www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Cykloturistika' (145 - 156 z 177 článkov)

Kováč skončil druhý v náročnej etape v Maroku

31.03.2013 1 008 0

Slovenský cyklista Maroš Kováč obsadil 2. miesto v druhej etape pretekov Okolo Maroka a do kontinentálneho rebríčka UCI si pripísal 5 bodov. Po náročných 153 km zaostal jazdec Dukly Trenčín Trek za víťazným Mathieuom Pergetom o 7:03 min. Trenčanom sa zatiaľ na africkom kontinente darí, v prvej etape finišoval druhý Matej Jurčo.
P. Sagan prehral na Okolo Flámska len s Cancellarom

31.03.2013 1 624 1 0

Slovenský cyklista Peter Sagan si na prvé víťazstvo na niektorej z najslávnejších a najväčších jarných klasík bude musieť ešte počkať, na nedeľňajšom storočnom podujatí Okolo Flámska (256 km) obsadil 2. miesto. Dvadsaťtriročný jazdec Cannondale prehral na najslávnejších belgických pretekoch iba s Fabianom Cancellarom, ktorý podujatie vyhral už aj v roku 2010.

Daniel Martin celkovým víťazom Okolo Katalánska

24.03.2013 782 0

Írsky cyklista Daniel Martin sa stal celkovým víťazom 93. ročníka pretekov Okolo Katalánska. Jazdec tímu Garmin-Sharp si v nedeľňajšej záverečnej 7. etape z El Vendrellu do Barcelony (122,2 km) napokon udržal vedúcu pozíciu. Celkovo druhý skončil Španiel Joaquim Rodríguez z Kaťuše a tretí bol Talian Michele Scarponi z tímu Lampre-Merida.

Gerrans triumfoval v 6. etape na Okolo Katalánska

23.03.2013 782 0

Austrálčan Simon Gerrans sa stal víťazom sobotňajšej 6. etapy cyklistických pretekov Okolo Katalánska, ktorá viedla z Almacelles do Valls a merala 178,7 km. Člen tímu Orica-GreenEdge ako prvý prešiel cieľom v hromadnom špurte v čase presne 4:00:00 h. Na čele celkového poradia je naďalej Ír Daniel Martin, druhý Joaquim Rodríguez zo Španielska zaostáva o 17 sekúnd. V nedeľu je na programe záverečná 7. etapa s cieľom v Barcelone a dĺžkou 122,2 km.

Kanaďan Parisien víťazom 5. etapy na Okolo Katalánska

23.03.2013 943 0

Kanaďan Francois Parisien sa stal víťazom piatkovej 5. etapy cyklistických pretekov Okolo Katalánska, ktorá viedla z Rialpu do Lleidy a merala 156 km. Parisien ako prvý prešiel cieľom v hromadnom špurte v čase 3:32:06 h. Na čele celkového poradia je naďalej Ír Daniel Martin, druhý Joaquim Rodríguez zo Španielska zaostáva o 14 sekúnd. V sobotu je na programe 6. etapa a podujatie vyvrcholí v nedeľu 7. etapou.

Daniel Martin víťazom 4. etapy na Okolo Katalánska

21.03.2013 888 0

Ír Daniel Martin sa stal víťazom štvrtkovej 4. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Katalánska, ktorý na triumf pretavil samostatný únik. Víťaz zvládol trať z Llanars-Vall de Camprodon do Port Ainé-Rialp (217,7 km) za 6:02:40 h. Na druhom mieste skončil Španiel Joaquim Rodríguez a tretí bol Nairo Alexander Quintana Rojas z Kolumbie.

Quintana Rojas víťazom 3. etapy na Okolo Katalánska

21.03.2013 1 089 0

Kolumbijčan Nairo Alexander Quintana Rojas sa stal víťazom stredajšej 3. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Katalánska. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Movistar zvládol trať z Vidreres do Vallter 2000-Setcases (180,1 km) v čase 5:01:19 h, v záverečnom stúpaní ušiel vedúcej skupine. Na druhom mieste skončil Španiel Alejandro Valverde a tretí bol jeho krajan Joaquim Rodríguez. Obaja zaostali za víťazom o šesť sekúnd.

Meersman zvíťazil aj v 2. etape Okolo Katalánska

20.03.2013 780 0

Belgičan Gianni Meersman sa stal víťazom utorkovej 2. etapy na cyklistických pretekoch Okolo Katalánska, keď sa presadil v záverečnom špurte. Pre 27-ročného člena tímu Omega Pharma-Quick Step to bolo už druhé čiastkové prvenstvo na tomto podujatí, v pondelok vyhral aj úvodnú etapu.

Meersman víťazom 1. etapy Okolo Katalánska

18.03.2013 864 0

Belgický cyklista Gianni Meersman z tímu Omega Pharma-Quick Step sa stal v čase 3:55:56 h víťazom pondelňajšej 1. etapy pretekov Okolo Katalánska zo seriálu WorldTour, ktorá sa konala v Calelle a merala 159,3 km. Dvadsaťsedemročný Meersman sa presadil v špurte 13-člennej skupiny, ktorá sa oddelila od pelotónu v záverečnom stúpaní.

Froome celkovým víťazom na Okolo Ománu

16.02.2013 977 0

Brit Christopher Froome sa stal celkovým víťazom cyklistických pretekov Okolo Ománu. Sobotňajšiu záverečnú 6. etapu z Nawit Nagam Parku do Muttrahu merajúcu 144 km vyhral Francúz Nacer Bouhanni z tímu FDJ, druhý skončil Austrálčan Matthew Harley Goss (Orica GreenEdge) a tretiu pozíciu obsadil Američan Taylor Phinney zo zoskupenia BMC Racing. Slovák vo farbách Omega Pharma-Quick Step skončil na 68. poste a celkovo mu patrí 20. stupienok
Froome vyzliekol v Ománe Sagana z červeného dresu

14.02.2013 1 647 0

Slovenský cyklista Peter Sagan prišiel vo štvrtkovej 4. etape pretekov Okolo Ománu o červený dres lídra. V etape s náročným dojazdom na vrchol Jabal Al Akhdar za najlepšími zaostal a novým lídrom podujatia sa stal Brit Chris Froome z tímu Sky.
Peter Sagan vyhral aj 3. etapu Okolo Ománu

13.02.2013 2 208 2 0

Slovenský cyklista Peter Sagan dosiahol na pretekoch Okolo Ománu druhý čiastkový úspech, po druhej vyhral aj stredajšiu tretiu etapu, ktorá viedla z Nakhal Fortu do Wadi Dayqah Damu a merala 190 km. Dvadsaťtriročný jazdec tímu Cannondale potvrdil prvenstvom postavenie lídra pretekov a aj vo štvrtok si oblečie červené tričko. Obhajca vlaňajšieho celkového víťazstva na Okolo Ománu Peter Velits figuroval v stredu vo výsledkoch na 9. mieste.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 833)
  2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 651)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 626)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 457)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 172)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 106)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 299)