Najnovšie články z kategórie Cross Country

Celoodpružené modely s cenovkou 5000 € pre rok 2021 PR článok

Celoodpružené modely s cenovkou 5000 € pre rok 2021

O výhodách celoodpružených bicyklov, navyše so zdvihom okolo 140 mm, nie je pri zábavnom technickom a trailovom jazdení pochýb.
Novinky od Ghost: charizmatický Riot a celoodpružený Lector FS

Či už obľubujete trailové jazdenie, enduro alebo fandíte maratónu a XC, potešujúcou novinou je predstavenie zásadných celoodpružených modelov od Ghost pre rok 2021.
Dámska kolekcia horských modelov Liv 2021 - vy si to zaslúžite PR článok

Dámska kolekcia horských modelov Liv 2021 - vy si to zaslúžite

Cyklistický svet, to nie sú len mužskí jazdci. Práve početné zastúpenie žien určite poteší skutočnosť, že Liv si pre rok 2021 pripravil bohatú nádielku horských modelov.
Martin Haring – na výjazde so 14-násobným majstrom SR

Tento jazdec zrejme ako jediný u nás dokáže už dlhé roky kombinovať na vysokej úrovni cyklokros, cross country, maratóny, či cestnú cyklistiku. Srdcom je ale stále biker a hlavne "pohoďák" so zmyslom pre humor...
Plášte na XC a trail – rýchlosť a potrebná istota PR článok

Plášte na XC a trail – rýchlosť a potrebná istota

Ak si radi strihnete preteky v štýle cross-country a preferujete spolu s tým aj ľahké jazdenie na traile, základnými požiadavkami sú predovšetkým nízky valivý odpor, odolnosť voči defektom a dostatočný grip. Máme pre vás niekoľko tipov.
Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed PR článok

Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed

Značka Canyon je jedným zo svetových lídrov horskej cyklistiky a dôkaz o tom prináša aj v rámci kolekcie MY21, v ktorej sa objaví prepracovaný Exceed vo viacerých vyhotoveniach.
XC modely s top výbavou – zaslúžite si to najlepšie PR článok

XC modely s top výbavou – zaslúžite si to najlepšie

V súboji o každý jeden watt sa hodí aj poriadny nástroj. V tomto zmysle ide o karbónové špeciály, postavené na vrcholných technológiách cyklistického sveta.
Test: Maxxis Ikon EXO TR 3C - overená pretekárska klasika

Kvalitné obutie je jednou z najdôležitejších súčastí výbavy bicykla pre hobby i profi jazdcov, pretože je to jediný kontakt s povrchom. Preto sa všetci snažíme vyberať pre svojho miláčika to najlepšie, aby sme si mohli užívať jazdu pohodlne a bezpečne.
Horské modely Canyon 2020 - pre každého niečo PR článok

Horské modely Canyon 2020 - pre každého niečo

Vybaviť sa cenovo dostupným modelom s kvalitným osadením je základným krokom k spokojnosti horského cyklistu. V ponuke Canyon nájdete modely od základných univerzálov až po pretekárske špeciály.
Trailové modely okolo 3 000 € PR článok

Trailové modely okolo 3 000 €

Slnečné lúče lákajú na výjazdy a jedným z riešení je prevetrať obľúbené traily na novom bicykli. Pozreli sme sa, aké novinky sú v ponuke v kategórii okolo 3 000 €.
Jazdite a objavujte - hardtaily do 800 € PR článok

Jazdite a objavujte - hardtaily do 800 €

Nie každý chce alebo môže investovať do bicykla veľa peňazí. Horské modely pod cenovkou 1000 € dokážu jazdcovi poskytnúť nevídane veľa radosti a nezabudnuteľných zážitkov.
Horské elektro modely Rock Machine v roku 2020 PR článok

Horské elektro modely Rock Machine v roku 2020

Jednou z početnejších ponúk elektrobicyklov je katalóg Rock Machine. Ten ukrýva niekoľko desiatok modelov od uvoľnenejšieho jazdenia až k pravému enduru. A samozrejme nechýbajú ani dámske kúsky.