Najnovšie články z kategórie Downhill

Jazda v náročnom teréne a potrebná výbava PR článok

Jazda v náročnom teréne a potrebná výbava

Terén či počasie sú ústrednými podmienkami jazdenia. Ich zmena má za následok pozitívne, ako aj negatívne vplyvy na našu výbavu a komfort. Vybrali sme preto zopár tipov pre technické jazdenie.
Video: Zimná príprava bikera – ako postupne zrýchliť

Ak chcete byť rýchlejší v teréne, alebo získať lepšiu kontrolu a predísť pádom, vhodná príprava mimo bicykel vie výrazne pomôcť.
V znamení pokroku - MTB modely Giant pre rok 2020 PR článok

V znamení pokroku - MTB modely Giant pre rok 2020

„Obor“ v cyklistickom svete nesklamal svojou ponukou horských modelov ani do sezóny 2020. Široká škála od XC, cez trail, enduro až k DH dáva mnoho možností pre voľbu presne podľa vášho gusta.
Rozhovor: Servisný mechanik, ktorý si to vie nadol skutočne pustiť...

Jeden z našich najmladších členov tímu je Jakub Jankových – Wechet. Začínal ako brigádnik popri škole a momentálne už pracuje na full-time. Prečo sa rozhodol práve pre MTBIKER, sa dočítate v tomto rozhovore.
Intersport - správa o športe 2019

Keď nám v mailovej schránke pípol mail s pozvánkou od slovenského zastúpenia Intersportu na tlačovú konferenciu do rakúskeho Leogangu, popravde sa mi zdvihlo obočie. Zvedavosť nedala, a tak som vytočil číslo v podpise a zistil, čo sa to vlastne chystá.
Test: Dainese Trailknit PRO-Armor - ochrana na trailoch

Keď som si minulý rok zlomil rameno, tak ma ani tak netrápilo, že nemôžem jazdiť, ako skôr stratené sebavedomie. Vedel som, že potrebujem nejaký chránič, aby som sa nebál spadnúť, pretože všetci vieme – kto nepadá, ten nenapreduje.
Video: SLOVAK CHAMPION - Denis Kohút on the track

Denis Kohút je aktuálny majster Slovenska v zjazde na horských bicykloch pre rok 2019.
8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku -  veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

8. kolo Enduro World Series vo Švajčiarsku - veľkolepé vyvrcholenie svetového pohára

Uplynulý víkend sa vo švajčiarskom mestečku Zermatt, priamo na dohľad od Matterhornu, konalo posledné kolo EWS. Zatiaľ čo v ženskej kategórii bolo o celkovom poradí rozhodnuté, medzi mužmi sa očakával tvrdý súboj až do posledných metrov.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Reportáž: Koniec sezóny vo veľkom štýle – SPDH vo Vrátnej

Piate a konečné kolo Slovenského pohára v zjazde sa uskutočnilo v stredisku Vrátna v Malej Fatre. To znamenalo, že výsledky z neho rozhodnú o nových víťazoch v celkovom poradí. Aj z tohto dôvodu sme mali možnosť vidieť parádne výkony.
Veľký a napínavý záver sezóny – Svetový pohár v Snowshoe

Opäť nadišiel čas, kedy sa musíme rozlúčiť s tohtoročnou sezónou. Elitní jazdci si uplynulý víkend prišli naposledy zmerať sily vo finálovom kole Svetového pohára v Snowshoe, USA.
Pozvánka: Záverečné 5. kolo SPDH a SPEN uzatvorí sezónu 2019

V septembri, resp. v októbri vyvrcholia Slovenské poháre v disciplínach downhill a enduro. Všetci milovníci týchto štýlov jazdenia sa majú na čo tešiť aj na začiatku jesene.