Najnovšie články z kategórie Cyklistika

MAlé KArpatské DObrodružstvo o týždeň

14. mája 2011 sa Malé Karpaty v okolí Bratislavy po siedmykrát stanú dejiskom pretekov dvojíc v orientačnej cyklistike – Malého karpatského dobrodružstva (MaKaDo).
Môj pohľad na Quick Sport Jarný Šprint

Konečne aj mne začala tohtoročná sezóna a to Jarným šprintom v Bystričke. Bolo otázne, či vôbec nastúpim na štart, ale nakoniec som rád, že som si to nerozmyslel. Mám to predsa na skok, tak nebudem robiť drahoty a prídem, takto sklamať kamarátov nemôžem.
Aká bola Račianska časovka?

A je dobojované. Prvý ročník Račianskej časovky, ktorý bol zároveň aj druhým kolom župného pohára Na bicykli deťom, sa konal v nedeľu 1. 5. 2011 v kopcoch nad bratislavskou Račou.
Evans víťazom pretekov Okolo Romandie

Víťazom záverečnej etapy pretekov Okolo Romandie sa stal Brit Ben Swift, ktorý 164,6-kilometrovú trať zo Champagne do Ženevy zdolal za 3:50:51 h. Celkové víťazstvo pretekov si však odniesol Austrálčan Cadel Evans, ktorý na pódiu oslavoval s druhým Tonym Martinom a tretím Alexandrom Vinokourovom.
Račianska časovka 2011, 1. ročník

2. kolo Župného pohára "Na bicykli deťom" pod patronátom starostu MČ Bratislava - Rača sa pôjde už túto nedeľu z amfiteátru v Knižkovej doline v Bratislavskej Rači. Trať meria 6 km a nastúpate na nej 340 metrov.
Peter Sagan po jarnej časti sezóny

Ani sme sa nenazdali a je za nami prvá časť sezóny, ktorá sa každoročne nesie v znamení úvodných etapákov a marcovo-aprílových klasík. Týmto všetkým si prešiel aj Peter Sagan. Na konci februára vyhral etapové preteky Okolo Sardínie, bojoval na Paríž - Nice a postupne absolvoval päť klasík.
SP: Prvý zjazd sezóny pre Gwina, Polc tridsiaty

Víťazmi úvodného zjazdu sezóny v seriáli Svetového pohára sa v juhoafrickom Pietermaritzburgu stali Američan Aaron Gwin a Britka Tracy Moseleyová. V mužskej kategórii sa predstavil aj slovenský reprezentant Filip Polc, s takmer trinásťsekundovým mankom na víťaza ho klasifikovali na 30. priečke.
Gilbert obhájil na Amstel Gold Race, P. Sagan 98.

Belgický cyklista Philippe Gilbert obhájil svoj vlaňajší triumf na klasických pretekoch Amstel Gold Race. Najväčší favorit podujatia sa presadil v pretekoch na 258 km pred Španielom Joaquinom Rodriguezom a Austrálčanom Simonom Gerransom. Gilbert sa presadil vďaka skvelej tímovej taktike. Neustále jazdil na čele pelotónu a jeho kolegovia z družstva Omega Pharma-Lotto postupne likvidovali jeden útok za druhým. Necelých 15 km pred cieľom sa pokúsil o nástup Luxemburčan Andy Schleck, ale aj jeho pokus Gilbert a spol. pred cieľom zlikvidovali. Jediný slovenský reprezentant v štartovom poli Peter Sagan obsadil 98. priečku s odstupom 6:31 min za Gilbertom.
Quick Sport Jarný Šprint 30. apríla

Občianske združenie Beer Inside team vás pozýva na MTB časovku určenú pre širokú verejnosť - Quick Sport Jarný Šprint 2011. Podujatie sa uskutoční 30.4 v Bystričke pri Martine. Na 9,3km trati nastúpame 320 metrov a pre pretekárov je pripravených 12 kategórii - vrátane populárnej TIR kategórie pre bikerov s hmotnosťou v 3 cifrách.
Peter Sagan nedokončil preteky Okolo Flámska

Peter Sagan: "Od začiatku pretekov som bol vpredu, držal som sa neustále asi v dvadsaťčlennej skupine. Približne na 170 kilometri, kde začínali najťažšie a strmé kopce po kockách, v jednom zjazde spadli dvaja jazdci, len-len som sa im vyhol, ale prišla veľká smola, pretože som si zlomil rám..."
Nový časopis CykloRELAX PR článok

Nový časopis CykloRELAX

Po časopisoch Biker a Windsurfer prichádza vydavateľstvo Sportmedia na trh s najnovším titulom, ktorý je určený širokej cieľovej skupine reprezentujúcej bežných používateľov bicykla. Prvé číslo vyšlo v stredu 23. marca.
Sagan po 3. mieste v Belgicku končí

Slovenský cyklista Peter Sagan finišoval v 2. etape pretekov KBC-Driedaagse De Panne-Koksijde 2011 v Belgicku, ktorá viedla z Oudenaarde do Koksijde a merala 219 km, na 3. mieste. V celkovom poradí patrí jazdcovi tímu Liquigas-Cannondale 5. priečka. Sagan v hromadnom špurte stredajšej etapy prehral iba s Rusom Denisom Galimzjanovom a Nemcom Johnom Degenkolbom. Lídrom pretekov sa stal Holanďan Lieuwe Westra.