Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Cyklotrasy okolo Neziderského jazera (Neusiedler See) - Nenáročná cykloturistika kúsok od Bratislavy

Menej ako 50 km od Bratislavy sa nachádza Neziderské jazero, ktoré ponúka viacero nenáročných dobre značených cyklotrás. Okolo celého jazera je to približne 120 km s minimálnym prevýšením, ale keď sa vyberiete aj do maďarského mesta Sopron, predĺžite si trasu ešte o ďalších 25 km a nastúpate celkovo 500 metrov. Navyše cez jazero premávajú lode, ktorými sa môžete aj s bikom dopraviť na druhú stranu, takže si môžete vybrať aj oveľa kratší variant.
Krosový bicykel Cannondale s vidlicou Lefty PR článok

Krosový bicykel Cannondale s vidlicou Lefty

Niečo zaujímavého pre tých, ktorí majú radi cestu, ale nechcú, aby ich neupravená bočná poľná cesta zastavila. Ak chcete na seba strhnúť pri jazde pozornosť, tento bicykel vám k tomu isto pomôže, aj keď podáte iba priemerné výkony :).
Sagan vo Švajčiarsku zaokrúhlil počet triumfov na 10

Peter Sagan sa stal víťazom 3. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Švajčiarska. V záverečnom špurte etapy dlhej iba 117,3 km z Quinta do Olivone sa presadil pred Španielom Danim Morenom (Kaťuša) a Francúzom Thibautom Pinotom (FDJ). Sagan zopakoval svoj triumf v 3. etape na Tour de Suisse spred roka a celkovo si na tomto prípravnom podujatí pred Tour de France pripísal už desiate etapové víťazstvo.
Slovák Michael Kolář vyhral záverečnú 5. etapu na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska

Cyklista tímu Tinkoff-Saxo jazdiaci v drese slovenskej reprezentácie Michael Kolář vyhral záverečnú 5. etapu na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Nového Mesta nad Váhom do Bratislavy a merala 123,5 km.
Jeseň na bicykli - Baška Voda, október 2015 PR článok

Jeseň na bicykli - Baška Voda, október 2015

Leto ešte ani poriadne nezačalo, ale sú medzi nami aj takí, ktorí už teraz myslia na to, ako si spríjemnia záver cyklistickej sezóny napríklad aj pobytom v Chorvátsku spolu s bicyklom začiatkom októbra.
Odštartoval 59. ročník medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska

Dlhoročný partner podujatia, značka ŠKODA, posilnila svoju pozíciu a od tohto roku zastrešuje prestížne slovenské cyklistické preteky ako hlavný partner.
CUBE: Cestné bicykle 2015 - Vyberte si z 21 kvalitných modelov PR článok

CUBE: Cestné bicykle 2015 - Vyberte si z 21 kvalitných modelov

Cestná cyklistika sa stáva čoraz populárnejšou aj na Slovensku a preto je dôležité si vybrať správny a kvalitný cestný bicykel. V CUBE máme dlhoročné skúsenosti s navrhovaním a výrobou cestných bicyklov a preto sa budete môcť vždy spoľahnúť na svoj CUBE a užívať si výborný pocit z jazdy.
Kreuziger môže súťažiť, zbavili ho obvinení

Medzinárodná cyklistická únia (UCI) a Svetová antidopingová agentúra (WADA) stiahli v piatok obvinenie voči českému cyklistovi Romanovi Kreuzigerovi. Dvadsaťdeväťročný rodák z Moravskej Třebovej môže znova súťažiť. Kreuziger mal nezrovnalosti v biologickom pase z obdobia rokov 2011 a 2012, hoci z jeho strany nikdy nedošlo k prekročeniu nastavených limitov.
Novinka: Doživotná záruka už aj na bicykle GT - podrobné informácie ako na registráciu a podmienky pre jej uplatnenie

Pre bicykle Cannondale je už dlhé roky synonymom doživotná záruka a od modelového ročníku 2015 je dostupná doživotná záruka taktiež pre značku GT aj keď s mierne odlišnými podmienkami. Navyše celú kolekciu GT a Cannondale 2015 si môžete zakúpiť v MTBIKER Shope a staršie modely ponúkame v akciových cenách.
Na Okolo Slovenska sa od 10. do 14. júna predstaví maximálne 138 cyklistov z 23 tímov - Termníny a lokality jednotlivých etáp

Na 59. ročníku cyklistických pretekov Okolo Slovenska príde sedemnásť kontinentálnych, tri reprezentačné a tri klubové celky. Domáce farby budú obhajovať reprezentácia SR aj s Jurajom Saganom či Michaelom Kolářom, Dukla Trenčín a CK Banská Bystrica. Na Okolo Slovenska sa predstavia niektoré zaujímavé zoskupenia.
bike&motion: Máme za sebou dva víkendy, v ktorých sme ladili myšlienku projektu PR článok

bike&motion: Máme za sebou dva víkendy, v ktorých sme ladili myšlienku projektu

Poniektorí z čitateľov zachytili niečo pred vyše mesiacom informácie o novom projekte cyklopobytov a cykloturistiky bike&motion na Liptove. Čas pokročil a sme tu späť s informáciou o tom, čo sa nám podarilo za ten čas stihnúť a ako napredujeme. Máme za sebou dva víkendy, z ktorých bol úplne prvý náš testovací.
Hotel Brusno - Krásny a útulný hotel nachádzajúci sa pod krídlami Nízkych Tatier v srdci Slovenska PR článok

Prichádza leto a začínate hľadať ten správny hotel pre váš cyklovýlet? Viac hľadať nemusíte. Hotel Brusno***, je krásny a útulný hotel nachádzajúci sa pod krídlami Nízkych Tatier v srdci Slovenska. Nachádza sa v centre kúpeľnej obce Brusno, ktorá leží na pol ceste medzi mestami Banská Bystrica a Brezno, a len 11 km od geografického stredu Slovenska.