Najnovšie články z kategórie Clanky

Marcové číslo Cyklistickej dopravy

Vážení priatelia, dovoľujeme si vám oznámiť, že vyšlo marcové číslo Cyklistickej dopravy. Viac v článku.
Februárové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Februárové číslo Cyklistickej dopravy

Prinášame vám februárové číslo Cyklistickej dopravy, kde si môžete prečítať napr o tom ako Beliansku cyklotrasu využívajú aj bežkári, alebo že Moskva má svoj prvý cyklopruh. Taktiež si povieme čo to o cyklodoprave na Islande a ešte oveľa viac.
Prvé číslo Cyklistickej dopravy v tomto roku PR článok

Prvé číslo Cyklistickej dopravy v tomto roku

Prinášame vám januárové číslo Cyklistickej dopravy v roku 2012, kde si okrem iného môžete prečítať správy o priestore pre cyklistov na cestách, Pravda o Cambridge, o tom, že 9 z 10 žilinských tínedžerov má bicykel. A ešte oveľa viac...
Najčítanejšie články roku 2011

Blíži sa koniec roka 2011 a takmer každý sa snaží bilancovať uplynulý rok. Na MTBiker.sk sme mali množstvo zaujímavých článkov, ktoré si čítali tisíce návštevníkov. Tu nájdete prehľad najčítanejších reportáží a aj ostatných článkov.
Decembrové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Decembrové číslo Cyklistickej dopravy

Milí priatelia, rok sa s rokom zišiel a my tu máme posledné číslo Cyklistickej dopravy v roku 2011. Okrem iného si môžete v ňom prečítať...
Novembrové číslo Cyklistickej dopravy

Vyšlo novembrové číslo Cyklistickej dopravy, v ktorom si môžete prečítať o nasledovných témach...
Vyšlo októbrové číslo časopisu Cyklistická doprava

V najnovšom čísle časopisu Cyklistická doprava si môžete prečítať o tom, že zrážku s automobilom zažil už skoro každý 3 cyklista, predstavíme vám cyklomesto Uhreské Hradište prostredníctvom vice-primátora Zdenka Procházku;ukážeme cyklistický pruh ako nepodarok v Bratislave a ešte oveľa viac.
Vyšlo septembrové číslo Cyklistickej dopravy

S menším meškaním vyšlo septembrové číslo Cyklistickej dopravy, kde si okrem iného môžete prečítať Čo priniesol tretí ročník konferencie Cyklistická doprava 2011, O rozvoji spolupráce Juhomoravského kraja a Trnavského samosprávneho kraja v oblasti cyklistiky, Dopravno-inžinierske problémy riešenia cyklistickej dopravy v našich sídlach. Pripomenieme vám aj pripravované zmeny pre cyklistov v zákone o cestnej premávke a príslušnej vyhláške, predstavíme Vybudovanie cyklotrasy v rámci projektu Belianske Tatry a ešte oveľa viac. Príjemné čítanie.
Prečítajte si augustové číslo Cyklistickej dopravy

V novom čísle okrem iného nájdete: Čo nového v Detve, Žiline, Bratislave + veľa zaujímavostí zo sveta, ako sme nenechali nepovšimnutú novelu vyhlášky 9/2009 a ešte oveľa viac.
Najčítanejšie články v roku 2010

Rok 2010 sa po ročnej pauze niesol v znamení reportov od Latanku a hlavne skvelej iniciatíve fóristov, ktorí zorganizovali zbierku na bike pre Jožka Orema. Tradične výborné fotky produkoval Root a Ivus a našlo sa zopár pútavých reportov od Katka. Ale najčítanejším článkom bol...
BIKER 3/2009 v predaji od 15. októbra 2009

Jeseň je definitívne tu a pred sebou máme už len zopár pojazdov, ak nám to, samozrejme, počasie umožní.