Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Cez Taiwan na bikoch

Určite ste už niekedy z médií zachytili informáciu o „štáte“ Taiwan. Tento pomerne malý, no strategicky významne položený ostrov vo Východočínskom mori, sa za posledné roky stal populárnym viac-menej kvôli svojim, nie práve najlepším vzťahom s Čínou, ale aj vďaka exportu spotrebičov, elektroniky či bicyklových rámov.
Likvidácia všetkého tovaru v predajni Cyklohouse PR článok

Likvidácia všetkého tovaru v predajni Cyklohouse

Kamenná predajňa v Bratislave po piatich rokoch zatvára svoje brány! Do konca novembra prebieha likvidácia všetkého tovaru a to je pre Teba ideálna šanca, ako ušetriť do budúcej sezóny.
Krátky cyklistický slovník  - Skratky

V dnešnej časti som sa zameral na výklad najčastejšie skloňovaných skratiek, s ktorými sa v rámci fóra alebo špecifikácií môžete stretnúť.
Video: Kellys Swag - kompletne prepracované enduro na rok 2018

Kellys prepacoval zavesenie zadnej stavby a ponúka vlastný virtuálny systém, ktorý ponesie aj enduro model Swag. V čom spočívajú hlavné zmeny?
Crono – tretry pre náročných s charakteristikou „made in Italy“ PR článok

Crono – tretry pre náročných s charakteristikou „made in Italy“

Tretry ako kontaktný bod majú vždy výrazný vplyv na celkový pocit z jazdy. Crono má v tomto smere čo ponúknuť a sedieť budú najmú športovo orientovaným jazdcom.
Test: Pedále BBB BPD-14 FORCEMOUNT– zaujímavá alternatíva ľahkých SPD-čiek

Po pedáloch BBB BPD-14 FORCEMOUNT som poškuľoval už dlhodobo. Dosluhujúce staré pedále v kombinácii s možnosťou testovania vecí od BBB boli jasným signálom, že je čas vyskúšať niečo nové!
R.S.P. – Kompletná starostlivosť o bicykel a odpruženie PR článok

R.S.P. – Kompletná starostlivosť o bicykel a odpruženie

Rakúska značka postavila svoje meno v prvom rade na kvalite a vďaka spolupráci s výrobcami – výsledkom je ucelená rada starostlivosti, a to aj pre tých, ktorí sa púšťajú do náročných „detailov“.
Test: Turner Flux 4.0 - trailový klenot

Keď sa povie dream bike, každý si hneď predstaví ten svoj vysnívaný bicykel, o ktorom vie, že si ho asi nikdy nebude môcť dopriať, ale za jednu jazdu by dal čokoľvek. Presne tak nejak som sa cítil, keď som videl Turner Flux.
Prepravné obaly Polaris – výborná ochrana pred mechanickým poškodením vášho bicykla PR článok

Ak patríte k tým typom ľudí, ktorí si so sebou berú bike aj cez pol planéty alebo potrebujete mať absolútnu istotu, že transport vášho bicykla sa neskončí žiadnym nečakaným prekvapením, svoju pozornosť by ste určite mali upriamiť na cestovné obaly.
Wowow – bezpečnosť na prvom mieste PR článok

Wowow – bezpečnosť na prvom mieste

Ak dochádzate do práce, prípadne trénujete skoro ráno alebo neskoro večer, zrejme viete, že byť videný je základ. Práve na tento fakt sa orientuje Wowow pri oblečení a doplnkoch.
Test: Wittkop Race TWIN MEDICUS 7.0 Gel - za super cenu, super kvalita

Často sa ma ľudia, keď ma stretnú, pýtajú, ktorý komponent je lepší, trvácnejší, účinnejší, atď. Moja odpoveď je skoro vždy rovnaká, taký, ktorý vyhovuje a páči sa predovšetkým tebe.
ŠKODA Slovenský raj a zavŕšenie série ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Dnes si priblížime, ako dopadlo záverečné 6. kolo ŠBOT a rovnako celkové poradie v rámci série.