Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Video: 1. pomoc cyklistu - ako pomôcť pri zranení

Základné a stručné informácie pre pomoc sebe alebo druhému cyklistovi, čo sa dá použiť z výbavy ako pomôcka a čo je dobré so sebou voziť.
Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme PR článok

Vianočné darčeky pre športového jazdca - my vám poradíme

Prinášame zopár tipov, ktoré môžu inšpirovať k výberu vhodných darčekov. Takmer s istotou ich ocení každý športový jazdec, čo trávi v sedle hodiny.
Tipy pre jazdenie v chladnejších podmienkach

Vonku nám postupne prituhuje, ale to nie je dôvod hneď vešať bicykel na klinec. Vyraziť musíte síce vy, no týchto niekoľko tipov možno pomôže si jazdenie v prvom rade užiť...
Stúpania na Kysuciach v sedle cestného bicykla – moje tipy

Niekto v tom vidí utrpenie a nútené zlo, iný zasa potešenie a výzvu. Pozrite si spolu so mnou pár pekných a možno aj výživných stúpaní v tejto krásnej vrchovine.
Novinky v kategórii cestnej cyklistiky v roku 2021 PR článok

Novinky v kategórii cestnej cyklistiky v roku 2021

Blížiaca sa sezóna prináša novinky aj v cestnej cyklistike, doplnenej o čoraz viac sa rozrastajúci segment gravel. Nájdeme tu bohatý výber na cesty - necesty, s karbónovým alebo aj oceľovým rámom. K tomu pribudne aj jeden elektrobicykel.
Video: Na Black Friday v MTBIKER shope čakať nemusíte - vernostné zľavy

Ako nájsť najlepšie zľavy na shope, za čo získavate vernostné zľavy, ale aj o tom, čo navyše dostávate za svoje nákupy, ak ste si vybrali MTBIKER.
Video: Vďaka bicyklu lepším človekom

Ako nám šport pomáha v každodennom živote a ako nás cyklistika mení k lepšiemu?
Test: Elite Sterzo Smart – ďalší krok k realite

Je tento „zatáčač” k trenažéru skutočný krok smerom k realite alebo len zábavka na krátku chvíľu?
Oblečenie a doplnky od Force – užite si aj mimosezónne jazdenie

Jeseň a zima nemusia nutne znamenať aj koniec sezóny. Základom je oblečenie a cenovo prijateľný variant ponúka značka Force.
Najkrajšie stúpania – Tichá a Kôprová dolina

Poďte sa s nami pozrieť do dvoch nádherných dolín, ktoré ležia na hranici Západných a Vysokých Tatier a sú zároveň aj oficiálnou cyklotrasou.
Virtuálne MTBIKER jazdy na Zwifte - ako, kedy, prečo

Spoločné MTBIKER jazdy na Zwifte spúšťame aj túto zimu, okrem tréningu hlavne pokecáš a keď bude chuť, vyskúšame aj virtuálne preteky.
Tip na výlet: Na cestách v okolí Trenčína - tréning v kopcoch

Tento článok som písal začiatkom júla, čo je bežne čas, keď sa v rámci tréningu či dovolenky mnohí z nás vydávajú za legendárnymi cestnými stúpaniami do zahraničia. V dnešnej komplikovanejšej situácii však môže padnúť vhod aj tip na jazdenie po Slovensku...