Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Cyklisti na diaľnici alebo aké to bolo na ŠKODA Bike & Tour

Uplynulú sobotu si mohli východniari vychutnať akciu, ktorá rozhodne nepatrí do kategórie tuctových. Vďaka podujatiu Škoda Bike & Tour si mohli aj fanúšikovia nemotorovej dopravy vychutnať jazdu po diaľnici D1 medzi Prešovom a Košicami.
Ukrajinec Alexander Polivoda víťazom Okolo Slovenska

Polivoda sa stal celkovým víťazom 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska. Dvadsaťsedemročný jazdec tímu Kolss dosiahol najväčší úspech kariéry. Sobotňajšiu záverečnú 5. etapu z Levíc do Bratislavy (178,6 km) vyhral v špurte pelotónu ďalší Ukrajinec Andrij Kulyk, ktorý triumfoval pred Talianom Christianom Dellem Stellem a Romanom van Udenom.
Delle Stelle vyhral šprint pelotónu v Leviciach pretekov Okolo Slovenska

Talian Christian Delle Stelle sa stal víťazom 4. etapy 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Handlovej do Levíc a merala 177,5 km. Jazdec tímu MG Kvis - Wilier sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Matejom Mugerlim, na 3. mieste finišoval Erik Baška z Dukly Trenčín Trek.
Kráľovská etapa Okolo Slovenska pre Maroša Kováča

Kráľovská etapa 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Liptovského Hrádku do Handlovej, ktorá merala 173,8 km, sa stala korisťou Slováka Maroša Kováča. Jazdec tímu Dukla Trenčín Trek triumfoval v šprintérskej koncovke. Žltý dres lídra si udržal naďalej Ukrajinec Alexander Polivoda z tímu Kolss. Na trati štvrtkovej etapy boli štyri horské a dve rýchlostné prémie.
Prvý bezdrôtový elektronický systém radenia z dielne spoločnosti SRAM

Máme za sebou divácky atraktívne podujatie Okolo Kalifornie, ktoré sa za oceánom skončilo v nedeľu, 18. mája. Nás okrem skvelých výkonov cyklistov, zeleného dresu pre víťaza bodovacej súťaže Petra Sagana zaujala zbrusu nová elektronická sada bez akejkoľvek kabeláže od firmy SRAM. Kedy sa jej dočká široká verejnosť?
Triumf Quintanu na Giro d´Italia

Cyklista Nairo Quintana sa stal prvým kolumbijským víťazom pretekov Giro d´Italia. Jazdec tímu Movistar si definitívne obliekol ružový dres v nedeľu popoludní v talianskom Terste. Víťazom záverečnej 21. etapy sa stal Slovinec Luka Mezgec z tímu Giant-Shimano. Mezgec zvíťazil v záverečnom špurte pred Talianom Giacomom Nizzolom (Trek Factory Racing) a Američanom Tylerom Farrarom (Garmin Sharp).
Pozvánka: Zajazdite si po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska

Slovenský zväz cyklistiky, ktorý tento rok organizuje 58. ročník medzinárodných cyklistických pretekov OKOLO SLOVENSKA Vás chce pozvať na 1. ročník cestných cyklistických hobby pretekov pre širokú verejnosť, ktoré sa budú jazdiť po trase 5. etapy pretekov Okolo Slovenska.
ŠKODA Bike & Tour 2014 štartuje už čoskoro PR článok

ŠKODA Bike & Tour 2014 štartuje už čoskoro

Prijmite pozvanie na Slovenský cyklistický unikát a podporte dobrú myšlienku. Už onedlho štartuje prvý ročník netradičného cyklo podujatia pre všetkých – ŠKODA BIKE & TOUR 2014.
Na Okolo Slovenska početný pelotón i štyri ProTour farmy

Najväčšie etapové cyklistické preteky pod Tatrami Okolo Slovenska napíšu od 3. do 7. júna už svoju 58. kapitolu. Na slovenské cesty zavíta početný pelotón, v ktorom bude maximálne 138 cyklistov z 23 tímov. Na štarte sa zídu pretekári z 28 rôznych krajín. Etapovými centrami 58. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska budú Stropkov, Liptovský Hradok, Handlová, Levice a Bratislava. Na pelotón čaká 722,4 km.
Šliapnite do pedálov s Proenzi® PR článok

Šliapnite do pedálov s Proenzi®

Proenzi® Cyklotour Slovakia so štartom v Košiciach a záverom v Bratislave bude mať 493 kilometrov. Jazdci prekonajú 4076 výškových metrov. Trasa povedie 4. etapami počas, ktorých sa každý môže zapojiť podľa svojich možností, schopností. Ako odmenu môžete vyhrať originálny cyklistický dres Proenzi® a ďalšie hodnotné ceny.
Aký bol Prestigio City Triathlon Bratislava?

Cez víkend sa konal na bratislavskej Kuchajde Prestigio City Triathlon Bratislava 2014 ETU European Cup. Vzdialenosti pozostávali zo 750 m plávania, 20 km cyklistiky a 5 km behu. Na štart sa postavilo 623 pretekárov z celého sveta. Medzi najväčších česko-slovenských favoritov patril Richard Varga, Jan Čelustka a Ivana Kuriačková.
Sagan vyhral na Okolo Kalifornie bodovaciu súťaž

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v poslednej 8. etape na pretekoch Okolo Kalifornie tretie miesto. Dvadsaťštyriročný Žilinčan zo zoskupenia Cannondale sa v nedeľu držal v hlavnej skupine na popredných pozíciách, po prejazde záverečnou zákrutou zrýchlil a bol na čele, napokon však nestačil na víťazného Brita Marka Cavendish a predstihol ho aj Nemec John Degenkolb.