Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Craft Bike Transalp 2013

Už hodne dlhú dobu som s obdivom sledoval mtb etapové preteky po svete a drsných bajkerov čo ich s prehľadom dávajú. Keď sa ma môj parťák na Craft Transalp v jeden usmoklený novembrový deň spýtal či by som mal záujem, tak som dlho neváhal. Predstava že sa zaradím ku vyšlahaným borcom pri pohľade na ktorých bajkerkám kapalina v brzdových hadičkách vre, mi nedáva o mojom rozhodnutí pochybovať. Aj kvôli obmedzenému počtu štartujúcich dvojíc, ktorých je cca 500, podávame na druhý deň prihlášku. V propozíciách usporiadatelia sľubovali výživných 8 etáp so 671km a 20880 nastúpanými metrami.
The Claw X Melrose SA

Darren Berrecloth na 29eri v obrej hlinenej quarter pipe rampe. Nech sa páči
ShowReel 2013

Chalanov z MK video production, niektorým z vás určite netreba predstavovať. Na našom webe ste v priebehu roka mohli vidieť niekoľko videí z ich produkcie, so záverom roka si pripravili skvelú kompiláciu ktorá by určite nemala újsť vašej pozornosti. Viac info nájdete na FB profile
Tony Martin dovŕšil víťazný hetrik

Majstrom sveta v individuálnej časovke na šampionáte v cestnej cyklistike v talianskej Florencii sa stal Nemec Tony Martin. Najväčší favorit zvládol 56,8 km dlhú trať za 1:05:36,65 h s a zvíťazil absolútne suverénne.
Fernando Alonso nezachránil tím Euskaltel pred krachom

Dvojnásobný majster sveta formuly 1 Fernando Alonso nezachráni cyklistický tím Euskaltel-Euskadi a nestane sa majoritným vlastníkom španielskeho družstva. Obe strany napokon nenašli napriek augustovej predbežnej dohode spoločnú reč a nezhodli sa v niektorých otázkach.
Marek Peško šiesty na MS vo fourcrosse

Slovenský reprezentant Marek Peško skončil v sobotu na majstrovstvách sveta vo fourcrosse horských cyklistov v rakúskom Leogangu na výbornom 6. mieste. Dvadsaťpäťročný Slovák sa do hlavnej súťaže kvalifikoval z dvanástej pozície a vyhral ôsmu šestnásťfinálovú jazdu.
Finále svetového pohára MTB XCO v Nórsku

Michal Lami napriek technickým problémom obsadil vo finále SP v nórskom Hafjell 27. miesto a pripísal si ďalších 52 bodov do rebríčka UCI.
Haute Route Alps 2013, II. časť

Pokračovanie reportáže z cestných etapových pretekov Haute Route Alps 2013. Prvú časť nájdete TU
Maratónska stálica Karel Hartl: „Obdivuji všechny pracovité a skromné lidi“

Karel Hartl je už niekoľko rokov tradičným a dobre známym účastníkom slovenských a českých MTB maratónov. V dnešnom rozhovore sa dozviete viac o začiatkoch, koníčkoch ale tiež tréningu tohto vždy usmiateho maratónca.
Richard Varga:

Najúspešnejší slovenský triatlonista ostatných rokov Richard Varga si trúfa na olympijských hrách v roku 2016 v Riu de Janeiro vylepšiť umiestnenie z Londýna 2012, kde obsadil 22. priečku.
Matej Mackovič 2013

Tím Life4Ride nezaháľa, po edite Rasťa Baránka dnes uzrelo svetlo sveta video „vedúceho“ tímu a známej tváre slovenskej DH scény – Mateja Maca Mackoviča.
Haute Route Alps 2013

Čo si predstavíte keď sa povie Haute Route? Zopár ľudí si možno spomenie že sa takto volá náročná 180km trasa v Alpách medzi francúzskym Chamonix a švajčiarskym Zermattom na ktorú sa každý rok vydávajú odvážlivci či už po svojich,alebo na lyžiach. A čo si predstavíte keď sa povie Haute Route a bicykel?