Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Cavendisha nechali jazdiť v plnej premávke

Britský cyklista Mark Cavendish má plné právo hnevať sa na austrálskych organizátorov pretekov Tour Down Under. Tí sa museli brániť už v stredu po sérii troch hromadných pádov na záverečných štyroch kilometroch 2. etapy z Tailem Bendu do Mannumu, do cieľa ktorej prišiel excelentný špurtér so zraneniami hlavy a iných častí tela. Vo štvrtok sa napriek pochybnostiam o jeho zdravotnom stave postavil na štart, ale na konci členitej 3. etapy z Unley do Stirlingu možno ľutoval, že tak spravil.
Landis oznámil koniec kariéry

Americký cykllista Floyd Landis neslávne známy svojou dopingovou aférou z Tour de France 2006 oznámil koniec svojej kariéry. "Nikdy viac sa nepostavím na čiaru namaľovanú na ceste, aby som sa čo najrýchlejšie dostal k ďalšej čiare znamenajúcej cieľ. S tým je koniec," vyhlásil 35-ročný Landis pre ESPN.com.
CYKLOKROS: Albert celkovým víťazom SP 2010/11

Belgičan Niels Albert sa stal celkovým víťazom Svetového pohára v cyklokrose 2010/11. Na potvrdenie prvenstva v sedemdielnom seriáli mu stačilo aj 2. miesto v záverečných pretekoch vo francúzskom Pont-Chateau, kde triumfoval jeho krajan Kevin Pauwels. Albert bojoval v prvej polovici sezóny o líderskú pozíciu s Čechom Zdeňkom Štybarom, úradujúci majster sveta sa však potom zranil a vynechal záver seriálu.
Spomienky na Poráč 2010 časť 2.

Je nový rok a sľuby sa majú vraj plniť. Polo, Iceman ale aj Janošík ( ktorý sa síce
campu nezúčastnil ) si žiadajú pokračovanie, tak mi neostáva nič iné iba im vyhovieť. Pol
roka po campe si už asi na všetky detaily nespomeniem, ale tie najdôležitejšie udalosti,
situácie a zážitky sa zabudnúť aj tak nedajú.
Cyklokros: V Belgicku titul pre Alberta, v ČR pre Štybara

Výsledky víkendových národných šampionátov v cyklokrose
Neskoré jesenné Ľubovnianske XC

Po dlhých presnejsie štyroch rokoch temna ohľadom Cross country pretekov sa v Starej Ľubovni uskutocnila nenápadna XC sútaž s názvom Lubovnianske cross country open.
Spomienky na Poráč 2010 časť 1.

... Alebo o tom, ako sme preorali bikami celý Poráč a jeho okolie...
I. ročník podujatia Šport áno, drogy nie

Nadviazať na tradíciu slovenského cyklokrosu a zároveň podporiť mladých nádejných športovcov, sa v tomto roku rozhodol petržalský GM pro Cycling team. V Bratislave preto, pod záštitou Slovenského zväzu cyklistiky a občianskeho združenia Budúcnosť nádejí, usporiada v sobotu 23. októbra 2010 5. kolo pretekov Slovenského pohára mládeže v cyklokrose.
3. ročník MTB maratónu okolo Mlyniek

MTB maratón vedie po lesných kamenistých cestách a zvažniciach, turistických značených cestách, ako aj značených cyklotrasách, miestami pretína aj štátnu asfaltovú cestu. Má náročné, aj menej náročné stúpania a klesania, striedajúce sa s prekrásnymi výhľadmi na Slovenský raj, Slovenské Rudohorie a Nízke Tatry.
CYKLOPOZITÍVNYCH 24 HODÍN

Rozmýšľal už niekto z Vás koľko je to vlastne 24 hodín ? Ak to mám definovať, tak je to jeden deň ľudského života. A ten sa dá prežiť všelijako. Trebárz aj tak ako cca 160 bikerov a bikeriek na prvom ročníku CYKLOPOZITÍVNYCH 24 HODÍN v obci Turie pri Žiline minulý víkend.
Chcel by som mať nový, lepší bicykel

Týmito slovami Jožko Orem odpovedal v rozhovore na otázku, či niečo závidí svojim súperom...
Rozhovor s Jožkom Oremom

Ako začať? Napadol ma príbeh, ktorý iste mnohí poznáte:

-Žiadaj si čo ti mám dať!

-Daj mi čisté srdce.

-Pretože si si žiadal toto a nežiadal si si ani dlhý život, ani bohatstvo, ani životy svojich nepriateľov, dávam ti múdre srdce a dám ti aj čo si si nežiadal: bohatstvo a slávu, že ti rovného nebude.