Najnovšie články z kategórie Detska Tour

Reportáž: Detská Tour Petra Sagana opäť v Pieninách

Od posledného kola Detskej Tour ubehol mesiac a podujatie sa presunulo po Malom Slavkove len niekoľko kilometrov severnejšie, a to do Červeného Kláštora.
Pozvánka: Detská Tour Petra Sagana mieri do Červeného Kláštora

Predposledné kolo Detskej Tour Petra Sagana sa bude konať v Červenom Kláštore. Posledný prázdninový víkend, v sobotu 28. 08. 2021, sa stretneme v areáli kúpeľov Smerdžonka.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana po prvýkrát vo Vysokých Tatrách

V krásnom golfovom areáli Royal Valley Malý Slavkov sa prvýkrát uskutočnila aj naša Detská Tour Petra Sagana. Aj keď predpoveď počasia neveštila nič dobré, búrky a krupobitie náš nakoniec obišli.
Reportáž: Poriadne horúca Detská Tour Petra Sagana

Pred dvoma týždňami na Detskej Tour v Šamoríne poriadne fúkalo, teraz v Topoľčiankach sa ani steblo trávy nepohlo. Slnečný, ale horúci deň čakal na malých bikerov na štvrtom kole Detskej Tour Petra Sagana.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana pokračovala v x-bionic® sphere v Šamoríne

Čo dokáže „rozbiť“ cyklistický pelotón?! No predsa kopce, znela by asi najčastejšia odpoveď. Ale v Šamoríne sme sa presvedčili, že aj vietor. Fúkal a to poriadny. Našim cyklistom na Detskej Tour dal poriadne zabrať.
Reportáž: Detská Tour odštartovala na Saganovej trati

Tak sme opäť tu! Nám organizátorom už chýbala zmes stresu, očakávania a mierneho adrenalínu a to teda poriadne. Posledná Detská Tour Petra Sagana sa uskutočnila v septembri a predlhých 8 mesiacov NIČ.
Pozvánka: Detská Tour Petra Sagana začína v Žiline

Po mesiacoch strávených doma sa vracajú známe podujatia, ktoré však nie sú určené iba výhradne dospelým. Konečne sa aj mladí bikeri dočkajú svojej tohtoročnej Detskej Tour Petra Sagana.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - finálová bodka v Červenom Kláštore

Detská Tour štartovala ako jedno z prvých športových podujatí na Slovenku po uvoľnení opatrení tento rok v júni. A vyzerá to tak, že stihla svoje záverečné 6. kolo presne pred ďalšími obmedzeniami.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana v Žiline - ďalšie kolo je za nami

V žilinskom Lesoparku Chrasť - na rovnakých miestach, kde začínal na prvej súťaži aj 9-ročný Peter Sagan, sa uskutočnilo 5. kolo Detskej Tour Petra Sagana.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - vydarené kolo v Stupave

Po prvýkrát sa podujatie Detskej Tour Petra Sagana tento rok uskutočnilo v spolupráci s iným cyklistickým a bežeckým podujatím a to Stupava Trophy. A spolupráca to bola vydarená.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana tentoraz na dostihovej dráhe v Šamoríne

Olympijské športové centrum v X-Bionic Sphere po 2. krát privítalo účastníkov Detskej Tour Petra Sagana a opäť nesklamalo.
Reportáž: Kolesá sa na Detskej Tour Petra Sagana opäť roztočili v Rimavskej Sobote

Po roku sa opäť cyklisti zišli v Rimavskej Sobote a to v mestskom parku. Na účastníkov čakala rýchla trať bez prevýšenia, ale organizátori ju poriadne „namotali“ a tak rozhodovala aj technika jazdcov.