Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Ciclosport HAC 5

Novinka od Ciclosportu - HAC 5 je už k dispozícii na slovenskom trhu. Nástupca legendárnej HAC 4 obsahuje 95 predprogramovaných funkcií, možnosť pridania nových (upload), barometer, väčšiu pamäť, kompatibilitu s RDS II a mnoho ďalších vylepšení...
Šarišský cyklomaratón

Čertovicu mám rád. Nemyslím salámu, lebo aj tú mám rád, ale sedlo v Nízkych Tatrách medzi Liptovom a Pohroním. U nás, v Hrádku pri pošte, spustím stopky a po 22 kilometroch ich zastavím. Je to asi 590 metrové prevýšenie, trápim sa niečo cez hodinu. V septembri som si to skúsil takto 10 krát. Keď som chcel výdatnejšie kvapky, zbehol som ešte na brezniansku stranu. Cyklomaratón nie je prechádzka ružovou záhradou, treba sa pripraviť...
Schwalbe Muddy Mary

Slovensko a jeho cyklisti bude mať k dispozícií najnovší cyklistický materiál už niekoľko týždňov po uvedení na výstave EUROBIKE vo Friedrichshaffene. V tomto prípade ide o špičkový, agresívny zjazdový plášť Schwalbe Muddy Mary, ktorý podľa výrobcu, zaberá na každom podklade.
Formula Oro Puro

Recenzia, viac-menej už dlhodobá, vynikajúcich kotúčových bŕzd od Formuly. Tento rok prišla na svet rada Oro, ktorá má troch zástupcov – K18, K24 a Puro. Puro je topmodel s krásnym designom, karbónovou páčkou, titanovými skrutkami a kevlarovou hydraulickou hadičkou. Na XC závodenie a maratóny ideálna brzda.
Kritérium Kremnice po cestách i necestách

Centrum voľného času CVRČEK Kremnica, Angyalova 413/19, 967 01 Kremnica
a Mesto Kremnica pozývajú cyklistických nadšencov na 4.ročník: Kritérium Kremnice po cestách i necestách.
SP: Vitko, Števková a Polc bodovali v Schladmingu

Slovenský horský cyklista Matej Vitko obsadil na finálových pretekoch Svetového pohára v rakúskom Schladmingu v disciplíne four cross 11. miesto. Druhý Slovák Filip Polc obsadil v záverečných bojoch sezóny konečné 20. miesto, keď nepostúpil z osemfinálovej jazdy. V cross-country žien bodovala po štvrtý raz v sezóne olympionička z Atén 2004 Janka Števková, ktorá zásluhou 35. miesta zopakovala svoj druhý najlepší výsledok z aktuálnej sezóny z belgického Spa.
Grand Prix Slovalco

Cyklistický Klub MŠK Žiar nad Hronom v spolupráci s hlavnými sponzormi Slovalco, a.s. Žiar nad Hronom, Mesto Žiar nad Hronom a 3N Trading, s.r.o., pozýva všetkým priaznivcom horskej cyklistiky na 1.ročník preteku GRAND PRIX SLOVALCO - cross country, ktorý sa uskutoční dňa 16.9.2006 o 13.hodine. Pretek je zaradený do seriálu 1.liga MTB. Medzi registrovanými cyklistami radi uvítame aj neregistrovaných a pre neregistrované deti od 8 do 13 rokov je pripravený náborový pretek a množstvo cien. Viac informácii nájdete v propozíciach preteku.
Absolon a Dahleová obhájili tituly v XC - prehľad

Francúz Julien Absolon obhájil na svetovom šampionáte v horskej cyklistike v Rotorue na Novom Zélande titul majstra sveta v cross country. Olympijský víťaz z Atén 2004 vybojoval už tretie svetové zlato v rade. Absolon v pretekoch od úvodného kola viedol a napokon vyhral pred Švajčiarom Christophom Sauserom o 43 sekúnd. Bronz si vybojoval Švéd Fredrik Kessiakoff.
Mavic 2007

Pokiaľ sme u Mavicu boli zvyknutí na tri kategórie určenia pre jeho
kolesá, v roku 2007 to už budú štyri – XC Racing, Cross Mountain, Enduro
FR a Extreme MTB. Nech už sa nájdete v ktorejkoľvek rade, Mavic
pripravil novinky, ktoré ulahodia každému bikerovi.
Moje dobrodružstvo na IRONbiku 2006

Miesto preteku: Alpská oblasť na hraniciach Talianska a Francúzska. Preteky začínali nočným prológom v historickom centre mesta Saluzzo. Nasledujúcich 7 etáp sa išlo štýlom Rellye naprieč Alpami zo Saluzza do Bardonecchie na trase dlhej 620 km s prevýšením 28 000 m...
GTM horský triatlon Stará Myjava

Túto sobotu (12.8.) privítala Stará Myjava všetkých priaznivcov zaujímavého netradičného športu - v areáli priehrady sa konal GTM Horský triatlon Stará Myjava. Po H-triatlone v Skalici druhý terénny triatlon v poradí, ktorý som navštívil s kolegom, na týchto stránkach neznámym, Tomášom Č. ;).
Budvar Galaxy maraton 2006 - MČR v maratóne

Pro letošní 11. ročník Budvar Galaxy maratonu v Českých Budějovicích bylo stanoveno datum 19. srpna, a tak do jihočeské metropole přijedou bojovat o body nejen účastníci Galaxy Anlen série, ale také jezdci startující v Českém poháru v bikemaratonu a seriálů závodů pořádaných nejznámějšími cyklistickými periodiky - Velo marathon série 2006 a Bikemaratonec Cykloservis 2006.