Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko

Šikmá veža, vinice, olivové háje, Leonardo da Vinci, úzke kľukaté serpentíny a mnoho ďalšieho objavíme pri návšteve Talianskej provincie Toskánska. Pozornému oku toho neunikne ešte oveľa viac, ak sa mu podarí na výlet do tejto krásnej krajiny pribaliť aj bicykel, čo bol presne môj prípad, aby som si udržal duševné zdravie počas nasledujúcich 7 dni strávených v spoločnosti mojich „La signorina“.
Splnený sen: Okolo Slovenska na biku

Nezabudnuteľná jazda okolo našej vlasti. 13 dní fantastických zážitkov v sedle bicykla po celom Slovensku. Dunaj, Banská Štiavnica, Štrbské pleso, Hrebienok, Spiš, Košice, Bratislava a množstvo našich ďalších krásnych miest...
Pozvánka: Okolo Malohontu 2014

Pozývame všetkých cyklistov na 1. ročník Teatro Okolo Malohontu v Rimavskej Sobote. Cyklisti sa môžu tešiť na 99 kilometrov krásnym prostredím v jesennej prírode. Okrem iného sme pripravili 6 kilometrov dlhý úsek po úzkej lesnej ceste s novým asfaltovým povrchom s uzavretou premávkou počas celých pretekov, bidony s vodou na bufete, atraktívny odjazd v centre Rimavskej Soboty po dlažobných kockách a mnoho iného. MTBiker ako mediálny partner prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá potrvá do 1.9. 2014.
ŠKODA je dodávateľom oficiálneho vozidla legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta PR článok

Niekoľko týždňov po Tour de France sa značka ŠKODA opäť prezentuje na popredných medzinárodných cyklistických pretekoch. Už po štvrtýkrát je ŠKODA oficiálnym vozidlom legendárnych pretekov okolo Španielska La Vuelta. Jadrom tejto podpory je flotila viac ako 60 vozidiel ŠKODA. Značka sa navyše na „Vuelte“ prezentuje mnohými komunikačnými aktivitami.
Saganovo Cannondale na Vuelte druhé v tímovej časovke

Peter Sagan s kolegami z družstva Cannondale obsadil 2. miesto v tímovej časovke na 12,6 km v Jereze de la Frontera na pretekoch Vuelta a Espaňa. Dvadsaťštyriročný Žilinčan už vie, aké je to vyhrať na Vuelte, pri svojom doteraz jedinom štarte v roku 2011 sa tešil z troch triumfov. Jazdci Cannondale so Saganom zvládli trať za 14:19 min a o šesť sekúnd prehrali so zoskupením Movistar.
Peter Sagan prijal "Ice Bucket Challenge" a nominoval všetkých 150 poslancov na čele s Ficom...

Čo k tomu dodať? Peter je jednoducho showman a aj tento jeho kúsok treba vidieť...
Do Španielska na bicykli

S novým rokom už tradične prichádzajú nové problémy. Pre mňa je jedným z nich aj to, kam sa v lete spolu so svojim bicyklom vyberiem. Už od zimy som preto spolu s kamarátmi rozmýšľal, čo bude našim cieľom a čo sme schopní zvládnuť. Po zvažovaní alternatív sme sa nakoniec rozhodli pre Santiago de Compostela v Španielsku. Je to celkom diaľka a preto nebolo možné naplánovať všetko tak, ako po minulé roky. Nevedeli sme, koľko kilometrov denne spravíme, ani to kde budeme spať. Denný priemer sme si stanovili na nejakých 170 km, aby sme tých približne 3500 km zvládli za 3 týždne.
Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.
Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m

Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.
Road Bike Freestyle

Taliansky trialový jazdec Vittorio Brumotti má na svojom konte už 10 rekordov zapísaných v Guinnessovej knihe rekordov a bol aj svetovým trialovým majstrom. Toto vydarené video na cestnom biku plné rôznych parádičiek je Vittoriova pocta pre Martyna Ashtona.
Svetová cyklistika na Štrbskom Plese - 5. Etapa Tour de Pologne

Historicky prvýkrát sa na slovenských cestách objavili cyklisti Pro Tour tímov, aby si zmerali sily na 190 kilometrov dlhej trati zo Zakopaného (PL) až na vrchol Štrbského Plesa. Prečítajte si report zdokumentovaný pohľadom priamo z dejiska štartu, napokon aj z cieľa v našom najznámejšom centre turizmu.
Peter Velits skončil celkovo 25. na Okolo Poľska

Poliak Rafal Majka sa stal celkovým víťazom pretekov WorldTour Okolo Poľska, ktoré zavítali vo štvrtok aj na Slovensko. Jazdec tímu Tinkoff-Saxo je prvým Poliakom, ktorému sa podarilo domáce podujatie vyhrať po zaradení do seriálu WorldTour. Žltý dres si udržal najlepší vrchár Tour de France 2014 aj v záverečnej sobotňajšej časovke na 25 km v Krakove, v ktorej obsadil 13. priečku.