Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Milovníci retrobicyklov oslávili koniec leta cyklosalónom na zabudnutom kúpalisku Vydrica

Šieste pokračovanie Spots – podujatia, ktoré spája netradičné miesta a umenie, sa nieslo v znamení dvojkolesových umeleckých diel: Cyklosalón bol venovaný fanúšikom zaujímavých bicyklov typu fixie, retro a cruiser. 1. septembra 2015 sa zabudnuté lesné kúpalisko Vydrica v Bratislave zaplnilo pestrou komunitou „zvláštnych ľudí“, ako už na akciách Spots býva zvykom. Prišli všetci, ktorí sa o takéto bicykle zaujímajú, či majú doma zaujímavý kúsok, ktorým sa chceli pochváliť.
Reportáž: Kaňanský bicigeľ 2015 - Moje prvé preteky, ale určite nie posledné

Moje prvé preteky vôbec, odkedy som sa na bicykel posadil. No teraz už určite viem, že nie posledné. Atmosféra pretekov si ma získala. Registrácia, pripevňovanie čísla, vtipné poznámky od ďalších pretekárov, známosti a stretnutia s ľuďmi, o ktorých som ani len netušil, že jazdia. Do toho vôňa pripravovaného gulášu, porovnávanie bicyklov a horúce letné počasie.
KELLYS BICYCLES hľadá do svojho tímu mladého človeka na pozíciu Junior Produkt Manažér PR článok

Staň sa súčasťou tímu, ktorý stojí za zrodom našich bicyklov! Hľadaj viac info o pozícii a posielaj svoj životopis.
Fotogaléria z Pálavského Krpála

V Mikulove pri Brne, kúsok od hraníc so Slovenskom, sa v sobotu konal MTB maratón Pálavský Krpál, ktorý si zapísal už svoj 8. ročník. Na nenáročnej trati cez krásny región Pálava sa naháňalo aj nemálo Slovákov, ktorí sa na takmer 500 fotkách istotne nájdu.
Bicykle DEVRON predstavené na Slovensku po prvýkrát na Nízkotatranskej MTB Tour PR článok

Bicykle DEVRON predstavené na Slovensku po prvýkrát na Nízkotatranskej MTB Tour

Po úspešnom debutom roku si chce, najmladšia zo značiek patriacich pod Eurosport DHS SA, udržať svoj smer. Devron získal počas svojej krátkej existencie už niekoľko ocenení a má ambície stať sa najsilnejšou značkou v tejto časti Európy. Tento rok prenikol už aj na slovenský trh.
Pozvánka: Preteku Bike VALACHY vo Veľkých Karloviciach sa zúčastní aj hokejista Jiří Hudler PR článok

VEĽKÉ KARLOVICE – Jeden z najlepších hokejistov NHL Jiří Hudler bude osobnosťou BIKE VALACHY – preteku horských bicyklov, ktorý sa uskutoční v sobotu 11. júla 2015 vo Veľkých Karloviciach v rámci tretieho ročníka seriálu VALACHY TOUR.
Prvý rok kvalifikácie na OH 2016 v MTB XCO + výsledky a fotogaléria z Nového Mesta na Morave

Podľa uverejneného rankingu dokázali v prvom roku kvalifikácie na OH 2016 muži Elite vybojovať pre Slovensko 11. miesto v hodnotení krajín, čo znamená miestenku pre dvoch cyklistov v tejto disciplíne. Michal Lami sa posunul z 12. na 11. miesto, Martin Haring zo 64. na 65. miesto a František Lami zo 102. na 98. miesto. Medzi ženami Elite Janka Keseg Števková spadla o priečku nižšie z 18. na 19. miesto, v celkovom hodnotení kategórie žien však patrí Slovensku 25. priečka. V tejto chvíli to pre ženy znamená nepostupujúcu pozíciu.
Obavy pred nášľapnými pedálmi SPD a prvé skúsenosti a postrehy po 5 mesiacoch jazdenia

Ak sa bikujete nejaký ten piatok a chcete sa posunúť dopredu v jazdných schopnostiach a tým pádom získať lepší zážitok z jazdy, určite prejdite na SPD-čka alebo podobné formy nášľapných pedálov. V prípade lacnejších tretier, sa môžete spolu s dávkou odvahy za približne 100 eur posunúť výrazne vpred v jazdení. Nasledujúci článok je prehľadom najčastejších obáv a prvých skúseností po prechode z klasických pedálov na SPD.
100 km MTB výlet v bulharskom pohorí Vitosha

Bulharsko nie je iba more, ale aj krásne hory, kde si na svoje prídu taktiež vyznávači horskej cyklistiky. Ideálne počasie, krásna trasa, dobrá partia a pohodová hudba. Môže z toho byť celkom slušný tip na letnú dovolenku :).
Čo si tak ísť zajazdiť na sopku?

Ostrov La Palma je zaujímavý z mnohých hľadísk, ale jeho jasnou dominantou je sopka Roque de los Muchachos s výškou 2426m. Pre MTB cyklistov ponúka množstvo nekonečných trailov cez sopečnú krajinu s parádnymi výhľadmi. Dali by ste si povedať?
Michael Kolář finišoval štvrtý v 5. etape na Okolo Turecka

Slovák Michael Kolář dosiahol jeden zo svojich najlepších výsledkov v profesionálnom pelotóne, vo štvrtkovej 5. etape pretekov Okolo Turecka finišoval na 4. mieste. Pred jazdca tímu Tinkoff-Saxo sa dostali len Talian Sacha Modolo, Španiel Carlos Barbero a Austrálčan Jay McCarthy.
Bike ride z Vranova nad Topľou

Veľkonočné pojazdeníčko v aprílovom počasí na lokálnom Vranovskom singletracku v podaní talentovaného Maroša Petra. Počasie natáčaniu veľmi neprialo, výsledný produkt však poteší.