veľkým prínosom pre krajana a čerstvého svetového šampióna Petra Sagana v dojazdoch etáp či jednorazových pretekov.
Saganovi chýba viac rešpektu v pelotóne

Majster sveta z amerického Richmondu apeluje na viac úcty vo svetovom cyklistickom pelotóne a ešte raz vysvetľuje svoje posolstvo, ktoré adresoval svetu z pódia po triumfe v pretekoch s hromadným štartom v Richmonde.
Erik Baška sa pridá k Saganovi v Tinkoff-Saxo

Slovenská enkláva v cyklistickom tíme Tinkoff-Saxo sa rozrastá. Podľa zdrojov denníka Šport pribudne od budúcej sezóny k doterajšej trojici Peter Sagan, Juraj Sagan a Michael Kolář aj úradujúci majster Európy v kategórii do 23 rokov Erik Baška. Samotný jazdec to zatiaľ nepotvrdil a neinformoval o tom ani oficiálny web zoskupenia ruského miliardára Olega Tiňkova. K podpisu zmluvy by malo prísť v najbližších dňoch. Baška sa vraj v závere októbra zúčastní už na prvom zoznamovacom sústredení v Chorvátsku.
Dlhodobé testovanie: Castelli návleky a kraťasy s materiálom Nanoflex

Všetky produkty v dnešnom teste sú vyrobené z materiálu s názvom Nanoflex. O čo vlastne ide a čo sa skrýva za tajuplným názvom? V podstate za tým celým stojí snaha čo najlepšie skĺbiť dve protichodné vlastnosti – vodeodolnosť a priedušnosť.
Obchod PRO CYCLING na novej adrese a v lepších priestoroch blízko petržalskej hrádze PR článok

Pre všetkých nadšencov nielen cestnej cyklistiky, ale aj talianskej značky Bianchi, ako aj pre všetkých návštevníkov petržalskej hrádze, máme dobré správy. Partia z obchodu PRO CYCLING na koniec letnej sezóny vymyslela prekvapenie.
Okolo Abú Zabí: Viviani v šprintérskej koncovke po 110 km len o malý kúsok prednej časti bicykla zdolal Petra Sagana

Navlas rovnaké poradie na prvých dvoch miestach bolo aj v piatkovej druhej etape týchto pretekov. Záver štvoretapových cyklistických pretekov Okolo Abú Zabí sa v nedeľu na okruhu Yas Marina v Abú Zabí stal korisťou Taliana Eliu Vivianiho z tímu Sky (2:22:43 h). Tretí skončil ďalší taliansky reprezentant Andrea Guardini (Astana).
Šup, bum, hop a zmiznutie

Síce staršie video, ale rozhodne stojí za to. Zo začiatku sa situácia pritom vôbec nezdala dramatická, ale pád aj výsledok proste prekvapí. Len si predstavte ako vysoké sú tie stromy...
V 2. etape pretekov Okolo Abú Zabí finišoval Peter Sagan druhý

"Viviani je čistokrvný šprintér a veľmi dobrý, takže jeho víťazstvo nie je prekvapením. Držal sa na mojom kolese a o to ide. Moji tímoví kolegovia odviedli vynikajúcu prácu a Bennati mi skvele rozbehol špurt. Bola to krátka etapa, čo je lepšie, keď je takéto počasie. Celkovo sme zažili dobrý deň. Zajtra na nás čaká horská etapa, uvidíme, čo sa bude dať robiť," cituje Petra Sagana oficiálna stránka Tinkoff-Saxo.
Test: Louis Garneau Course Speedzone Vest – tak trochu iná vesta

Občas sa stane, že ma nejaký produkt upúta hneď na prvý pohľad. To platí aj v prípade vesty, od u nás trochu menej známej značky, Louis Garneau. Človek by si v dnešnej dobe myslel, že na veste už nie je pomaly čo zlepšovať, no stačí jeden šikovný nápad a hneď sa veci majú trochu inak...