Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Zlato pre Van Avermaeta, Patrik Tybor 45. a spokojný

Olympijským víťazom v pretekoch s hromadným štartom v cestnej cyklistike sa v Riu de Janeiro na trase dlhej 237,5 km s náročným profilom so štartom aj cieľom na Fort Copacabana stal Belgičan Greg van Avermaet. Striebro si v záverečnom špurte trojice v úniku vybojoval Dán Jacob Fuglsang a bronz patrí Poliakovi Rafalovi Majkovi.
Sagan sa pripravuje v Utahu, v Riu nebude v olympijskej dedine

Peter Sagan sa v týchto dňoch pripravuje v horách amerického Utahu na svoj olympijský štart v pretekoch cross-country. Úradujúci majster sveta v cestnej cyklistike dal v olympijskom Riu prednosť pretekom horských bicyklov, ktoré budú mať svoj vrchol na programe až v posledný súťažný deň OH v nedeľu 21. augusta.
Datatag a jeho aplikácia – jednoduchý spôsob označenia vášho biku (majetku)

Datatag a jeho princíp sme si už dávnejšie predstavili. Jeho základom je skutočnosť, že profesionálni zlodeji dávajú prednosť veciam, ktoré sa dajú ťažko identifikovať. A práve na identifikácii je celý tento systém postavený. Samozrejme to nemusí zabrániť krádeži, ale môže znížiť riziko a tiež pomôcť v prípade, že na bike niekto po čase narazí. Vtedy je možné jednoducho a efektívne vrátiť majetok svojmu pôvodnému majiteľovi - teda vám.

Test: Batoh HAVEN Luminite - akoby na chrbte ani nebol

Sympatická česká značka HAVEN prišla pre rok 2016 s novým prepracovaným bikovým batohom Luminite. Ponúka ho až v piatich farbách, dokonca aj s ružovými popruhmi, takže si vyberie aj nežnejšie pohlavie. Batoh je svojím objemom 11 l vhodný na jednodňové výjazdy. Môžete ho mať s 2-litrovým rezervoárom alebo si ho objednáte bez neho.
Test: Turner RFX V4-0 - Výborne jazdí dolu poriadnym terénom alebo hore, navyše s hravosťou v žilách

RFXko som prvýkrát videl naživo okolo roku 2006 v jednom bikeshope v Nemecku, kde som sa vtedy pracovne ocitol. Hoci nebol najlacnejší, už vtedy ma zaujal a seriózne som o ňom uvažoval. Nakoniec to skončilo inak, ale ani by sa mi vtedy nesnívalo, že o desať rokov budem sedlať jeho mladšieho karbónoveho bráchu, hoci len na testovanie.
Majstrami Slovenska v cross country sa stali Ondrej Glajza a Janka Keseg Števková

Obaja triumfovali s prehľadom pred konkurenciou - Ondrej Glajza s náskokom 1:16 min pred Michalom Lamim a Janka Keseg Števková s odstupom 5:49 min pred Martinou Šichtovou.
Rozhovor: Rastislav Baránek - Bicykel sa stal zmyslom môjho života

Jeden z najtalentovanejších mladých jazdcov na Slovensku, ktorý je tiež členom Slovenského národného tímu ako aj Kellys Factory Teamu. Má viac ako 10-ročné skúsenosti s pretekaním po celej Európe aj svete a preto sme mu položili zopár otázok o jazdení.
Reportáž: Sella Ronda Hero - slnko, dážď, blato, krúpy, kosa a nečakané víťazstvo

Sella Ronda Hero je doslova kultové podujatie, a to má len 7 rokov. Ak máte radi kopce, určite vás zaujme hodnota prevýšenia 4 200 m na 86 km trase, čo už je tak trochu aj horolezectvo. Po 5 rokoch som sa sem opäť vrátil obrusovať najľahšie prevody. A to som vôbec nepredpokladal, ako to celé nakoniec dopadne...
Nepršalo, skôr lialo. Hustý dážď a aj mnoho iného si zažil Kellys Factory Team v rakúskom Leogangu na DH World CUP 2016

Uplynulý víkend sa jazdci Kellys Factory Teamu zúčastnili Svetového pohára v Downhille v susednom Rakúsku. Počasie sa tu neustále menilo, a tak sa ich plány každú chvíľu upravovali spolu s ním. Silné slnko, zrazu naopak poriadny dážď, ktorý premenil korene a kamene na trailoch na klzkú šmykľavku.
Oblečenie Silvini – funkčný design za rozumnú cenu PR článok

Oblečenie Silvini – funkčný design za rozumnú cenu

V dnešnom článku sa trochu bližšie pozrieme na niektoré produkty od českej spoločnosti Silvini Technical Sporstwear. Tá sa zameriava najmä na cyklistiku, beh a bežecké lyžovanie. V týchto oblastiach ponúka kompletný sortiment, ale predpokladáme, že bikerov bude zaujímať hlavne ten prvý spomínaný.
Peter Sagan bude reprezentovať Slovensko na olympijských hrách v Riu de Janeiro v horskej cyklistike v disciplíne cross country

Jeho náhradníkmi budú Michal Lami (BMX klub košický šarkaň) a Martin Haring (Dukla Banská Bystrica). V cestnej cyklistike bude slovenským olympionikom Martin Haring, keďže P. Sagan ním vybojovanú miestenku ponúkol na výmenu za tú z horskej odnože cyklistiky.
Test: Uvex Ultrasonic Race - veľmi ľahká prilba za rozumnú cenu

Uvex je nemecký výrobca, ktorý sa špecializuje hlavne na prilby a okuliare pre cyklistov, zimné športy a dokonca aj pre jazdectvo na koni – áno aj tam treba nosiť prilbu na hlave :-). Z jeho širokej ponuky sa mi do rúk dostal model Ultrasonic Race, ktorý už nejakú dobu nosím na všetky svoje výjazdy, či už na ceste, alebo na MTB.