Články v kategórii 'Cestna Cyklistika' (73 - 96 z 1747 článkov)

Výnimočný úspech pre Shimano na Tour de France

24.07.2017 3 676

Jazdci používajúci komponenty Shimano získali na Tour de France všetky dôležité dresy – žltý, zelený, bodkovaný a biely. Rovnako im patria aj všetky etapové víťazstvá.
Video: Najzaujímavejšie momenty z Tour de France

24.07.2017 2 124 1

Tohtoročná Tour bola plná kontroverzie, ale nechýbalo ani množstvo zaujímavých momentov a napínavých situácií. Pozrite sa na to najlepšie...
Polaris - Základná výbava

Polaris - Základná výbava "do lesa" z Anglicka

23.07.2017 2 799

Pred 25 rokmi si Rodger Dillon uvedomil, že jeho bežecká výbava nie je veľmi vhodná na jazdenie - a tak sa rozhodol vyrábať doplnky pre cyklistiku. To bol začiatok značky Polaris, ktorá dnes ponúka širokú základňu zaujímavých kúskov do dobrého, ale aj zlého počasia a základom je v prvom rade dôraz na funkčné materiály...
Video: Zopár tipov na výber vhodných cyklistických kraťasov

21.07.2017 4 600 9

Cyklistické nohavice vedia jazdu veľmi spríjemniť, no niekedy naopak, aj poriadne otráviť – na čo si dať pozor pri výbere?
Kittel prežíva obrovské sklamanie, pretože sa nestane víťazom bodovacej súťaže

20.07.2017 3 581 3

V prvej alpskej etape zosadol z bicykla približne 90 km pred cieľom v čase, keď už podľa vlastných slov nemal šancu dôjsť v časovom limite do Serre-Chevalier.
Video: Wilier Cento1AIR - v znamení rýchlosti

19.07.2017 2 401 1

Ak vás láka v prvom rade rýchlosť, skúste sa pozrieť na model Cento1AIR, ktorý má v tomto smere skutočne čo ponúknuť.
Reportáž: Beskyd tour 2017 aj s Jardom Kulhavým

18.07.2017 3 056 4

Na svojich stránkach sa tento tradičný český maratón pýši superlatívmi ako najstarší, najtradičnejší, najmalebnejší a najťažší.
Predpisy UCI a SZC verzus kompresné podkolienky, kamera a camelback

17.07.2017 7 221 22

Obsah reportáže Stefe MTB Maratón Levočské vrchy vyvolal diskusiu o dôvodnosti zákazu kompresných podkolienok a kamery pri MTB XCM pretekoch.
Lezyne - funkčný design vo farbách

16.07.2017 2 800

Už od svojho vzniku sa zaoberá Lezyne výrobou kvalitných cyklodoplnkov a náradia, ktoré nielen dobre vyzerá, ale je aj funkčné. O tom, že sa značka snaží stále posúvať vpred svedčí aj to, že prinášanú nové vylepšenia svojich produktov, a to nielen po designovej stránke, ale aj vzhľadom na funkčnosť, čomu nasvedčuje aj ich motto - Engineered design.
Tvrdý záver 14. etapy na TdF, v ktorom Aru prišiel o žltý dres

15.07.2017 3 260 1

Austrálčan Michael Matthews sa stal víťazom sobotňajšej 14. etapy na Tour de France, ktorá viedla z Blagnac do Rodez a merala 181 km. Zaváhal však držiteľ žltého dresu a tak sa menilo aj poradie na čele pretekov.
Bianchi znížilo ceny a zachovalo kvalitu – nové modely Oltre XR3 a Aria

14.07.2017 4 376

Bianchi predstavilo dvojicu modelov pre športovú jazdu a preteky, ktorými posúva svoje „top“ technológie na oveľa nižšiu cenovú hladinu.
Video: Ako na výživu - Základné doplnky počas športového výkonu

13.07.2017 4 152 6

Aké máme možnosti na doplnenie energie počas výjazdu zo špecializovaných doplnkov?
Reportáž: Tour de Volcano - tradične vysoký štandard

