Najnovšie články z kategórie Cyklotrasy

Tip na výlet: Panoramatické jazdenie v okolí Litmanovej

Človek mieni, koronavírus mení. Plánovaná dovolenka v zahraničí padla a zhoda okolností nás na pár dní zaviedla do východnejšej časti našej krajiny. Presnejšie do Litmanovej pri Starej Ľubovni.
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Tip na výlet: Juskova Voľa – cyklotrasy pre každého

Horný Zemplín je región, v ktorom bývam. Ale niektoré časti a cyklotrasy si prechádzam prvýkrát. Tak to bolo aj v prípade okolia obce Juskova Voľa.
Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB

Spojenie technického terénu, jazdy po hrebeni a oficiálnej cyklotrasy u nás rozhodne nie je samozrejmosť. A dnes si jednu takú predstavíme...
Všetci na bajk - poďte spoznávať Slovensko na bicykli PR článok

Všetci na bajk - poďte spoznávať Slovensko na bicykli

Tohtoročná cyklosezóna je v plnom prúde a cyklisti sa môžu tešiť na ďalší ročník súťaže Všetci na bajk.
Reportáž: Otvorenie novej cyklotrasy v Trenčíne – super darček k MDD, nielen pre cyklistickú verejnosť

Cyklistika zažíva celosvetovo obrovský boom a v posledných mesiacoch, keď sme mali všetci trošku toho času navyše, sa to prejavilo ešte viac.
5 000 výškových v Malých Karpatoch – tie až také malé vlastne nie sú

Nikdy som sa nezamýšľala nad tým, koľko výškových metrov by sa v tých našich Malých Karpatoch dalo nazbierať počas jedného výjazdu.
Tip na výlet: Okolo Priehrady mládeže - okruh pre milovníkov gýčových výhľadov

Písanie článkov s tipmi na výlet má jednu nevýhodu - čím dlhšie to robíte, tým menej zaujímavých lokalít na predstavenie zostáva. Občas však príde osvietenie a napadne vám spôsob, ako spojiť vaše obľúbené miesta v sedle bicykla.
Súťaž s cyklosmerovníkmi MTBIKER a SCK - ako spoločne prispievame k rozvoju cyklistiky

Spustili sme pre vás sľúbenú súťaž a prinášame vám informácie o tom, ako vznikla, aké sú jej pravidlá a ako ste sa do nej s nami v prvom kole zapojili.
Tip na výlet: Zákutiami Kysuckej vrchoviny

V spojení s regiónom Kysuce si veľa ľudí spomenie na masívny výrub, ktorý sa ľuďom spája aj s inými miestami na Slovensku. Nájdu sa tu však pekné cyklotrasy, ktoré stoja za zmienku a preskúmanie.
Tip na výlet: Humenská cyklotrasa – prežite deň na Hornom Zemplíne

Horný Zemplín ponúka nespočetné množstvo cyklotrás, ktoré sa oplatí v tomto regióne navštíviť. Ako to viem? Pochádzam odtiaľto a v súčasnosti tu aj bývam.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry a okolo Sidorova – na bicykli v národnom parku

So začínajúcou jarou nastáva čas, keď väčšina z nás začína behať prstom po mape a plánovať cyklovýlety do nových lokalít.