Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday 2014 PR článok

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday 2014

Pozývame priaznivcov kvalitných e-bikov a RIDE.sk na ďalšiu zo série obľúbených testovačiek RIDE E-BIKE Sunday. V nedeľu 1. 6. 2014 od 10:00 do 17:00 si na Táloch medzi hotelom Partizán a Tálskou baštou môžete na testovacom okruhu vyskúšať e-biky najlepších svetových značiek. Stačí, ak máte minimálne 15 rokov a donesiete si so sebou občiansky preukaz. Po vyplnení krátkeho formulára si budete môcť na vyznačenej trati vyskúšať vybraté stroje zo sérií KTM Macina a CUBE Hybrid.
Import výjazdov z GPS, ochrana súkromia a naši najlepší bikeri

Ako sme pred viac ako mesiacom informovali, na portáli MTBiker.sk pribudli funkcie na evidenciu výjazdov, analýzu výkonu v štatistikách bikerov, porovnávanie v rebríčkoch, sledovanie servisného stavu vlastných bicyklov, či napr. evidenciu teamov. Potešilo nás jadro z TRM.sk, ktoré nám zostalo verné, rovnako ako nemalý podiel nových používateľov. Dôvod, prečo si to myslíme, je vidieť napríklad v absolútnom rebríčku bikerov za apríl, ktorého iba prvých 10% sa zmestilo na nasledujúci obrázok. Menovaným bikerom gratulujeme a trošku aj závidíme ;-)
Príčiny ťažkostí s kolenným kĺbom

Kolenný kĺb patrí do skupiny najčastejšie poranených kĺbov v ľudskom tele. Poranenie menisku, skrížených väzov, či opotrebovanie chrupavky môžu vzniknúť z viacerých príčin.
Poriadna výzva - Huayhuash

V januári roku 2014 sa vybrali traja kamaráti pokoriť zaujímavý cieľ - na bajku prejisť krásnym ale neľahkým pohorím Huayhuash v peruánskych Andách. Výlet to bol naozaj pestrý. Od pohodičky cez náročné úseky až po dosť zlý pád jedného z kamarátov...
MTB raj na hraniciach medzi Talianskom a Francúzskom

Je čas preskúmať zopár tajných zákutí v alpskom MTB raji La Thuile a jeho okolí. Nachádzajú sa tam najzaujímavejšie MTB pasáže medzi Talianskom a Francúzskom.
Svetový pohár MTB odštartoval v juhoafrickom Pietermaritzburgu

Uplynulý víkend sa úvodným kolom začal seriál svetového pohára. Pietermaritzburg, hostiteľské mesto minuloročných majstrovstiev sveta, opäť privítalo svetovú špičku MTB pretekárov v zjazde a cross-country. Usporiadatelia stihli za sedem mesiacov od skončenia MS v Cascades MTB Parku pripraviť nový okruh, pretože podľa slov organizátorov ten vlaňajší sa im zdal nudný...
Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne

Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google :)). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Na pretekoch Peklo severu skončil Sagan šiesty

Víťazom 112. ročníka cyklistických pretekov Paríž - Roubaix sa stal Niki Terpstra. Čoskoro 30-ročný Holanďan v službách tímu Omega Pharma - QuickStep dosiahol na 257 km trati víťazný čas 6:09:91 h.
Otvorenie stredoeurópskej pretekárskej sezóny v cross-country

Už 23. ročník pretekov Klassik Kamptal Trophy – Langenlois/Zöbing prilákal do rakúskej vinárskej dediny Zöbing množstvo pretekárov z 15 krajín na kvalitne obsadené preteky kategórie UCI C1.
Novinka: Výjazdy, teamy a rebríčky v sekcii bikeri na MTBiker.sk

Od 1. apríla rozširujeme sekciu bikeri o nové možnosti evidencie výjazdov, teamov a porovnávania bikerov v rebríčkoch. Radi by sme Ti ich v stručnosti predstavili.
Mať len bicykel nestačí. Na tie ostatné veci je tu forbike.sk PR článok

Mať len bicykel nestačí. Na tie ostatné veci je tu forbike.sk

Málokto z nás sa ráno pohne z domu bez mobilu, peňaženky, kľúčov. Podobné je to aj u cyklistov. Sadnúť na sedlo bez poriadneho oblečenia, prilby či osvetlenia môže byť ozaj riskantné.
Sagan oddychoval a odstúpil z pretekov

Víťazom 2. etapy trojdňových cyklistických pretekov VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde, ktorá merala 206 km a vrcholila v Koksijde, sa stal v špurte hlavného pelotónu Talian Sacha Modolo z tímu Lampre Merida. Slovenský cyklista Peter Sagan nastúpil do etapy v bielom drese lídra pretekov, keďže zvíťazil v utorkovej 1. etape.