Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Príhody a skúsenosti: Aké je to vyskúšať cestný bicykel a nabehať prvých 400 km?

Časť čistokrvných MTB jazdcov začína jazdiť aj cestu a naopak. Jazdenie po cestách je však na rozdiel od MTB opradené množstvom strašidelných historiek, ale aké je to naozaj pre nováčika? Cestný bike ponúka úplne iný zážitok z jazdy a má aj mnoho predností. Počas viac ako týždňa sa mi naskytla príležitosť jazdiť na slušnom Felte F5 a podniknúť viacero výjazdov. V tomto článku predkladám osobné príhody a skúsenosti, ktoré mi utkveli v pamäti.
21x TCL - Trnavská cyklistická liga je tu už 21 rokov

21 rokov, to už je aj v živote človeka dlhá doba. A presne toľko rokov sa už organizuje tradičná “Trnavská cyklistická liga” (TCL). Ako to začalo?
Sagan predvádzal parádne výkony a stal celkovým víťazom Okolo Kalifornie

V záverečnej etape na 96,6 km z Los Angeles do Pasadeny získal 25-ročný Žilinčan cenné bonifikačné sekundy na rýchlostnej prémii i za 3. miesto v cieli a posunul sa v celkovom poradí pred doterajšieho lídra Juliana Alaphilippeho. V konečnom účtovaní mal jazdec tímu Tinkoff-Saxo k dobru tri sekundy.
Okolo Kalifornie: Sagan opäť bojoval o triumf, Cavendish chválil Martina Velitsa

Peter Sagan finišoval vo štvrtkovej 5. etape zo Santa Barbary do Santa Clarity na pretekoch Okolo Kalifornie na treťom mieste. Tretíkrát ho tento rok na najväčšom americkom cyklistickom podujatí zdolal Brit Mark Cavendish. Cavendish vedie bodovaciu súťaž o šesť bodov pred Saganom, ktorý zatiaľ na Okolo Kalifornie 2015 neskončil horšie ako tretí.
Peter Sagan sa dočkal a vyhral etapu na Okolo Kalifornie

Po troch druhých miestach sa Peter Sagan dočkal triumfu na pretekoch Okolo Kalifornie, keď vyhral stredajšiu štvrtú etapu z Pismo Beach na Avila Beach (172,2 km). V šprinte do mierneho kopca nedal súperom žiadnu šancu a tešil sa z druhého víťazstva v sezóne 2015.
Reportáž: Jarná Cena mesta Rimavská Sobota - Keď pretek baví, na jedničku po všetkých stránkach

V kalendári cestných cyklistických maratónov pribudla v minulom roku nová akvizícia, preteky s názvom Teatro Okolo Malohontu. Pretek sa napriek upršanému počasiu tešil skvelej odozve všetkých zúčastnených a tak sa rozhodli organizátori vyplniť kalendár aj novým podujatím: Jarná cena mesta Rimavská Sobota. Propozície boli jasné, pravá jarná klasika so všetkým, čo k tomu patrí. Krátke prudké stúpania a príjemná kilometráž prilákali aj mňa.
MTBIKER Shop - prvých 5 mesiacov za nami

Ako ste si iste všimli, MTBIKER pred Vianocami spustil svoj vlastný e-shop. Od Vianoc ubehlo 5 mesiacov a my sa blížime k 1 500 vybaveným objednávkam a 3 000 zodpovedaným otázkam v zákazníckej podpore. Vaše objednávky nosíme aj na maratóny a môžete si u nás objednať nové modely GT a Cannondale bicyklov. Ale tu rozhodne nekončíme - prečítajte si čo chystáme a pomôžte nám vyladiť pre vás najlepší bike e-shop na Slovensku.
Okolo Kalifornie: Sagan opäť druhý za Cavendishom aj v 2. etape

Cavendish zdolal Sagana tentoraz tesnejšie ako deň predtým a cieľová fotografia ukázala rozdiel ani nie polovice predného kolesa. Ďalší Slováci v pelotóne Michael Kolář (Tinkoff-Saxo) a Martin Velits (Etixx - Quick-Step) prišli do cieľa na 96., resp. 134. mieste.
Okolo Kalifornie: Sagana zdolal v šprinte len Cavendish

Po 204,3 km v okolí Sacramenta zdolal 25-ročného jazdca tímu Tinkoff-Saxo len skvelý britský šprintér Mark Cavendish, ktorý využil skvelú prácu tímu Etixx - Quick-Step. Špurt na dlhom a širokom bulvári viac vyhovoval Cavendishovi, ktorý potvrdil svoje kvality. Brit sa stal aj držiteľom trička pre najlepšieho muža celkového poradia.
Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015 PR článok

Canyon: Najväčšie cestné a urban novinky pre sezónu 2015

Tento rok ponúka Canyon množstvo vylepšení a v predstavovanom širokom spektre nových bikov si nájde každý cyklista kvalitný stoj podľa svojich predstáv. Pozrite sa bližšie na novinky a vylepšenia z dielne Canyon.
350 a 280 kilometrov: Tatranské, nedočkavé, aprílové, zasnežené cyklistické výjazdy

Fotoreport z mojich najnovších ultramaratónskych zážitkov naprieč našou rodnou zemou. Vitajte! Ak máte radi Slovensko, jeho krásy, a aspoň trochu cyklistiku, klikli ste správne :). Už tretí rok sa snažím zachytiť krajinu z trochu inej, netradičnej perspektívy. Ak ste čítali môj blog na sme.sk alebo články na MTBIKER aj po minulé roky, viete, že holdujem poriadne dlhým trasám v snahe vtesnať ich do čo najmenšieho časového úseku a táto vášeň pretrváva aj naďalej. Neznamená to však, že si krásy okolia patrične neužívam, práve naopak :)
Michael Kolář finišoval štvrtý v 5. etape na Okolo Turecka

Slovák Michael Kolář dosiahol jeden zo svojich najlepších výsledkov v profesionálnom pelotóne, vo štvrtkovej 5. etape pretekov Okolo Turecka finišoval na 4. mieste. Pred jazdca tímu Tinkoff-Saxo sa dostali len Talian Sacha Modolo, Španiel Carlos Barbero a Austrálčan Jay McCarthy.