Najnovšie články z kategórie Cube

CUBE: Novinky z rady STEREO 2015

CUBE je spoľahlivý nemecký výrobca bicyklov a rôzneho doplnkového sortimentu. Rada celoodružených horských bikov STEREO ponúka na výber 27 rôznych prevedení. Pozrite sa na hľavné modely, zaujímavosti a prednosti, ktoré tieto biky ponúkajú.
CUBE: Prvé bike novinky pre sezónu 2015

Pokračovanie trendu e-bikov, veľkosti kolies 29" a 27.5" a unikátny cestný bike kategórie U800g. To je len zlomok noviniek značky CUBE, na ktoré sa môžete tešiť v nadchádzajúcej sezóne 2015.
Biky fóristov: Drashov nemec alebo od PC k bajkovaniu

Je rok 2011. Ako vždy, prídem zo školy domov, kabelu hodím do kúta a sadnem za počítač. Ešte ani nenabehnú všetky programy, už spúšťam World of Warcraft. Od tretej triedy sa toto konalo rok čo rok, bez väčšej zmeny. "Gulička", čo celý deň sedí za počítačom a zo školy nosí gule, ak sa zadarí, tak poznámky za správanie od učiteľov. Niečo je ale iné, zapípa mi skype. Marco Polo píše "Neskočíme okolo Sĺňavy?". Ach, tá zmes pocitov - už týždeň chodíme po vonku. Od doby, čo si kúpil svoj nový Cube, je to každodenná rutina. Dokončím rozrobený quest, vypnem počítač. Mama na mňa hodí ten pohľad, čo už sedem dní na mňa hádže. Pokrčím ramenami, vytiahnem starú BMX a mierim ku Krajinskému mostu, kde sa následne s Marcom stretnem.
Ako som presadol z bežného HT na FULL-a (CUBE AMS 130 RACE BLACK)

Tento článok som musel začať písať až potom, ako ma prešla eufória z prvej jazdy na novom full-e. Ale... ani po čase nemôžem povedať, že ma ten dobrý pocit z jazdy opúšťa.
Slovkolex 2014 obrazom

Fotogaléria z prezentácie pripravovaných noviniek na sezónu 2014. Slovkolex s.r.o je exkluzívny distribútor značky CUBE pre Slovenskú republiku. Už od roku 2006 vám prináša tieto designové skvosty na náš trh a len niekoľko dní po nemeckom Eurobiku sme mali možnosť bližšie preskúmať modely na nasledujúcu sezónu.
Letný výpredaj Cube 2013 PR článok

Letný výpredaj Cube 2013

Leto sa prehuplo cez svoju druhú polovicu, cyklistická sezóna je v plnom prúde a v Slovkolexe nastal čas výpredajov. Od 25.7. máte u exkluzívnych predajcov značky CUBE pre Slovenskú republiku jedinečnú možnosť nakúpiť aktuálne modely tohto nemeckého výrobcu za zvýhodnené ceny a vychutnať si tak zvyšok roka s novým bikom podľa vašich predstáv.
Súťaž o vecné ceny Cube pozná svojich víťazov PR článok

Súťaž o vecné ceny Cube pozná svojich víťazov

Pri príležitosti otvorenia prvého špecializovaného Cube shopu si pre vás slovenské zastúpenie tejto značky pripravilo súťaž o niekoľko zaujímavých a praktických cien. Správnou odpoveďou na súťažnú otázku Od ktorého roku je Slovkolex s.r.o exkluzívny distribútor značky CUBE pre Slovenskú republiku, bola možnosť číslo 2, teda Slovkolex s.r.o je distribútor značky CUBE od roku 2006.
Súťaž o zaujímavé ceny od spoločnosti Cube PR článok

Súťaž o zaujímavé ceny od spoločnosti Cube

Pri príležitosti otvorenia prvého špecializovaného Cube shopu si pre vás slovenské zastúpenie tejto značky pripravilo súťaž o niekoľko zaujímavých a praktických cien. Stačí správne odpovedať na súťažnú otázku a zo správnych odpovedí možno vyžrebujeme práve Vás! Ako nápoveda vám môže poslúžiť web cubebikes.sk
Prvý špecializovaný Cube shop oficiálne otvorený PR článok

Prvý špecializovaný Cube shop oficiálne otvorený

Ako už samotný nadpis napovedá, slovenský dovozca značky Cube, Slovkolex nelení a pre nových aj verných zákazníkov pripravil a oficiálne otvoril svoju druhú predajňu na Slovensku.
Cestné modely Cube 2013 PR článok

Cestné modely Cube 2013

V predchádzajúcom článku sme sa pozreli na históriu značky a niekoľko MTB modelov - dnes sa bližšie pozrieme na niekoľko cesťákov od tohto nemeckého výrobcu.
Cube na Slovensku už od roku 2006 PR článok

Cube na Slovensku už od roku 2006

Cube – skratka pre vlastné nápady, vlastný vývoj a spoločnosť, ktorá vo svojom nemeckom sídle vyvíja nezávislé a najefektívnejšie riešenia. Prostredníctvom efektívnych a inovatívnych technických riešení, prepracovanej kinematiky pruženia a nezameniteľného dizajnu si Cube vytvára náskok pred konkurenciou.
Cube 2013 - tretí rozmer a nové Stereo PR článok

Cube 2013 - tretí rozmer a nové Stereo

Pre budúcu sezónu nemecký výrobca pridal do svojej ponuky tretí rozmer kolies a zásadne zmenil model Stereo, ktorý bude k dispozícii vo verzii 27,5" a 29".