Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Peter Sagan by mal rok 2014 začať opäť v Argentíne

Slovenský cyklista Peter Sagan by mal aj súťažný rok 2014 začať na pretekoch Tour de San Luis v Argentíne. Organizátori podujatia ho predstavili spoločne s Britom Markom Cavendishom (Omega Pharma-Quick Step), Talianom Vincenzom Nibalim (Astana) a Kolumbijčanom Nairom Quintanom (Movistar) ako najväčšie hviezdy pripravovaných pretekov, ktoré figurujú v kalendári UCI v kategórii 2.1. Tour de San Luis sa uskutoční od 19. do 26. januára, v približne rovnakom termíne sa pôjde v Austrálii aj úvodné podujatie WorldTour Tour Down Under.
Martin Velits ostáva v tíme OPQS

Slovenský cyklista Martin Velits ostáva naďalej v tíme Omega Pharma-Quick Step. S doterajším zamestnávateľom predĺžil o jeden rok zmluvu. Martin Velits bude na rozdiel od posledných rokov v tíme sám, jeho dvojča Peter odchádza do družstva BMC.
Istotu MS majú Saganovci a Velitsovci, ostávajú 2 miesta

Slovenskí cyklisti pôsobiaci v tímoch WorldTour Peter a Juraj Saganovci a Peter a Martin Velitsovci majú istotu pre preteky s hromadným štartom na majstrovstvách sveta v talianskej Florencii (22. - 29. septembra).
Okolo sveta na bicykli - Balkán

Horúčavy, netradičné postupy a šialené riešenia bežných situácií, temperament, more a hory. Taký bol Balkán. Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje ďalej. Viac ako 6600 km s viac ako 60 000 m nastúpaných počas 360 hodín v sedle bicykla. Dorazil som do Istanbulu a odtiaľ pokračujem cez Turecko do Gruzínska, možno Arménska a Iránu. Ak sa podarí získať víza aj Turkmenistan a Uzbekistan. Ale späť na Balkán.
Peter Velits mení dres, bude jazdiť za BMC

Dvojnásobný cyklistický majster sveta Peter Velits mení dres. Od novej sezóny bude jazdiť za zoskupenie BMC. Do konca roku 2013 účinkuje v tíme Omega Pharma-Quick Step. Pre Velitsa to bude piaty zamestnávateľ v profesionálnej kariére. V roku 2007 pôsobil vo Wiesenhofe, v rokoch 2008 až 2009 v Milrame, v sezónach 2010 a 2011 v HTC - Columbia a posledné dva ročníky v nástupníckom tíme po predchádzajúcom Omega Pharma - Quick Step. Ako amatér jazdil za Duklu Trenčín a Konicu Minoltu.
Nové kotúčové brzdy Shimano pre cestných cyklistov

Shimano je dobre známe svojimi vysoko kvalitnými hydraulickými kotúčovými brzdami v horskej cyklistike. Po intenzívnom testovaní dnes s príchodom hydraulických bŕzd a brzdových pák s podporou Di2 Shimano ukazuje ďalšie smerovanie brzdenia v cestnej cyklistike.
P. Sagan sa bude na MS pripravovať v zámorí

Slovenský cyklista Peter Sagan sa bude pripravovať na majstrovstvá sveta vo Florencii (21. - 29. septembra) v zámorí. Víťaz bodovacej súťaže z ostatných dvoch edícii Tour de France sa predstaví na pretekoch USA Pro Cycling Challenge (19. - 25. augusta) v Colorade, Okolo Alberty (3. - 8. septembra) a dvoch jednodňových podujatiach - Grand Prix de Québec (13. septembra) a Grand Prix de Montreal (15. septembra).
Sagan je stále druhý v rebríčku UCI, SR má 6 miest na MS

Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Okolo Poľska v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.
Fotogaléria Tatry Tour 2013

Fotogaléria zo sviatku cestnej cyklistiky na Slovensku - Tatry Tour 2013. Náročná, 195km dlhá trať vedúca okolo Vysokých Tatier spolu s počasím dôkladne preverila sily a odhodlanie všetkých štartujúcich. Na štart v Starom Smokovci sa v sobotu ráno postavilo viac ako 240 štartujúcich. Do cieľa dlhej trate prišiel po sólovom úniku najrýchlejšie Maďarský pretekár Gábor Fejes s časom 05:12:22.86. Kompletné výsledky nájdete tu
Dobrí chlapci nosia zelenú

Po 21 etapách, 3403km a 3 týždňoch pretekania sa Tour de France presunula do Paríža kde nasledovala posledná etapa a zároveň obrovská svetová show. Nazrite spoločne s tímom Cannondale do zákulisia tejto záverečnej oslavy stého ročníka Tour
Experiments in Speed

Experiments in Speed - projekt inšpirovaný hrdinami 60. rokov, ktorí pomocou podomácky vyrobených strojov prekonávali rýchlostné rekordy na soľných jazerách. Myšlienka je teda jednoduchá, postaviť bicykel podľa vlastných predstáv a zaradiť sa medzi priekopníkov rýchlosti...
Sagan tancoval ako Jánošík, vítali ho stovky ľudí

Slovenského cyklistu Petra Sagana, ktorý v nedeľu obhájil zelený dres na pretekoch Tour de France, vítali v utorok na Mariánskom námestí v rodnej Žiline stovky ľudí. So zelenými balónmi v rukách skandovali jeho meno a vytrvalo čakali na podpisy.