Články v kategórii 'Cykloturistika' (61 - 72 z 177 článkov)

Video: Hokkaido Winter Bicycle Touring - trochu zimného jazdenia z Japonska

04.03.2019 1 976 9

Zimu síce veľa cyklistov veľmi nemusí, ale rozhodne má svoje osobité čaro. Najmä ak sa pridá "pohodová" atmosféra a netradičné prostredie.
Ako sa nám ebike vkradol do rodiny

03.03.2019 1 406 7

Sme traja. Ja, manželka, ktorá rada bicykluje len po rovinkách a syn, toho roku už osemročák. Nikdy sme neboli zástancami bičovania detí k výkonom špičkových svetových jazdcov a podľa toho sme aj postupovali.
Test: FORCE BERRY PRO PLUS, JORDAN a ARON – batohy na každú príležitosť

29.12.2018 12 301 10 12

Výjazd bez batohu si veľa horských cyklistov nedokáže moc dobre predstaviť. Ak ste sa zatiaľ neodhodlali k výberu toho vášho, nápomocný vám možno bude dnešný test.
Za teplom trochu skôr ako obvykle

17.12.2018 3 827 16 13

Vianočné sviatky klopú na dvere... Všetci sa tešíme na pokoj a pohodu, na obdobie, kedy sa všetok zhon na chvíľu zastaví a my budeme mať nielen viac času na svojich blízkych, ale aj sami na seba. A to je možno ten správny moment na plánovanie novej sezóny. Kde ju začnete vy?
Reportáž: Bohemia Divide 2018 - ako prekonať samého seba

14.12.2018 5 348 9 56

Pôvodný plán na júnový bikepacking v Slovinsku mi nevyšiel. Pomaly sa však blížil začiatok ďalšieho semestra na VŠ, a preto som bol viac-menej zmierený, že tento rok žiaden dlhodobý výjazd nebude. Opak bol pravdou.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 2

07.12.2018 3 031 6 57

Deň tretí. Tento deň bol nezabudnuteľný. Bol to najťažší deň, aký som kedy na mojich cestách zažil.
Video: Bicyklujte divokým Gruzínskom

PR 26.11.2018 3 117 4 21

Tento výlet je pre každého, kto rád bicykluje, kto rád obdivuje divokú čistú prírodu, nepotrpí si na luxus, užije si trochu romantiky, spozná rád prívetivých ľudí a ochutná skvelé víno a domáce jedlo.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 1

23.11.2018 4 218 25 54

Cesta začala tak ako obvykle, nápadom pri fľaške piva. Viem, že toto sa opakuje v mojich blogoch často, ale to sa opakuje aj tá fľaška piva. Využil som voľný čas cez veľkonočné sviatky a splnil si jeden z cestovateľských snov.
Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

PR 02.11.2018 2 258

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

26.10.2018 4 570 13 57

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Louri Frame Strap - dajte zbohom batohu

20.10.2018 10 841 62 -27

Už dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou jazdenia bez ruksaku na krátke výjazdy. Vždy ma však niečo odradí a tak som sa veľmi potešil, keď na test prišiel popruh od Louri. Aspoň nebudem mať už žiadne výhovorky a budem to musieť vyskúšať. Bude však stáť zato?
Tip na výlet: Od Tatier do Prahy

12.10.2018 3 769 2 34

Bikepacking začína byť u nás čoraz viac populárnejší, a tak by som sa chcel s vami podeliť o zážitky z našej tour Poprad-Praha.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 906)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 736)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 639)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 180)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 441)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 108)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 977)