Najnovšie články z kategórie Doplnky

BikeAngel2  - šikovný strážca bicykla a jazdca

BikeAngel2 - šikovný strážca bicykla a jazdca

V súčasnosti, keď cena priemerného športového bicykla bežne prekračuje hranicu tisíc €, prípadne aj jej niekoľkonásobok, začína zohrávať ochrana bicykla proti krádeži čoraz dôležitejšiu úlohu.
Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy PR článok

Dámsky špeciál – všetko, čo sa zíde počas zimy

Zima je ročným obdobím, kedy to majú cyklisti trochu náročnejšie. O to viac, ak patria k nežnejšiemu pohlaviu. Dnes sa pozrieme na doplnky, ktoré môžu pomôcť.
Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť PR článok

Návleky Eleven - ani zmena počasia vás nemusí zastaviť

Čím ďalej tým viac budú rána chladnejšie, počas dňa na bicykli nás môže postretnúť ochladenie a pri skorých ranných a neskorých večerných výjazdoch už bude úplná samozrejmosť, aby ste si chránili ruky a nohy pred chladom.
Rukavice a návleky pre zimné jazdenie PR článok

Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie PR článok

Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie

Pomaly sa presúvame do mesiacov, počas ktorých sa vrstvy nášho oblečenia budú znásobovať.
Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel PR článok

Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel

Dnes sa pozrieme na niekoľko vychytávok a zaujímavých produktov, ktoré vedia spríjemniť nielen jazdu na bicykli.
Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou

Gripy sú podľa mňa vec, ktorá v pomere k svojej cene má možno najväčší vplyv na to, ako vnímate jazdu na bicykli. Tak prečo si nedať trochu záležať pri voľbe...
Test: HQBC QP -RIDE - okuliare, ktoré príjemne prekvapili

K tomuto testu som sa dostal v podstate zhodou okolností a o to viac ma nakoniec tieto okuliare prekvapili.
Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite PR článok

Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite

Ako sa hovorí: neexistuje zlé počasie, len nepripravený cyklista. Táto stará múdrosť platí aj pri veterných dňoch, kedy vás môže prefúknuť a následne sa dostaví choroba. Predíďte tomu správnymi kúskami v šatníku.
Výbava pre doplnkové aktivity PR článok

Výbava pre doplnkové aktivity

Nech už je vášeň pre cyklistiku akákoľvek silná, predsa len nie je dobré sa orientovať jednostranne. Turistika je skvelým doplnkom k horskej cyklistike a stále ostávate vo svojich milovaných horách.
Drobnosti, ktoré vedia pomôcť PR článok

Drobnosti, ktoré vedia pomôcť

Sú veci, ktoré vedia výrazne uľahčiť problémy na výjazde alebo pri každodennom servise. Dnes sa na niekoľko takých pozrieme.
Vhodné doplnky pre regeneráciu PR článok

Vhodné doplnky pre regeneráciu

Naše telo sa zlepšuje aj mimo tréningu, a ak chcete tento efekt zvýšiť, je dobré mu dodať všetko, čo potrebuje.