Najnovšie články z kategórie Cyklotrasy

Cyklotrasy v novom šate - sekcia Trasy opäť ožíva

Radi by sme vám predstavili už dlhšie avizovanú novinku Cyklotrasy. Celá sekcia prešla zmenami a je doplnená o niekoľko noviniek. Sekciu MTBiker cyklotrás budeme samozrejme postupne zdokonalovať a to aj na základe vašich pripomienok.
Kde sa bikuje na Slovensku

Preskúmajte cesty a cestičky, po ktorých sa bikuje na Slovensku ale aj v zahraničí. Podľa stupňa zafarbenia je znázornená intenzita využívania jednotlivých úsekov. Je to jednoduchá ale hlavne zaujímavá online mapa, ktorá stojí za pozornosť.
Liptovské derby na poslednom snehu

Na Veľkú noc sme sa rozhodli partia v počte 8 kusov zaútočiť na liptovské cyklotrasy. Keďže mne lesné asfaltky a nim pridružené infraštruktúry moc nevoňajú, rozhodol som sa prísť o 2 bajkovacie dni skôr a ponaťahovať reťaz o čosi viac ako je zdravé.
Konferencia Cyklotrasy 2014 aj za účasti MTBiker.sk

Vo štvrtok 3.4.2014 sa na pôde Žilinského samosprávneho kraja uskutočnila konferencia Cyklotrasy 2014. Táto konferencia sa konala v rámci väčšieho projektu Trasy, traste sa!, ktorý je mikroprojektom cezhraničnej spolupráce medzi Českou republikou a Slovenskom. Konferencia preto nemala iba záber na región Žiliny a okolia, ale to svoje si na nej našiel každý, koho zaujíma cyklistika. Nás veľmi teší, že organizátori nezabudli ani na MTBiker.sk a pozvali nás.
Rozhovor s predsedom Slovenského cykloklubu Jurajom Hlatkým

S činnosťou Slovenského cykloklubu sa stretávame takmer pri každom výjazde. Málo kto však pozná pozadie a fungovanie organizácie, ktorá sa najvýznamnejšou mierou stará o značenie cyklotrás na Slovensku. Činnosť SCK a jeho aktivity nám v rozhovore priblížil predseda občianskeho združenia Juraj Hlatký.
Bicyklom po Slovensku: Pivovarský okruh - Vyhne

Pokračovanie seriálu Bicyklom po Slovensku iba na MTBiker.sk
Tento krát sme sa vybrali do Štiavnických vrchov a prvá z dvoch tratí, ktoré sme prešli bol Pivovarský okruh vo Vyhnach. Pre nás "severanov" zaujímavé miesta.
Finančný mechanizmus podpory cyklistiky SCHVÁLENÝ!

Ako sme avizovali už počas minulého týždňa, v stredu sa rozhodovalo na vláde o budúcnosti cyklistiky. To, čo rozvoju cyklistiky dlhodobo chýbalo, je na svete.
Jesenné ráno na Minčole

Píp, píp, píiiiip....zvoní budík a ja viem, že sú aj oveľa príjemnejšie spôsoby ako sa zobudiť. Dnes mi to ale nevadí. Ešte so zalepenými očami otváram okno. Vonku je ticho, bielo. Predpovede neklamali. V duchu sa usmejem a teším sa na krásne inverzné ráno na hrebeni Lúčanskej Malej Fatry, kam spolu s Dašou už o pár minút smerujeme.
Októbrové číslo Cyklistickej dopravy 2013 PR článok

Októbrové číslo Cyklistickej dopravy 2013

Dnes trošku s menším meškaním vyšlo októbrové číslo cyklistickej dopravy, v ktorom sa okrem iného dočítate o zaujímavých cykloriešeniach, či už z domova alebo zo sveta.napríklad aj o tom, ako v Banskej Bystrici demonštrovali,ktorý druh dopravy je ten pravý orechový. taktiež si môžete prečítať nové cyklorady, report o cykloinfraštruktúre z Rigy a veľa ďalšieho.
Kraj vyznačil vyše 300 kilometrov cyklotrás

Cyklistické značenie v oblasti Malých Karpát Bratislavský kraj obnovil v rámci projektu Perimost, ktorý je spolufinancovaný z prostriedkov programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Rakúsko 2007 – 2013. Preznačených bolo 259 km cyklotrás. Nových je 26 km cyklotrás v Malých Karpatoch a 36 km na masíve Devínskej Kobyly.
Nové cyklostojany a odpočívadlá zatraktívnia Moravskú cyklotrasu

Nové cyklostojany sú umiestnené v blízkosti Cyklomosta slobody a na križovatkách cykloturistických trás v kraji, napríklad v obci Vysoká pri Morave, Záhorská Bystrica alebo v Devínskej Novej Vsi. Odpočívadlo, vybudované priamo pri cyklomoste, je miestom na oddych pre zahraničných a domácich návštevníkov Bratislavského kraja.
Dve tváre Strážova

Strážovské vrchy sú podľa mňa neobjaveným bikerským rajom...