Najnovšie články z kategórie Cross Country

Bicykle Canyon zbierali ocenenia za dizajn

Koncom marca sa uskutočnilo odovzdávanie renomovaných dizajnérskych cien Red Dot Design and German Design Awards.
Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.
Canyon doplnil populárny rad Neuron

Jeden z najobľúbenejších modelov nemeckej značky a víťaz mnohých testov dostáva výrazný upgrade.
Na MS v cyklotriale pocestuje trojica Slovákov

Už dnes odštartovali v čínskom meste Chengdu majstrovstvá sveta v cyklotriale, BMX freestyle a XCO eliminátore. Medzi 5. – 11. novembrom zabojujú o cenné kovy športovci z celého sveta, medzi ktorými nebudú chýbať ani naši jazdci.
Reportáž: Jesenné Bajkobranie 2018 – ukončenie enduro sezóny na Branisku

V sobotu ráno mi budík zvoní o 5:45 a ja si v duchu nadávam, prečo mi to skoré vstávanie nestačí cez týždeň. Bajkobranie však buď nenávidíš, alebo miluješ a ja sa radím do druhej kategórie.
Reportáž: Región Nitra Cyklomaratón Topoľčianky – vydarená bodka za sezónou

Aj keď samozrejme sezóna pre mnohých ešte nekončí, pre mňa osobne boli práve Topoľčianky tým posledným maratónskym podujatím v tomto roku a zároveň prvá účasť vôbec. No a rozhodne som neľutoval...
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Video: XCO Lietava 2018 - tomu sa povie pamätný ročník

Tento vydarený klip predstavuje ďalší rozmer pretekania v blate a môžete v ňom vidieť rôzne špeciálne techniky.
Prekvapenie aj splnené očakávania - Majstrovstvá sveta v XC 2018

Horské prostredie švajčiarskeho Lenzerheide prinieslo dramatické preteky v oboch kategóriách, a to u mužov i žien.
Majstrovstvá sveta v cross country - trať a hlavní favoriti

Svetový pohár úspešne absolvoval minulý týždeň aj svoju poslednú zastávku v La Bresse. Víťazom sa stal Nino Schurter v mužskej kategórii a Jolanda Neff v ženskej. Bolo to teda švajčiarske double.
Cyklistický boom v Spišskej Belej – ako to začalo?

V posledných rokoch vkladá nejeden región nádeje do rozvoja turizmu a cykloturizmu. Rovnako aj podtatranské mestečko Spišská Belá pripravilo mikroprojekt s názvom Podpora rozvoja cykloturistiky v meste Spišská Belá.
Dnes štartujú MS vo Švajčiarsku za účasti desiatich Slovákov

Svetový šampionát vo švajčiarskom Lenzerheide sa začne už dnes poobede štafetami v cross country.