Najnovšie články z kategórie Cyklokros

Test: Cannondale Slate - cestný bicykel do šotoliny aj na zaplátané slovenské cesty

Zmutovala ryba, ryba s rakom neborákom, vznikol dáky divný vták, ani ryba ani rak... Presne slová tejto pesničky mi napadli pri prvom pohľade na nový počin z dielne Cannondale, ktorý sa mi dostal pod zadok na krátke testovanie. Pri pohľade na Cannondale Slate sa vynoria okamžite viaceré otázky. Je to klasický cestný bicykel, či nebodaj veľmi zvláštny horák? Alebo je to stroj určený na cyklokros? Prípadne špeciál na jarné klasiky s mačacími hlavami? Získať odpoveď, čo je Cannondale Slate vlastne zač a na čo je určený, som sa snažil zistiť pri mojich testovacích jazdách.
Tip na výlet: Cyklokros cez tri najvyššie vrcholy Malých Karpát

Počiatok môjho nápadu z nadpisu sa v mojej hlave zrodil len nedávno, a to kombináciou viacerých faktorov. Prvý z nich bol ten, že na všetkých vrcholoch, o ktorých bude reč v ďalšej časti môjho článku, som už na biku (MTB) bol viackrát, ale vždy len na jednom z nich. A tak mi napadlo, že by som chcel vyjsť s bikom na všetky tri za jeden deň.
Van den Driesscheová sa nebude obhajovať ohľadom jej technického dopingu, končí

Belgičanka Femke van den Driesscheová sa nebude obhajovať na blížiacom sa disciplinárnom konaní ohľadom jej technického dopingu a s okamžitou platnosťou zastavuje svoju cyklokrosársku kariéru.
Zaujímavé pokračovanie v prípade Belgičanky s motorom v ráme bicykla na majstrovstvách sveta

K bicyklu, v ktorého ráme v sobotu počas majstrovstiev sveta v cyklokrose našli motorček, sa prihlásil skutočný majiteľ. Podľa denníka Het Nieuwsblad je ním Nico van Muylder, priateľ Femke van den Driesscheovej. Ale to nie nie je jediná zaujímavá informácia, ktorá vyplávala na povrch.
Prvý technický doping, Belgičanke našli motor v ráme bicykla na cyklokrosárskych majstrovstvách sveta

Belgickej reprezentantke Femke van der Driesscheovej našli tento víkend na cyklokrosárskych majstrovstvách sveta v Heusden-Zolderi po sobotňajšej súťaži žien do 23 rokov motor v ráme bicykla.
Van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose, Haring na 29. mieste a Keseg Števková na 28. mieste

Wout van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose. Dvadsaťjedenročný belgický reprezentant triumfoval v nedeľňajších pretekoch mužov-elite na domácom šampionáte v Heusden-Zolderi pred úradujúcim majstrom Európy Larsom van der Haarom z Holandska s náskokom piatich sekúnd. Jediný slovenský zástupca Martin Haring obsadil 29. miesto, za víťazom zaostal o štyri a pol minúty.
Na majstrovstvách sveta v cyklokrose bude Slovensko reprezentovať šesť cyklistov

Na tohtoročných Majstrovstvách sveta v cyklokrose, ktoré sa budú konať už tento víkend (30. – 31.1.2016) v belgickom Heusden-Zolderi, bude Slovensko reprezentovať šestica pretekárov. V týchto dňoch už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami PR článok

Cannondale Slate: Šikovný cestný bicykel s terénnymi schopnosťami

Cannondale Slate je bicykel, o ktorom ste doteraz nevedeli, že ho chcete. Začnite sa vznášať cez výmole, vychutnajte si všetky obrubníky, neobmedzujte sa na ceste a skúste si aj nejaký trail, alebo len prineste trochu vzrušenia z jazdy do vašich skupinových výjazdov. So strojom Cannondale Slate je zábava jediným vašim cieľom. Výborne zvláda rozbité cesty, lesné zvážnice a poľné cesty, takže rôzne spojky medzi dolinami, či obcami sa stanú dobre zdolateľné a otvorí sa vám množstvo nových okruhov a ciest, ktoré by na klasickom cestnom bicykli boli nezdolateľné.
Aj cyklistika potrebuje dobrovoľníkov

Začiatkom novembra sa na stránke slovenského zväzu cyklistiky objavil banner, ktorý propagoval ME seniorov v cyklokrose. Keďže bývam len pár km od Trnavy, hneď som sa skontaktoval s organizátormi. Obratom som dostal odpoveď aj s podrobnejšími informáciami.
Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose 2015 alebo, ako sa aj na "favoritke" dá

Predpokladám, že väčšina milovníkov širokých plášťov asi nebude úplne chápať, čo môže niekoho baviť na plahočení sa na alternatíve cestného bicykla po tráve, blate, kameňoch, vykladať bike na plece, či skákať cez prekážky. Toto všetko za každého počasia – a to jesenné býva obzvlášť kruté. Ja som si kedysi hovorila to isté. Ale rovnako som tvrdila, že ma na cesťák nikto nedostane. A keďže sa všetko raz musí skončiť, aj tohtoročná cyklokrosová sezóna sa neúprosne blížila ku koncu a nás čakala posledná previerka – MSR v Košiciach.
Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose: Tituly pre Haringa a Keseg Števkovú

Martin Haring (CK Banská Bystrica) a Janka Keseg Števková (Outsiterz) sa v sobotu v Košiciach stali majstrami Slovenska v cyklokrose. Obaja obhájili v hlavných kategóriách svoje tituly spred roka z Trnavy. Haring uspel v elitnej domácej konkurencii už po štvrtý raz.
Cyklokrosárov čakajú Majstrovstvá Slovenska

Domáca cyklokrosová sezóna vyvrcholí Majstrovstvami Slovenska už túto sobotu, 5. decembra 2015 v Košiciach. Národný šampionát zároveň ukončí tohtoročný BIKEPRO Slovenský pohár v cyklokrose. Okrem medailí a pohárov sa bojuje aj o miestenky na nastávajúce Majstrovstvá sveta, ktoré sa budú konať na prelome januára a februára v belgickom Heusden Zolder.