Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Rozhovor s Marikou Kucirkovou

Marika Kucirková. Jedna z mála žien, čo sa odváži postaviť s mužmi na štart dlhej cyklomaratónskej trate. V Pravenci na rozbahnenej štvorkolovej 80-kilometrovej trati bola jediná.
Vlkohronská vazelína

Druhé kolo CMS malo svoje pokračovanie vo Vlkanovej. Počasie bikerom tak ako vo Svätom Jure neprialo a takmer celý týždeň bol upršaný. Asi každý, kto sa chystal na tento maratón mal pred očami bahenné zábaly. Keďže trať maratónu je väčšinou situovaná na otvorenom priestranstve (lúky, pasienky, otvorené zvážnice, ...) a nie je technicky náročná, nebol to koniec koncov až taký extrém.
Spúšťame Tréningový Manažér v spolupráci s TRM

MTBiker.sk a TRM.sk spojili sily a vytvorili sekciu Tréningový Manažér, ktorý umožňuje užívateľom MTBiker.sk zaznamenávať svoje výjazdy, analyzovať ich a porovnávať s ostatnými bikermi registrovanými na MTBiker.sk. Tento článok vysvetlí, ako Tréningový Manažér funguje.
CYKLOHARMATANEC 14.2.2010

Na horských bicykloch po lyžiarskom svahu pri horskom hoteli Poľana - nad Detvou.
Simpson Desert Bike Challenge

Vážení čitatelia, Vaše pozitívne reakcie na článok o La Rute zapríčinili, že som vypotil report z ďalšieho etapáku: Simpson Desert Bike Challenge v Austrálii..
La Ruta de los Conquistadores

Nie často sa na Slovenských bike weboch objavujú reporty z akcií mimo Slovenska. A takmer nikdy sa neobjavujú reporty z akcií mimo Európy. Preto vám veľmi rád dávam k prečítaniu zážitky Romana Petra, ktorý si tento rok prešiel (aspoň) 2 pre našinca ťažko predstaviteľné etapáky. Prvý bol v Kostarike...
1. sčítanie cyklistov Slovenska naberá na obrátkach

"To ešte dnes niekto bicykluje?" (divný pohľad mala v očiach...) "Nie mladá pani, len my dvaja čo tu pri Vás stojíme...". Iróniu slečna z úradu nepochopila, ale svojím spôsobom mala pravdu...
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009 z pohľadu "bežného" bikera.

Rok sa s rokom zišiel a začal sa blížiť dátum konania INTERSPORT ŠPRINTPOLOMU 2009. Bol som na tejto akcii po prvýkrát minulý rok. Domáce prostredie, doslova až rodinná atmosféra mi nedali nezúčastniť sa aj toho ročníka. Tá malá dedinka a kopec mi učarovali...
Návrat na Oravu

V redakcii nám zostal ešte jeden pohľad na tohtoročný Oravský Cyklomaratón. Tentokrát je to pohľad od víťaza maratónu a taktiež celej maratónskej série, Rada Bíroša
Cyklokros Slovenský pohár UCI C2 Horná Mičiná

Slovenský pohár v cyklokrose mal premiéru v tejto sezóne v Hornej Mičinej, kde na perfektne pripravenej trati súťažili kategórie žiakov, kadetov, žien a junioriek, ako aj masters a v kategórii elite,ktorí mali zároveň aj preteky UCI C2.
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009

Cyklopozitív klub Žilina n.o. dňa 10.10.2009 usporiada 5. ročník amatérskej cyklistickej MTB časovky do vrchu INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009.
Oravský cyklomaratón zo sedla nováčika

Od Oravského Maratónu už ubehol aj mesiac, ale v redakcii nám zostali 2 reporty s iným pohľadom na túto akciu...
Konečne sa priblížil ten osudový dátum 15. 8. 2009, a ja ( už niekoľko týždňov rozhodnutý postaviť sa na štart cyklomaratónu) len ťažko skrývam netrpezlivé očakávania. Oravský cyklomaratón bude mojim prvým maratónom vôbec...