Články v kategórii 'Cyklistika' (469 - 480 z 963 článkov)

90's MTB masters (1992)

02.11.2012 2 545 8 0

Danny MacAskill, Life cycles, Disorder a mnoho iných sú len slabým odvarom videa na piatkový večer !
Športové kamery Liquid Image

PR 26.10.2012 4 173 0

Liquid Image Impact Series HD sú športové okuliare so vstavanou HD videokamerou.
Okuliare sú určené na, motokros, jazdu na štvorkolkách a enduro motorkách prípadne na bicykel (DOWNHILL, ALL MOUNTAIN, FREERIDE, HARDTAIL)
ŠprintPolom, stál mi za to

21.10.2012 4 515 5 0

Po týždennom odklade sa 20.10.2012 uskutočnil už pekný 8. ročník MTB vrchárskeho šprintu, ŠprintPolom v hradnom Strečne. Síce zmena miesta štartu, ale cieľ, sedlo Javorina, stále ten istý. Preteky sa už stali symbolickým ukončením MTB pretekárskej sezóny. Vidím to tak, že o pár rokov z toho postupne vznikne pekná vianočná zimná akcia, nebol by som proti. Ešte zima neprišla, tak sa môžeme tešiť na babie leto a vyťahovať plavky zo skrine.

Sir Chris Hoy met Danny MacAskill

17.10.2012 1 450 0

Sir Chris Hoy a Danny MacAskill na spoločnom tréningu ? Každopádne zaujímavá kombinácia.

Video: Hell's Belles Vol. 2

15.10.2012 1 276 0

Pohodové video na pondelkový večer. U nás nie veľmi známa, no určite atraktívna disciplína bikepolo - že neviete o čo ide? Tak sledujte !

bicymple

13.10.2012 1 753 0

Jednoduchosť, funkčnosť a štýl – slová ktoré určite charakterizujú tento zaujímavý koncept. Odstránením reťaze a vlastne všetkých nepotrebných častí došlo k maximálnemu zjednodušeniu a designovej čistote. Pohyblivé uchytenie zadného kolesa umožňuje ...no veď uvidíte vo videu.
USADA získala nevyvrátiteľný dôkaz proti Armstrongovi

10.10.2012 3 246 8 0

Antidopingová agentúra USA (USADA) v utorok informovala o získaní nevyvrátiteľného dôkazu o tom, že bývalý americký cyklista Lance Armstrong a jeho niekdajší zamestnávateľ US Postal Service boli zapletení do najväčšieho dopingového škandálu v dejinách športu.

Polievka vyhral etapu na GP Chantal Biya

08.10.2012 1 041 0

Slovenský cyklista Pavol Polievka vyhral záverečnú 4. etapu pretekov GP Chantal Biya v Kamerune. V celkovom poradí obsadil jazdec tímu KCK Trek Oslany 3. miesto s odstupom 22 sekúnd na víťazného Švajčiara Alexandra Merciera. Slovenskí cyklisti štartovali na podujatí v Kamerune pod hlavičkou národnej reprezentácie. Na pódium sa podarilo dostať aj Milanovi Barényimu, ktorý v druhej etape pretekov kategórie 2.2 obsadil 2. miesto.

Kolenný kĺb a príčiny ťažkostí s kolenným kĺbom

05.10.2012 7 353 1 0

Kolenný kĺb patrí do skupiny najčastejšie poranených kĺbov v ľudskom tele. Poranenie menisku, skrížených väzov, či opotrebovanie chrupavky môžu vzniknúť z viacerých príčin.
Veletrh Bike Brno – již popatnácté a v novém termínu

PR 27.09.2012 3 334 5 0

Mezinárodní cyklistický veletrh Bike Brno obsadí svou nabídkou tradičně pavilony V, F a G1. Mimoto proběhne v dalších výstavních halách a na volných plochách celá řada jedinečných doprovodných akcí. Již od 4. do 7. října čeká na brněnském výstavišti na návštěvníky tisíce jízdních kol a doplňků pro cyklistiku včetně velmi populárních elektrokol. Po roční přestávce navíc nabídne veletrh venkovní testování kol v přilehlém areálu Riviéra.
MTB Tour v Kremnici, teda na Skalke

25.09.2012 9 643 15 0

Sezóna nám už pomaly končí a ja sa chystám na dva posledné maratóny. Najskôr som zašiel na MTB Tour v Kremnici, ktorý sa konal 22.09.2012. Nedá mi na úvod nespomenúť počasie. Ďalší môj maratón, kde nepečie slnko. To akoby naschvál, vždy som riešil, či bude pršať alebo nie a vždy to vyšlo len tak tak, teraz k tomu je ešte aj zima. Aj tak je to asi stále lepšie, ako keby som mal dostať úpal. Týmto maratónom taktiež končí aj malá séria Slovenského pohára XCM.

Ezakimak 2012-časovka do vrchu

PR 20.09.2012 3 198 1 0

Propozície k časovke do vrchu ktorá sa uskutoční už tento víkend v obci Bobrovec a ktorej hlavným organizátorom je Skialp Bobrovec

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 910)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 639)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 180)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 108)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 985)