Najnovšie články z kategórie Cyklisticka Doprava

Decembrové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Decembrové číslo Cyklistickej dopravy

Milí priatelia, rok sa s rokom zišiel a my tu máme posledné číslo Cyklistickej dopravy v roku 2011. Okrem iného si môžete v ňom prečítať...
Novembrové číslo Cyklistickej dopravy

Vyšlo novembrové číslo Cyklistickej dopravy, v ktorom si môžete prečítať o nasledovných témach...
Vyšlo októbrové číslo časopisu Cyklistická doprava

V najnovšom čísle časopisu Cyklistická doprava si môžete prečítať o tom, že zrážku s automobilom zažil už skoro každý 3 cyklista, predstavíme vám cyklomesto Uhreské Hradište prostredníctvom vice-primátora Zdenka Procházku;ukážeme cyklistický pruh ako nepodarok v Bratislave a ešte oveľa viac.
Vyšlo septembrové číslo Cyklistickej dopravy

S menším meškaním vyšlo septembrové číslo Cyklistickej dopravy, kde si okrem iného môžete prečítať Čo priniesol tretí ročník konferencie Cyklistická doprava 2011, O rozvoji spolupráce Juhomoravského kraja a Trnavského samosprávneho kraja v oblasti cyklistiky, Dopravno-inžinierske problémy riešenia cyklistickej dopravy v našich sídlach. Pripomenieme vám aj pripravované zmeny pre cyklistov v zákone o cestnej premávke a príslušnej vyhláške, predstavíme Vybudovanie cyklotrasy v rámci projektu Belianske Tatry a ešte oveľa viac. Príjemné čítanie.
Prečítajte si augustové číslo Cyklistickej dopravy

V novom čísle okrem iného nájdete: Čo nového v Detve, Žiline, Bratislave + veľa zaujímavostí zo sveta, ako sme nenechali nepovšimnutú novelu vyhlášky 9/2009 a ešte oveľa viac.
Vyšlo júlové číslo Cyklistickej dopravy

Súhrn správ z domova (ako sa sčítali cyklisti v Bratislave, kde stavajú nové cyklotrasy..) ako aj zo sveta príklad Bike and Ride z Duisburgu,Cyklocirkus z Portlandu, Novinky v poľskom zákone o cestnej premávke). Taktiež si môžete prečítať ďalšie pokračovanie nášho seriálu slovenské mestá a cyklistika. Dotkneme sa témy centrálneho registra bicyklov na Slovensku a pripojíme jednu cykloradu.
Júnové číslo časopisu Cyklistická doprava

Začnite prázdniny s júnovou Cyklistickou dopravou. Dnes vyšlo nové číslo časopisu cyklistická doprava, v ktorom nájdete veľa inšpirácii, či už z domova alebo zo sveta. Plus pozvánka na Konferenciu Cyklistická Doprava 2011
Májové číslo časopisu Cyklistická doprava

Dnes si môžete prečítať nové májové číslo časopisu Cyklistická doprava. Prináša zaujímavosti, informácie a inšpiráciu pre zlepšenie podmienok cyklistov na cestách zo zahraničia, ale i z domova.
Aprílové číslo Cyklistickej dopravy

Najnovšie číslo online časopisu o Cyklistickej doprave je k dispozícii. Mesačník prináša informácie o cyklistike ako forme dopravy, skúsenosti zo zahraničia a snaží sa presadiť zlepšenie podmienok cyklistov u nás.
Hromadná pripomienka k novele zákona o cestnej premávke

Hromadná pripomienka k návrhu zákona, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony. Podporte petíciu za zlepšenie postavenia cyklistov na cestách!
Marcové číslo Cyklistickej dopravy

Dovoľujeme si vám oznámiť, že vyšlo marcové číslo časopisu Cyklistická doprava, ktoré jemožné stiahnúť na nasledovnom linku: http://www.mulica.sk/cyklisticka_doprava/cd/32011.pdf.
Februárové číslo časopisu Cyklistická doprava

Dovoľujeme si vám oznámiť, že dnes vyšlo februárové číslo Cyklistickej dopravy.