Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Doplnky pre regeneráciu – výživa po vašom výkone PR článok

Doplnky pre regeneráciu – výživa po vašom výkone

Je tu už obdobie, kedy jazdíme naplno. Venujeme sa tréningom a zlepšujeme si kondíciu. Nesmieme však zabúdať na kvalitnú a pravidelnú regeneráciu, ktorá je polovicou úspechu.
Rozhovor: Čo chýbalo, aby som bol profíkom – Ľuboš Malovec

Ako to funguje pri snahe získať profesionálnu zmluvu vo svetovej cestnej cyklistike, prezradí zo svojich skúseností Trnavčan Ľubo.
Najkrajšie stúpania – Sliezsky dom alebo cesta do srdca Vysokých Tatier

Formou videa a článku sa pozrieme na legendárne stúpanie, ktoré má nielen poctivé parametre, ale rovnako panorámy hodné "exportu" do zahraničia.

Inovácie a dizajn bicyklov v článkoch na WeLoveCycling PR článok

Inovácie a dizajn bicyklov v článkoch na WeLoveCycling

Technologický pokrok sa nás dotýka v dnešnej dobe takmer vo všetkých oblastiach života. Inak tomu nie je ani pri cyklistike.
Pozvánka: DHL Sereďmaratón 2020 - tentoraz virtuálne

Po 14-tich ročníkoch prichádza Sereďmaratón so špeciálnym formátom. Sumár toho, čo sa zmenilo a aké zaujímavé výhody vám to prinesie, vám prinášame v nasledujúcich riadkoch.
Zaujímavosti v oddelení cestnej cyklistiky PR článok

Zaujímavosti v oddelení cestnej cyklistiky

Pozrime sa na niekoľko zaujímavých modelov v segmente cestnej cyklistiky. Každý si tu nájde niečo pre seba, či už je fanúšikom klasiky, alebo ho zaujímajú viac inovácie.
Kraťasy s jasným cieľom - maximálny komfort PR článok

Kraťasy s jasným cieľom - maximálny komfort

Možno obľubujete dlhé jazdy a v sedle strávite niekoľko hodín. Vtedy sa musíte cítiť pohodlne a komfortne. Základom sú práve vhodne zvolené krátke nohavice.
Test: Lezyne Super PRO GPS – cyklopočítač so slušnou výdržou

Jedna z prvých vecí, ktorú som si hľadal do výbavy, keď som s cyklistikou začínal, bol cyklopočítač. Veď všetci chceme poznať údaje z jazdy, prejdený počet kilometrov a podobne. Lezyne Super PRO GPS však toho ponúka ďaleko viac.
TOUR Route 66 (2019) - konečne veľké preteky

Zatiaľ čo sa mi minulý rok podarilo z rôznych dôvodov úspešne vyrobiť pár zaplatených DNS - za žiadny som si nepýtal štartovné naspäť a ostal aspoň hrdým „sponzorom“, tak tento rok za to môže celkom iná skratka a snáď netreba písať aká.
Čas zaradiť vyššiu rýchlosť - vylepšenia cestného bicykla

Čo sú tie vylepšenia, ktoré prinesú žiadaný progres, na aké komponenty našich cesťákov sa zamerať?
Pripravte si domáci tréningový plán s WeLoveCycling PR článok

Pripravte si domáci tréningový plán s WeLoveCycling

Trávite väčšinu času medzi štyrmi stenami a aj napriek tomu by ste radi zlepšili svoju formu? Portál WeLoveCycling vám ponúka viacero tipov, ako na to.
Test: Knog Cobber Mid – skutočne kvalitné zadné svetlo

Austrálska značka od začiatku svojej existencie volí inovatívny a kreatívny prístup. Toto všetko je viditeľné aj pri zadnom svetle Knog Cobber Mid.