Najnovšie články z kategórie Cyklotrasy

Vrch má naklonený, opäť tá Kráľova hoľa... plus, malý bonus

Teploty smerujúce k štyridsiatkam vrcholili a zalarmovali všetkých ľudí, ktorí hľadali akékoľvek riešenia na schladenie. Skočiť si na výlet do jaskyne, schladiť sa v klimatizovanom nákupnom centre, alebo sa aspoň ovlažiť na niektorom z kúpalísk či jazier - aj to bola možnosť, ja som však zvolil návštevu hôr, a verte či neverte, bol som asi jeden z mála ľudí, ktorým bola v tento rekordne teplý deň poriadna zima :) Takže pekne po poriadku, štvrtok 8.8.,som sa presne po 37 dňoch opäť vrátil na Kráľovu hoľu, lepšie pripravený, s vedomím, čo na mňa čaká. Na Vás to čaká práve teraz :)
Tip na cyklovýlet - V samotnom srdci Európy

Jeden deň, dve kolesá, dva vysielače, tri banské mestá a 240 slnečných kilometrov. "Dnes je pekný deň, niekam vybehnem slnko páli, skúsim bicykel" Hexáci to teda vystihli.
Bicyklom po Slovensku: Liptov a Orava

Pokračovanie seriálu Bicyklom po Slovensku iba na MTBiker.sk
Tip na výlet: Prechod šiestimi hoľami

Výlet ide po stopách veľmi starej bežkárskej akcie Prechod piatimi hoľami. Pre potreby cyklistiky som predĺžil začiatok a koniec a pridal jednu hoľu navyše. Hruštínska, Bzinská, Vasiľovská, Kubínska, Lihôčanská a Babínska hoľa, to je tých šesť dám. Trasa vedie malebnou prírodou Oravskej Magury, kde na holiach a lúkach sú pekné výhľady na okolitú prírodu. A pod Minčolom sa nachádza človekom zabudnuté Puchmajerovej jazierko, nazývané Morské oko, ktoré tiež stoji za povšimnutie.
Bicyklom po Slovensku: Ružomberok - Vlkolínec - Jazierce - Ružomberok

Prvý diel seriálu bicyklom po Slovensku exkluzívne na MTBiker.sk!
Tip na výlet: Tri vihorlatské monumenty

Môj pobyt na východnom Slovensku sa blížil ku koncu a za sebou som mal štyri dni, ktoré som strávil na potulkách. Na záver sa konečne vyberám do Vihorlatských vrchov. Toto bol jeden z mojich veľkých snov. Už dávnejšie mi padlo do oka Morské oko a chcel som tam aspoň raz v živote ísť. Splnil som si to teraz a som veľmi rád, že sa mi to podarilo. Tri vihorlatské monumenty, ktoré som navštívil boli vrchol Vihorlat, morské oká a Sninský kameň.
Tip na výlet: Slanské vrchy a Šimonka

Jedného dňa som sa rozhodol, že prídem na východné Slovensko a pojazdím čo najviac po okolí. Jedno miesto bolo dokonca vždy tak trochu mojim snom, ale to som si nechal nakoniec. Po odjazdení cesty z Oravy sem a ďalšieho dňa na Okolo Domaše, som sa vybral nasledujúci deň v nedeľu, do Slanských vrchov. Aspoň na tento pojazd sa mi podarilo vybaviť si skúseného horského vodcu, doslova, a v neskoré ráno alebo skorý obed sme sa vybrali do hôr.
BSK:Na cyklotrasy je z EÚ vyčlenených 2,5 mil.€, žiadosť treba predložiť do 19. júla PR článok

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v rámci Operačného programu Bratislavský kraj vyhlásilo poslednú výzvu na budovanie cyklotrás, turistických trás a náučných chodníkov. Vyčlenených je na to takmer 2,5 milióna €. Žiadosť o nenávratný finančný príspevok musia záujemcovia doručiť na Úrad Bratislavského kraja najneskôr do 19. júla 2013.
Cyklisti sa môžu tešiť na nové cyklotrasy, pripravené sú aj rôzne podujatia

So začiatkom jari štartuje aj cyklistické sezóna. V Bratislavskom kraji budú označené desiatky kilometrov cyklotrás, tiež sa vybudujú nové cyklotrasy a pre cyklistov sú až do konca augusta pripravené viaceré podujatia.
Po cyklomoste sa počas slávnostného otvorenia prešli tisíce ľudí PR článok

Po cyklomoste sa počas slávnostného otvorenia prešli tisíce ľudí

Po cyklomoste sa počas slávnostného otvorenia prešli tisíce ľudí Po novom cyklomoste, ktorý spája Devínsku Novú Ves s rakúskou obcou Schlosshof, sa počas slávnostného otvorenia prešli tisíce ľudí. Na slovenskej strane odhalili pri nájazde na most aj pamätnú tabuľu s názvom mosta – Cyklomost slobody. Pripravený bol celodenný program s piknikovou atmosférou a návštevníci sa mohli občerstviť v stánkoch so zdravou výživou.
Cyklomost otvoria oficiálne v sobotu, pripravený je celodenný program PR článok

Cyklomost otvoria oficiálne v sobotu, pripravený je celodenný program

Cyklomost medzi Devínskou Novou Vsou a obcou Schlosshof môže verejnosť využívať od polovice augusta, oficiálne ho otvoria túto sobotu. Slávnostné otvorenie je plánované o 10:00 v zámku Schloss Hof aj za účasti viacerých významných a politických osobností.
V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás PR článok

V Bratislavskom kraji pribudne 37 km nových cyklotrás

Bratislavský kraj v spolupráci s občianskym združením SLOMBA (Slovenská asociácia horských cyklistov na Slovensku) vybuduje takmer 37 kilometrov nových cyklotrás. Nové cyklochodníky buduje župa v rámci koncepcie rozvoja cyklotrás v BSK, napoja sa aj na cyklomost Devínska Nová Ves – Schlosshof.