13.07.2017 3 155

Prvú júlovú nedeľu bol na programe dňa cestný maratón Tour de Volcano, s tradičným štartom a cieľom v Banskej Bystrici.
Recenzia: Kniha - Najkrajšie cyklookruhy 1. diel

12.07.2017 4 613 1

Na 208 stranách si môžete prezrieť a naštudovať 50 najkrajších cyklookruhov naprieč celým Slovenskom.
Juraj Sagan nestihol prísť v limite a je vonku z Tdf, podobný osud malo viacero jazdcov

10.07.2017 5 580 7

Rovnaká galiba postihla aj skvelého francúzskeho šprintéra, favorita na víťazstvo v bodovacej súťaži a víťaza 4. etapy Arnauda Démara, Marka Renshawa, Mattea Trentina či časovkára Josa van Emdena. Celkovo sa jednalo o náročnú etapu s viacerými pádmi, po ktorých končili aj favoriti na celkové poradie.
Test: Wilier GTR Team - pohodlný bicykel na výjazdy, ale nezľakne sa ani pretekov

09.07.2017 4 271 2

Model GTR Team je komfortný taliansky cestný bicykel, ktorý aj napriek pohodlnejšej a vzpriamenejšej geometrii v sebe nezaprie gény tradičného pretekárskeho bicykla z rodiny Wilier Triestina.
Trochu tolerancie alebo, ako sa správať na trati

08.07.2017 4 218 21

Na pretekoch, akým je napr. maratón, sa stretáva obrovské množstvo ľudí a tým pádom aj obrovské množstvo výkonnostne odlišných skupín. Štart je hromadný a občas, resp. dosť často, dochádza na kríženie medzi kratšími a dlhšími trasami. Je teda jasné, že vždy nastane nejaký konflikt záujmov...
Liv uvádza niečo pre ambiciózne cyklistky – model Langma

07.07.2017 2 742

Ženy, ktoré hľadali pre seba špecifický, maximálne športovo ladený bicykel pre to najnáročnejšie použitie, nemali zase tak úplne široký výber – ale situáciu opäť o niečo mení Liv s novým modelom Langma.
Video: Správny tlak je základ pre kontrolu, komfort a celkové správanie bicykla

08.07.2017 7 418 2

Zabudnite na zbytočne “prehusťovanie” pneumatík, a to aj v prípade, že chcete byť čo najrýchlejší.
Získajte jedinečné bavlnené tričká s cyklistickou tematikou

06.07.2017 3 829

Ideálna kombinácia je vtedy, keď slovenské tričká podporujú slovenskú cyklistiku. Môžete mať jedno z nich.
Tím Bora-Hansgrohe sa v prípade vylúčenia Sagana obrátil na Športový arbitrážny súd

06.07.2017 11 598 21

V tíme Bora-Hansgrohe sa stále nezmierili s vylúčením Petra Sagana z cyklistickej Tour de France.
Cez Južnú Kóreu na bicykli

05.07.2017 3 063

Kia a Samsung sú bezpochybne dve značky, ktoré  na Slovensku veľmi dobre poznáme. Neviem, či sa to týka iba nás, no nejakým spôsobom sa tá naša predstava o Južnej Kórei naviazala na lesklý displej smartphonu Samsung. To je však iba začiatok nášho príbehu...
Doplnky na podporu intenzívneho výkonu

29.07.2017 3 361

Preteky, prípadne náročný tréning je pre naše telo vždy veľká záťaž. Práve vtedy nájdu uplatnenie niektoré z nižšie uvedených doplnkov, ktoré svojím zložením pomôžu zvládnuť intenzívnu alebo dlhotrvajúcu záťaž, prípadne zlepšiť regeneráciu po výkone.
Cavendish: Je smutné, že obaja sme mimo Tour. Hovorili sme spolu a sme v pohode.

05.07.2017 9 705 14

Britský cyklista Mark Cavendish priznal, že bezprostredne po kontakte so Saganom a páde tesne pred cieľom utorkovej štvrtej etapy myslel pre silno krvácajúci prst pravej ruky na najhoršie.