Najnovšie články z kategórie Cestny Bike

Unboxing: Cannondale SuperSix Evo Carbon Disc 105 – technológie profíkov za slušný peniaz

Na sezónu 2020 pripravila značka Cannondale asi najdôležitejší cestný model. Obľúbený sa stal aj aero model s označením SystemSix, ale klasickejšie poňatie tejto novinky s dlhšou históriou bude rezonovať viacej.
Reportáž: Cez pol sveta do Rimavskej - Teatro Okolo Malohontu 2019

Z NYC cez TT až do RS. To je cesta jedného z účastníkov na tento cestný cyklomaratón. A aj vďaka tomu sa teraz na celú vec pozerám inak!
Test: Fast Forward F4 Disc – aké to je presedlať na karbónové kolesá

Dokážu dobré kolesá posunúť vlastnosti už tak dobrého cestného bicykla vyššie a skutočne sa jedná o tak výrazný upgrade? O tom som sa mohol presvedčiť na vlastnej koži.
Wilier Cento1NDR - elegantný Talian zameraný na pohodlie

Tento model cieli najmä na komfort, čomu je prispôsobená nielen geometria, ale aj samotná konštrukcia rámu vychádzajúca z modelu Cento10NDR.
Tip na výlet: Snina - Medzilaborce - žiadne autá, len vy a váš cesťák

Pri presedlaní na cestný bicykel som sa obával najviac toho, že budem stále predbiehaný autami a pôžitok z jazdy bude nulový. No dal som tomu šancu a neľutujem.
Video: Cannondale CAAD 13 - hliník vracia úder!

Kto si myslel, že nový model svetovej značky musí byť len z karbónu, bude prekvapený! Ako vyzerá hliníkový rám, ktorý prebral geometriu ladenú vo veternom tuneli?
Test: Orbea Orca Aero M30Team – dynamická stíhačka zo Španielska

Aerodynamický cestný bicykel z fabriky španielskeho výrobcu Orbea je na trhu len dve sezóny, za ten čas si ale stihol získať množstvo priaznivcov. Poďme sa spolu pozrieť na to, ako táto stíhačka obstála v redakčnom teste.
Test: SKS Speedrocker – kamaráti do dažďa a blata

Dážď a vietor, to sú dvaja odvekí nepriatelia cyklistiky. Kým dorazia upršané jesenné dni, oplatí sa porozmýšlať o dobrých blatníkoch. Preto tu máme na test jedny od nemeckého SKS, určené primárne pre všetkých „štrko-žrútov”.
Video: Pruženie na cestnom bicykli - Wilier Cento10NDR

Pohodlie sa ako základná vlastnosť derie stále do popredia a to aj na výrazne športových modeloch. Dôkazom toho je aj tento Wilier s originálnym konceptom ACTIFLEX.
Unboxing: Pinarello Grevil s kolesami vo veľkosti 27,5

Moderný svet cestných bicyklov a MTB našiel ďalší komponent, pri ktorom si vedia vzájomne pomôcť. V tejto symbióze je v pozícii učiteľa MTB a žiakom je predstaviteľ mladého odvetvia gravel bikov.
Test: Basso Venta - neprehliadnuteľný tyrkysový elegán

Bicykle Basso na našich cestách moc nevidieť. Pritom sa jedná o stroje, ktoré vďaka výnimočnej farbe len tak neprehliadnete!
Video: Tour de France 1953 - tomu sa povie retro

Pozrite sa, ako to vyzeralo na slávnych pretekoch pred viac ako 60 rokmi.