Najnovšie články z kategórie Cyklisticka Doprava

Prvé číslo časopisu Cyklistická doprava v roku 2014 PR článok

Prvé číslo časopisu Cyklistická doprava v roku 2014

V novom čísle vám prinášame správy z domova (Kysuce, Makov, Prešov, Zvolen) ale aj zo sveta. Prajeme príjemné čítanie.
Finančný mechanizmus podpory cyklistiky SCHVÁLENÝ!

Ako sme avizovali už počas minulého týždňa, v stredu sa rozhodovalo na vláde o budúcnosti cyklistiky. To, čo rozvoju cyklistiky dlhodobo chýbalo, je na svete.
Decembrové číslo časopisu Cyklistická doprava PR článok

Decembrové číslo časopisu Cyklistická doprava

Príjemné prežitie Vianočných sviatkov veľa pohody, nech sa vám splnia sny v osobnom, pracovnom ako aj cykloživote. To vám praje kolektív redakcie ako aj portálu cyklodoprava.sk. A ako darček prijmite decembrové číslo cyklistickej dopravy.
Drahí motoristi...

Emotívne video prezentujúce správy od cyklistov pre motoristov.Súčasná situácia na cestách je skutočne na zamyslenie...Akú správu by ste odkázali motoristom a ostatným účastníkom premávky Vy?
Rozhovor s cyklokoordinátorom, Ing. Petrom Klučkom

V máji tohto roku vláda SR prijala Národnú stratégiu cyklistickej dopravy a cykloturistiky v Slovenskej republike. O tom, čo sa od mája udialo, čo sa momentálne deje a čo sa ešte len chystá sme sa rozprávali s historicky prvým Národným cyklokoordinátorom, Ing. Petrom Klučkom.
Novembrové číslo Cyklistickej dopravy

Bohatá jeseň nám opäť priniesla s menším meškaním novinky z oblasti cyklodopravy, či už z domova alebo zo zahraničia. Zaujímavým faktom je, ako Rakúšania objavujú Banskú Bystricu. Alebo posledné údaje o náraste cyklistov v Žiline, kde práve prostredníctvom IT technológii je možné monitorovať cyklistov. Okrem toho, vám prinášame prehľad o tom, ako je to vlastne so stavom cykloinfraštruktúry vo vybraných mestách. Taktiež si na spestrenie môžete prečítať fotoreport z rodiska solúnskych bratov.Príjemné čítanie. Sme radi, že na Slovensku máme aj študentov,ktorí využívajú bicykel do školy, preto vám prinášame aj ich pohľad – momentálne z Trnavy
Októbrové číslo Cyklistickej dopravy 2013 PR článok

Októbrové číslo Cyklistickej dopravy 2013

Dnes trošku s menším meškaním vyšlo októbrové číslo cyklistickej dopravy, v ktorom sa okrem iného dočítate o zaujímavých cykloriešeniach, či už z domova alebo zo sveta.napríklad aj o tom, ako v Banskej Bystrici demonštrovali,ktorý druh dopravy je ten pravý orechový. taktiež si môžete prečítať nové cyklorady, report o cykloinfraštruktúre z Rigy a veľa ďalšieho.
Septembrové číslo cyklistickej dopravy 2013 PR článok

Septembrové číslo cyklistickej dopravy 2013

Prečítajte si nové správy z domova a zo sveta, akú cyklokampaň pripravujú v Seredi, zaujímavú cykloturistickú reportáž po Chorvátsku ako aj pozvánku na konferenciu Cyklistická doprava 2013. Niečo máme aj pre dámy a to nejaké tie rady ako byť na bicykli chick.
V sobotu bude pri Cyklomoste slobody piknik, pribudnú nové cyklostojany

Cez víkend bude v Bratislavskom kraji živo. Okrem Dňa európskej spolupráce v Devínskej Novej Vsi budú športové a kultúrne podujatia na Divokej vode v Čunove, v Hamuliakove, Malackách, Pezinku, Dúbravke aj v Studienke.
Posledné prázdninové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Posledné prázdninové číslo Cyklistickej dopravy

Prečítajte si augustové číslo Cyklistickej dopravy a zoznámte sa napríklad s niektorými krajskými cyklokoordinátormi, cyklistickou Viedňou ako aj zaujímavými technológiami v cyklistike.
5. ročník konferencie cyklistická doprava 2013 PR článok

5. ročník konferencie cyklistická doprava 2013

Srdečne pozývame všetkých priaznivcov cyklistickej dopravy, či už z pozície štátnej správy alebo samosprávy, dopravných projektantov, občianskych aktivistov na v poradí 5. ročník medzinárodnej odbornej konferencie cyklistická doprava 2013, ktorá sa uskutoční v Žiline.
Eskalátor No.1 PR článok

Eskalátor No.1

Prvé vydanie online magazínu Eskalátor venované ľuďom na bicykloch.