Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Reprezentanti v zjazde na ceste do Pietermaritzburgu

Traja reprezentanti v zjazde na horských bicykloch dnes odleteli reprezentovať Slovensko do Juhoafrickej republiky, kde sa v meste Pietermaritzburg konajú Majstrovstvá Sveta.
Na bicykli okolo Slovenska 2013

13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.
Mojo v Beskydoch

Dvojica obľúbených trailbikov Ibis Mojo na návšteve krásnych chodníkov v Beskydoch
Eskalátor No.1 PR článok

Eskalátor No.1

Prvé vydanie online magazínu Eskalátor venované ľuďom na bicykloch.
Fotogaléria z 4. kola Moravsko-slovenského DH Cupu

Fotogaléria z 4. kola Moravsko-slovenského DH Cupu, ktoré sa uskutočnilo 19. augusta v Ráztoke. Novovybudovaná trať spolu s množstvom prachu dôkladne preverila všetkých účastníkov. Víťazom "kráľovskej" kategórie Muži - elite sa stal Lukáš Šplíchal.
Sagan je stále druhý v rebríčku UCI

Slovenský cyklista Peter Sagan je naďalej dvojkou svetového rebríčka. Pred jazdcom tímu Cannondale je iba víťaz Tour de France Christopher Froome. Poradie v prvej desiatke renkingu sa po pretekoch Eneco Tour v porovnaní s predchádzajúcim vydaním nezmenilo. Na treťom mieste je Španiel Joaquin Rodríguez. Sagan má na svojom konte 409 bodov, Froome 587.
Nukeproof Mega 275

27,5" mánia sa nevyhla ani trail modelu Mega značky Nukeproof, pozrite si oficiálne video tejto novinky na sezónu 2014
Lapierre Zesty 314 – zábavný Francúz

Francúzsku značku Lapierre určite netreba predstavovať, tento výrobca je na našom trhu dobre známy a obľúbený. Za zmienku možno stojí fakt, že v súčasnej dobe značka vyrába viac ako 90.000 bicyklov ročne v troch závodoch vo Francúzsku. Poďme sa teda bližšie pozrieť na zúbok Trail / Allmountain modelu Zesty 314.
Matt Hunter - Forgotten Dirt

Matta Huntera určite netreba predstavovať, na ďalšom zo svojich enduro dobrodružstiev tento krát navštívil traily v Afganistane
Darren Berrecloth v Britskej Kolumbii

Darren Berrecloth sa s endurom vrátil na ostrov, kde trávil čas ako dieťa
Obiehací manéver Michala Marošiho

Myslíte, že sa to dá považovať za jeden z najštýlovejších obiehacích manévrov v histórii?
Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka PR článok

Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka

V pondelok prelomového týždňa júla a augusta čakala náš pracovný team klasická hodnotiaca porada a augustový plán. Pri hodnotení návštevnosti našej web stránky mi kolegovia oznámili, že nám stúpa návštevnosť zo stránky mtbiker.sk a navrhli, aby sme sa bikerom ako slovenská značka Optimal predstavili trochu inou formou ako len odbornými faktami, ktoré nájdu aj na stránke.