Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Jens Voigt prekonal svetový rekord v hodinovke

Nemec Jens Voigt utvoril na velodróme vo švajčiarskom Grenchene nový svetový rekord v cyklistickej hodinovke. Jeden z najpopulárnejších jazdcov v pelotóne, ktorý nedávno ukončil aktívnu profesionálnu kariéru, zvládol vo vymedzenom čase prejsť 51,115 km.
Rozhovor: Radovan Bíroš - Najťažší cyklomaratón je Kráľovský

Ružomberčana Radovana Bíroša (1986) pozná Slovenská cyklokomunita ako víťaza cyklomaratonskej MTB serie za rok 2009. Rado obdivuje kvalitné bicykle rovnako, ako krivky krásnych žien a o svoj stroj sa náležite stará. Vyráža na ňom nielen na veľké cyklozávody, ale aj na výlety do zahraničia. Viac sa dozviete v nasledujúcom rozhovore.
Sagan pomohol tímovému kolegovi Vivianimu k víťazstvu na Coppa Bernocchi

Peter Sagan skončil v utorňajších pretekoch Coppa Bernocchi na 190,3 km v okolí Legnana na 7. mieste. Dvadsaťštyriročný Žilinčan v závere pomáhal tímovému kolegovi z Cannondalu Eliovi Vivianimu a rozbehol mu záverečný víťazný špurt.
Nomadic Dreams

Išli sme hľadať zaujímavé cesty pre horský bike do Mongolska, ale našli sme niečo iné. Počas nášho putovania, sme objavili nomádsku kultúru s množstvom koní v nádhernej krajine, ktorá siahala široko ďaleko. Bol to nomádsky sen...
Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend PR článok

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend

Už tento víkend spoznáme celkových víťazov série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014. Záverečné podujatie ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise ponúkne v oblasti Slovenského raja výnimočné zážitky profesionálom, ale aj začínajúcim cyklistom a mládeži v sprievode rodičov. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA.
Finále: MTB Považsko -  Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

Finále: MTB Považsko - Strážovský Pohár 2014 so zápletkou o celkového víťaza do posledných chvíľ

Putovný pohár absolútneho víťaza na Moravu do Valašských Klobúkov. V Pružine sa rozhodovalo o celkových víťazoch PSP a najväčšia zápletka, ktorú rozuzlilo posledné kolo, bol súboj o absolútneho víťaza, keď pred finále boli až traja bikeri s rovnakým počtom 99 bodov (Petr Holzner - Masáž Holyner, Ivan Labaj  - CK EPIC Dohňany a Jaroslav Štvrtecký DEMA Senica).
Cyklooblečenie Silver Wing uspokojí náročných jazdcov PR článok

Cyklooblečenie Silver Wing uspokojí náročných jazdcov

Nová značka cyklooblečenia Silver Wing je zameraná najmä na technické MTB jazdenie trail a enduro. Prvé produkty špecifického dizajnu aj strihu sa začali predávať v roku 2011 a ponuka neustále rastie. Krátke nohavice doplnili tri modely rukavíc, dva dresy a vnútorné nohavice s vložkou.
GoPro video zo závodu XCE, ktoré proste musíte vidieť

Záznam víťaznej jazdy nového svetového šampióna XCE Elite Fabrice Melsa. Sú to iba dve minúty, ale každá sekunda stojí za to a jazdi idú v náročnom teréne absolútne na doraz. Oplatí sa bojovať až do konca, kedy si môžete poriadne zakričať...
Pozvánka: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise

Dňa 13.9. 2014 sa uskutoční ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 8.9. 2014.
Eurobike: Drevené biky

Na nedávno skončenej výstave Eurobike bolo vidieť viacero zaujímavých bicyklov a rôznych doplnkov. V nasledujúcej kolekcií sme vybrali drevené biky, ktoré nám počas dlhého prechádzania veľkého areálu padli do hľadáčika fotoaparátu.
Zrod nového biku Lamere

Necelé 3 minúty a všetky komponenty sú osadené na rám a bike je pripravený k jazde. Krásny čierny dizajn, štýlová predná vidlica Lefty, kvalitné komponenty a iba jeden prevodník. Zaujímavá kombinácia, ktorá v teréne určite svojho majiteľa nesklame.
Dokumentárne video slovenského jazdca ako prešiel 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m

Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.