Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

V 3. etape Okolo Ománu skončil Sagan na 2. mieste

Víťazom etapy sa stal Nemec André Greipel (Lotto-Belisol), ktorý vyhral aj prvú etapu.
Fans Welcome Peter Sagan Back to California

Vychytaná pozvánka na 9. ročník Okolo Kalifornie, ktorý sa uskutoční 11-18. mája 2014.
14. miesto pre Petra Sagana na druhej etape Okolo Ománu

Slovenský šampión a úradujúci Športovec roka Peter Sagan obsadil v stredajšej 2. etape na cyklistických pretekoch Okolo Ománu 14. miesto. Dvadsaťštyriročný jazdec tímu Cannondale sa nepresadil v záverečnom špurte, v ktorom triumfoval nórsky jazdec Alexander Kristoff z Kaťuše.
Peter Sagan v 1. etape Okolo Ománu na 18. mieste

Úradujúci slovenský Športovec roka Peter Sagan z tímu Cannondale skončil v utorňajšej 1. etape cyklistických pretekov Okolo Ománu na 18. mieste. Krajan Peter Velits (BMC Racing Team) bol na 26. priečke. Obaja dokončili v hlavnom pelotóne.
Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014 PR článok

Cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014

V predchádzajúcom článku MTB novinky značky Canyon sezóny 2014 sme vás informovali o tom najzaujímavejšom zo sveta MTB, dnes sa bližšie pozrieme na cestné novinky a inovácie značky Canyon pre sezónu 2014.
Bratislava premiérovo na triatlonovej mape Európy

Bratislava sa tento rok premiérovo zaradí na triatlonovú mapu Európy, keď v termíne 17. – 18. mája 2014 bude hostiť preteky série Európskeho pohára 2014 s názvom PRESTIGIO CITY TRIATHLON BRATISLAVA 2014 - ETU European Cup.
Potrestali ďalšieho Armstrongovho "obhajcu"

Skúšobnú dobu, psychoterapiu a verejnoprospešné práce nariadil federálny súd v Denveri Robertovi Hitchinsovi z Utahu za to, že poslal výhražný mail výkonnému riaditeľovi Antidopingovej agentúry USA Travisovi Tygartovi, keď organizácia predvlani potrestala bývalého cyklistu Lancea Armstronga.
Prvá etapa World Tour na Slovensku povedie cez Oravu a Liptov

Historicky prvá etapa cyklistickej World Tour, ktorá povedie územím Slovenska, sa začne vo štvrtok 7. augusta v Zakopanom a po 178 km vyvrcholí na Štrbskom Plese. Pelotón pretekov Okolo Poľska premiérovo zavíta na slovenské cesty na Orave, kde pôjde cez Suchú Horu, Oravice, Blatnú, kde bude horská prémia, Zuberec a cez horskú prémiu Huty sa dostane na Liptov.
Bratislava pripravuje verejné požičovne bicyklov za 700 000€

Primátor Milan Ftáčnik očakáva, že prvé mestské bicykle budú môcť nielen obyvatelia, ale aj návštevníci slovenskej metropoly využívať v druhej polovici roka 2014.
New York z pohľadu cyklistu

Aké to je jazdiť v centre New Yorku na miestach ako sú Times Square, Broadway alebo v okrajových štvrtiach? Pozrite si sériu záberov z fotoaparátu uchyteného na bicykli.
Alonso možno spojí sily so Saganom v Cannondale

Prienik jazdca formuly 1 Fernanda Alonsa do prostredia elitnej svetovej cyklistiky by sa mohol uskutočniť spojením s tímom Cannondale, v ktorom pôsobia aj slovenskí bratia Peter a Juraj Saganovci. Nové zoskupenie by mohlo niesť názov Team Alonso Cannondale. Naznačil to v nedeľu portál Cyclingnews s odvolaním sa na Biciciclismo.
Frustrovaný Sagan hodil bicykel o zem po páde na pretekoch Okolo Dubaja

Peter Sagan spadol v závere sobotňajšej poslednej 4. etapy na pretekoch Okolo Dubaja. Bolo to v zákrute približne 3 km pred cieľom 123 km dlhej etapy. Škoda...