Články v kategórii 'Cykloturistika' (121 - 132 z 177 článkov)

Frustrovaný Sagan hodil bicykel o zem po páde na pretekoch Okolo Dubaja

08.02.2014 8 517 10 0

Peter Sagan spadol v závere sobotňajšej poslednej 4. etapy na pretekoch Okolo Dubaja. Bolo to v zákrute približne 3 km pred cieľom 123 km dlhej etapy. Škoda...
Sagan spadol v záverečnej etape v Dubaji, vyhral Kittel

08.02.2014 2 593 1 0

Slovenský cyklista Peter Sagan spadol v závere sobotňajšej poslednej 4. etapy na pretekoch Okolo Dubaja. Jazdec tímu Cannondale spadol v zákrute približne 3 km pred cieľom 123 km dlhej etapy, v ktorej zvíťazil Marcel Kittel. Nemecký cyklista zoskupenia Giant-Shimano dosiahol tretí etapový triumf na tomto podujatí, vyhral aj jeho druhú a tretiu časť. Z celkového víťazstva sa tešil Američan Taylor Phinney.
P. Sagan v piatok v Dubaji na treťom mieste + VIDEO

07.02.2014 5 990 1 3

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v piatkovej tretej etape na pretekoch Okolo Dubaja tretiu pozíciu. Jazdca tímu Cannondale zdolali iba víťazný Nemec Marcel Kittel a druhý Talian Juan José Lobato. Martin Velits skončil v piatok na 14. pozícii, jeho brat Peter finišoval na 33. priečke a Juraja Sagana klasifikovali na 92. poste.
Peter Sagan v 2. etape v Dubaji na druhom mieste + VIDEO

06.02.2014 4 329 6

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil druhú priečku vo štvrtkovej 2. etape na pretekoch Okolo Dubaja, ktorá merala 122 km a končila v známej časti Palm Jumeirah. Z víťazstva v záverečnom šprinte celého pelotónu sa tešil Nemec Marcel Kittel.
Petrovia Sagan a Velits skončili v časovke v Top10 + VIDEO

05.02.2014 18 746 11 6

Slovenským cyklistom Petrovi Saganovi, Petrovi Velitsovi a Martinovi Velitsovi sa darilo v úvodnej etape na pretekoch Okolo Dubaja. V časovke na 9,9 km skončil jazdec tímu Cannondale Peter Sagan na 6. priečke, keď na víťazného Taylora Phineyho mal odstup 31 sekúnd.
Petra Sagana podporí v Dubaji aj brat Juraj

02.02.2014 1 813 3 0

Slovenského cyklistu Petra Sagana bude na ceste za prvým tohtoročným úspechom podporovať na pretekoch Okolo Dubaja v drese tímu Cannondale aj jeho brat Juraj.
Jesenné ráno na Minčole

03.12.2013 7 445 24 38

Píp, píp, píiiiip....zvoní budík a ja viem, že sú aj oveľa príjemnejšie spôsoby ako sa zobudiť. Dnes mi to ale nevadí. Ešte so zalepenými očami otváram okno. Vonku je ticho, bielo. Predpovede neklamali. V duchu sa usmejem a teším sa na krásne inverzné ráno na hrebeni Lúčanskej Malej Fatry, kam spolu s Dašou už o pár minút smerujeme.
Sagan predviedol v Alberte ďalšie víťazné gesto

09.09.2013 1 811 1

Slovenský cyklista Peter Sagan vyhral záverečnú piatu etapu pretekov Okolo Alberty, ktorá viedla z Okotoksu do Calgary a merala 129,4 km. Dvadsaťtriročný Žilinčan dosiahol tretí triumf na premiérovom ročníku kanadského podujatia a definitívne potvrdil zelený dres víťaza bodovacej súťaže. Jazdec tímu Cannondale sa presadil v špurte pelotónu pred Slovincom Lukom Mezgecom a Nemcom Robertom Försterom. Sagan dosiahol tento rok už 21. triumf.
Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Martinské hole na bicykli!

08.09.2013 4 963 6 20

Čo som si navaril, musím si aj zjesť! 358 kilometrov dlhý cyklovýlet som naplánoval opäť do jediného dňa, a tak mi dovoľte predstaviť Vám po krásach našich hôr aj kúsok našich ľudových tradícií v podobe najnavštevovanejších skanzenov
Sagan prišiel v Alberte o žltý dres, zelený udržal

07.09.2013 1 047 0

Austrálčan Rohan Dennis z tímu Garmin-Sharp vyzliekol slovenského cyklistu Petra Sagana zo žltého dresu lídra pretekov Okolo Alberty. Jazdec tímu Garmin-Sharp vyhral veternú 3. etapu zo Strathmore do Drumhelleru (169,8 km) pred Američanom Brentom Bookwalterom a Saganovým talianskym tímovým kolegom z Cannondalu Damianom Carusom. Peter Sagan prišiel do cieľa v pelotóne s takmer desaťminútovou stratou na najlepších. Dvadsaťtriročný Žilinčan je naďalej lídrom bodovacej súťaže o zelený dres.
Dillier prerušil Saganovu víťaznú šnúru

05.09.2013 1 115 1

Švajčiar Silvan Dillier prerušil víťaznú šnúru slovenského cyklistu Petra Sagana a triumfoval v 2. etape na pretekoch Okolo Alberty, ktorá viedla z Devonu do Red Deeru a merala 174,8 km. Jazdec tímu BMC vyťažil z dlhého 80-kilometrového úniku, ku ktorému sa odhodlal spoločne so Sergejom Tvetcovom z Moldavska.
Peter Sagan dosiahol dvadsiaty triumf v roku 2013

05.09.2013 1 317 1 5

Slovenský cyklista Peter Sagan dosiahol dvadsiate víťazstvo v sezóne 2013, keď triumfoval v 1. etape zo Strathcona County do Camrose (158,1 km) na pretekoch Okolo Alberty. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale prvenstvom potvrdil žltý dres lídra, ktorý si vybojoval v utorkovom prológu. V hromadnom špurte pelotónu triumfoval Sagan pred Američanom Ericom Youngom a Holanďanom Morenom Hoflandom.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 911)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 737)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 640)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 181)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 442)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 111)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 985)