Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (325 - 336 z 2975 článkov)

Tip na výlet: Zochova chata – Horné Orešany, kde si príde na chuť každý

04.10.2019 3 821 5 32

Máte radi zjazd, kopce, rovinky? Rád by som vám predstavil malokarpatskú trasu, ktorá toto všetko spĺňa.
Unboxing: Cannondale SuperSix Evo Carbon Disc 105 – technológie profíkov za slušný peniaz

04.10.2019 5 864 8 11

Na sezónu 2020 pripravila značka Cannondale asi najdôležitejší cestný model. Obľúbený sa stal aj aero model s označením SystemSix, ale klasickejšie poňatie tejto novinky s dlhšou históriou bude rezonovať viacej.
Video: Čo skontrolovať na bicykli po páde

03.10.2019 2 246 14

Stane sa to časom každému, no po páde je dobré zachovať chladnú hlavu a pár vecí si na bicykli pre istotu skontrolovať.
Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku

02.10.2019 6 612 16 46

Ak jazdíte radi v horách a tiež vtedy, keď nie sú úplne ideálne podmienky, dobre zvolené oblečenie je skutočne základ. A práve na to je zameraná špeciálna kolekcia s viacerými novinkami.
Naháňačka, kde aj prehra je výhrou

01.10.2019 6 314 71

Snívate o zvýšení výkonnosti bez nutnosti užívať športovú výživu, mučiť sa v posilke, či kupovať odľahčený bike? Snívať už netreba, objavil som recept! A nakoľko sa nejedná o PR článok, tak to ide aj na staré alebo opotrebované kolená!
Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel

PR 01.10.2019 5 668

Dnes sa pozrieme na niekoľko vychytávok a zaujímavých produktov, ktoré vedia spríjemniť nielen jazdu na bicykli.
Rozhovor: Vyštudoval právo a teraz riadi obchod MTBIKER centra

30.09.2019 5 089 13 51

Martin - Boo_boo - pôsobí v našom centre už od úplného začiatku. Prešiel si jeho budovaním, zveľaďovaním aj dostavbami. Má pod palcom celý obchod MTBIKER centra spolu s predajňou. Poďme ho trochu vyspovedať...
Tmel Trezado - budúcnosť patrí bezdušovým kolesám

PR 30.09.2019 3 278

Pre niekoho je to už samozrejmosť a pre iného cieľ, ktorý chce dosiahnuť. Tým sú 2 slovíčka - „Tubeless Ready“. No použitie plášťov bez tmelu by nebolo ideálne riešenie. Predstavme si dnes teda tmel od poľského výrobcu Trezado.
Poznáme nové legendy – Majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike 2019

30.09.2019 1 968 1 3

Napínavé súboje, neoblomné počasie a nikdy nekončiace prekvapenia do značnej miery charakterizujú uplynulé majstrovstvá sveta. Aj keď sa predpoklady možno nepotvrdili, noví šampióni si svoje dresy rozhodne zaslúžia.
Video: Najkrajšie stúpania - Ötztaler Gletscherstraße - 11 % priemer do výšky 2 800 m

29.09.2019 5 184 22 73

Vyskúšať si vplyv nadmorskej výšky na svoj výkon môžete veľmi dobre na tomto rakúskom kopci, ktorý je ku všetkému aj poriadne strmý...odmena ale rozhodne stojí za to.
S WeLoveCycling na výlet do zahraničia

PR 28.09.2019 2 343

Cyklistika je šport, ktorý sa dá vykonávať v rôznych podmienkach. My, Slováci, určite poznáme vo svojom okolí miesta, ktoré stoja za návštevu na dvoch kolesách.
Tip na výlet: Tokaj - spoznávanie vinohradníckeho regiónu na bicykli

27.09.2019 5 019 5 18

Nad týmto výletom som uvažoval dlho. Ale svadba a kopec ďalších povinností počas augusta mi tento výlet v kalendári posúvali neustále o týždeň dopredu. Nakoniec som sa však dostal s manželkou na Tokaj v ten správny čas.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 923)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 748)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 644)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 189)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 467)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 115)