Články v kategórii 'Cyklistika' (337 - 348 z 963 článkov)

Otvorenie stredoeurópskej pretekárskej sezóny v cross-country

04.04.2014 2 341 1

Už 23. ročník pretekov Klassik Kamptal Trophy – Langenlois/Zöbing prilákal do rakúskej vinárskej dediny Zöbing množstvo pretekárov z 15 krajín na kvalitne obsadené preteky kategórie UCI C1.
Novinka: Výjazdy, teamy a rebríčky v sekcii bikeri na MTBiker.sk

04.04.2014 2 621 5 9

Od 1. apríla rozširujeme sekciu bikeri o nové možnosti evidencie výjazdov, teamov a porovnávania bikerov v rebríčkoch. Radi by sme Ti ich v stručnosti predstavili.
Mať len bicykel nestačí. Na tie ostatné veci je tu forbike.sk

PR 03.04.2014 6 361 6 0

Málokto z nás sa ráno pohne z domu bez mobilu, peňaženky, kľúčov. Podobné je to aj u cyklistov. Sadnúť na sedlo bez poriadneho oblečenia, prilby či osvetlenia môže byť ozaj riskantné.
Sagan oddychoval a odstúpil z pretekov

02.04.2014 1 585 0

Víťazom 2. etapy trojdňových cyklistických pretekov VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde, ktorá merala 206 km a vrcholila v Koksijde, sa stal v špurte hlavného pelotónu Talian Sacha Modolo z tímu Lampre Merida. Slovenský cyklista Peter Sagan nastúpil do etapy v bielom drese lídra pretekov, keďže zvíťazil v utorkovej 1. etape.
Jeden z najkrajších životných výletov na bicykli

29.03.2014 5 297 1 21

Pozrite si jedno úžasné video, ako navštívil Jerome a Pauline jednu z najkrajších destinácii pre horské bicyklovanie. Pohoda, ktorá je cítiť z videa, sa nedá ani opísať slovami.
Skvelý Sagan víťazom náročných pretekov E3 Harelbeke

28.03.2014 2 083 5 11

Čo nevyšlo slovenskému cyklistovi Petrovi Saganovi v nedeľu na talianskej klasike Miláno - San Remo, to si vynahradil v piatok na belgickom podujatí E3 Harelbeke. Žilinčan sa stal víťazom úvodnej flámskej klasiky z jarného kalendára WorldTour (212 km), keď triumfoval v záverečnom špurte štvorčlennej skupiny v čase 4:56:30 h pred Holanďanom Nikim Terpstrom a Britom Geraintom Thomasom. Pozrite si aj video ako Sangan zvládol finish.
Športový riaditeľ tímu Cannondale Zanatta - ľudia zabúdajú, že Sagan má iba 24 rokov

28.03.2014 3 428 2

Zanatta sa vyjadruje aj k možným špekuláciam o prestupe Petra Sagana, jeho piatkovom učinkovaní na 211 kilometrových pretekoch E3 Harelbeke a ďalších záležitostiach.
2 hlavné dôvody prečo darovať 2% z dane Bike Teamu Vranov nad Topľou

22.03.2014 1 419 4

Bike Team Vranov nad Topľou v spolupráci s MTBiker.sk podporujú cyklistiku na Slovensku. Aj formou 2% môžte podporiť snahu zlepšiť podmienky v cyklistike.
Nehoda so šťastným koncom

19.03.2014 2 595 2 8

Nehody a krízové situácie spôsobené vodičmi sú, bohužiaľ, častou a „bežnou“ súčasťou cyklistiky v meste. Záznam z priemyselnej kamery zaznamenáva jednu z takýchto situácii. Našťastie so šťastným koncom a celkom mäkkým pristátím. Pravdepodobnosť okolností, ktoré zapôsobili by sa dala asi veľmi ťažko nasimulovať prípadne vypočítať.
India - zastávka na ceste okolo sveta

07.03.2014 2 873 1 4

Deň v Delhi alebo prečo kúpiť lístky na vlak v predstihu. V nasledujúcich riadkoch píšem o jednom dni na ceste okolo sveta na bicykli. Cestujem takmer 7 mesiacov. Tento krát bez bicykla.
Banshee Bikes predstavuje svoj továrny team na sezónu 2014

06.03.2014 1 604 1 1

Sme hrdí, že sa s Vami môžeme oficiálne podeliť o jednu z najhorúcejších noviniek nadchádzajúcej sezóny, ktorou je historicky prvý MTB UCI Trade Team na domácej scéne, zameraný na gravity disciplíny. Team ponesie meno Banshee Bikes Factory Team a vznikol pod vedením niekoľkonásobného majstra ČR v zjazde Matěja Charváta a Kataríny Keherovej.
Prázdne cestičky v púšti

03.03.2014 2 636 13 24

Pohodičkové jazdenie v rôznorodom teréne - aj taká je "púšť" Fruita v Coloráde. Krátke video ukazuje túto krásnu časť sveta ako zrodenú pre cyklistov.
Hudba: "Dreams (Instrumental)" by Kye Kye

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 031)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 824)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 689)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 245)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 551)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 162)