Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Keď pevná vôľa a voda rozhodujú

Skoro ráno ma budia zvuky z ulice. Ľudia fungujú už od skorého rána. Ešte sa snažím zaspať na nie veľmi čistej obliečke. Asi je čistejšia ako ja. Zrazu vypadne elektrika a s ňou aj ventilátor. Pot steká takmer po celom tele a v izbe sa teplota vyšplhá na 35 stupňov. Ešte hodinku som si pospal a okolo siedmej si idem dať studenú sprchu. Teplá voda netečie. V sprche si svietim čelovou lampou. Užívam si už niekoľko dní „komfort“. Tieto skvelé hotely v cenovom rozsahu 150 až 400 Rp za noc sú omnoho efektívnejšie ako stavať stan. Občas mám na izbe aj kamošov, muchy, mravce, jašterice, pavúky a iných. Keď nejde elektrika, večer pri sviečkach poteší. V Nepále sú priateľský a milí ľudia. Je to omnoho lepšie ako v Indii a o čosi lepšie ako na Sri Lanke. Páči sa mi tu.
Slovakia Ring 24hod: Aké to je atakovať takmer 800 kilometrov na bicykli za jediný deň?

Jednou vetou: Náročné :) Vlastne za obvyklých podmienok mi to ani rozum neberie, nespracuje, za jeden deň by to vzdialenosťou vyšlo z môjho malého mestečka menom Zvolen napríklad do karnevalom a gondolami preslávených Benátok, do severopoľského baltského prístavu Gdánsk či na peknú dovolenku trebárs do chorvátskeho Zadaru. Sčítané, podtrhnuté - zvládol som to, prekonal som sám seba, počet kilometrov sa zastavil na čísle 781, až mám pocit, že sa mi pokazil tachometer :)
Parádna fintička Petra Sagana pri výhre bodovacej prémie v 10. etape na Tour de France 2014

Je to šoumen, ktorého cyklistika naozaj baví. Aj keď mu stále víťazstvo v etapách uteká doslova o centimetre, Peter nevešia hlavu dolu a baví na bicykli fanúšikov. Radosť sa pozerať na takéto momenty. Ďakujeme Peťo!
Sagan priznal chybu pri skorom nástupe

Peter Sagan jazdil v úvode nedeľňajšej 9. etapy Tour de France do Mulhouse veľmi aktívne, snažil sa dostať do niektorého z únikov, aby zvýraznil svoj momentálne 111-bodový náskok v hodnotení súťaže o zelený dres pred Francúzom Bryanom Coquardom. Pozrite si aj to, ako Sagana podporuje jeho priateľka Katka.
Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh

Ahojte, volám sa Mišo, slovenčina mi nikdy nešla najlepšie, literatúra ma nikdy extra nebavila a aj napriek tomu som zmaturoval na jednotku (buďte si istý, že nieste prvý kto tomu nedokáže uveriť) :D preto ma ospravedlňte ak v článku nájdete nejakú chybu. Po prečítaní drashovho článku o jeho bajku som si povedal že, by som mohol napísať niečo podobné aj ja, tak prajem príjemné a dúfam že aj zaujímavé čítanie.
Reportáž: Okolo Domaše, tento rok už oficiálne najväčšia cykloakcia na Slovensku

A je to tu zas čo som bol na akcii Okolo Domaše. Dlho to vyzeralo tak, že sa v sobotu 5.7.2014 nezúčastním, ale nakoniec mi to vyšlo perfektne a bez komplikácii, v čo som už ani nedúfal. Som preto veľmi rád, že sa mi podarilo zúčastniť tejto rekordnej akcie a mohol som byť jej súčasťou. Vedel som o viacerých novinkách, a tak som sa veľmi tešil na tento už 7. ročník.
Sagana v 7. etape delilo od víťazstva pár centimetrov

Slovenský cyklista Peter Sagan obadil 2. miesto v piatkovej 7. etape Tour de France z Épernay do Nancy, ktorá merala 234,5 km. Kapitán a líder tímu Cannondale Sagan v záverečnom tesnom špurte iba o maličký kúsok "galusky" podľahol Talianovi Matteovi Trentinovi z tímu Omega Pharma Quick-Step. Tretí špurtoval v Nancy Francúz Tony Gallopin (Lotto Belisol).
Greipel vyhral etapu, Sagan v závere kľučkoval, nakoniec na 5. mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval vo štvrtkovej 6. etape pretekov Tour de France, ktorá viedla z Arrasu do Reims a merala 194 km, v šprinte pelotónu na 5. mieste. Víťazom etapy sa stal Nemec André Greipel, ktorý tento rok dosiahol prvý triumf.
Sagan potvrdil zelený dres, Froome spadol a odstúpil

V náročných podmienkach na mokrých cestách finišoval Slovák Peter Sagan na 4. mieste a udržal si zelené tričko lídra bodovacej súťaže. Žltý dres vedúceho muža celkového poradia si udržal Talian Vincenzo Nibali z tímu Astana, ktorý v stredu zvýšil náskok na všetkých rivalov v boji o absolútny triumf. Nibali prišiel do cieľa v Arenbergu na 3. mieste, keď v závere pustil pred seba tímového kolegu z Astany Jakoba Fuglsanga.
Sella Ronda a naša bajkovačka

Tohtoročná Sella Ronda mala byť trošku iná, hlavne čo sa týkalo dopravy. Ako to celé dopadlo je rozpísané po jednotlivých dňoch. Príjemné čítanie.
Peter Sagan spadol približne 20km pred cieľom, ale aj tak skončil v cieli štvrtý

Sagan finišoval na 4. mieste a potvrdil vedúce pozície v bodovacej súťaži o zelený dres a súťaži jazdcov do 25 rokov o biele tričko. Dvadsaťštyriročného jazdca Cannondale nepripravili o druhú 4. priečku na tohtoročnej edícii ani problémy necelých 20 km pred cieľom.
Rozhovor: Cesťák Donny o jeho dlhých výjazdoch, ktoré majú aj cez 300km

Nedávno sme uverejnili pár článkov z dlhších trás od Donnyho, ktoré vás celkom zaujali. Rozhodli sme sa preto Donnyho spýtať viac na jeho výjazdy a cyklistiku celkovo.