Najnovšie články z kategórie Dres

Test: Briko Granfondo – precízne spracované oblečenie na intenzívne a dlhé výjazdy

Niekedy mám pocit, že na bicykli nestačí len vedieť jazdiť. Čím ďalej, tým viac platí, že na bicykel sa treba poriadne obliecť a jazdu si tak výrazne spríjemniť.
Prechodné dresy – príprava na leto PR článok

Prechodné dresy – príprava na leto

Pozreli sme sa na niekoľko modelov prechodných dresov. Dôležité je, aby boli vetru a vodoodolné a poskytovali tepelný komfort pri dostatočnej priedušnosti.
Gabba - ako môže jeden nápad zmeniť celý segment oblečenia

Castelli a ich dres Gabba slávi 10 rokov, tak sa poďme pozrieť, ako to celé začalo a prečo sa vlastne jednalo o taký prelom v obliekaní.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu PR článok

Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov PR článok

Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov

Deti sa vždy chcú podobať na svojich rodičov. Veď koľkokrát sme počuli, že ak vyrastú, tak sa chcú podobať na mamku či ocka.
Oblečenie BBB - vkusné kúsky aj pre nežné pohlavie

Holandská značka BBB sa odnepamäti snaží ísť cestou čo najlepšieho pomeru ceny a kvality. Táto politika neplatí len pri komponentoch, ale aj oblečení a doplnkoch.
Oblečenie do horúcich dní PR článok

Oblečenie do horúcich dní

Podávať výkon počas niekoľkých hodín je riadna fuška – najmä, keď sa k tomu pridá poriadne teplé počasie. Vtedy potrebujete mať na sebe niečo, čo dokáže spoľahlivo odviesť pot a udržať správnu teplotu tela.
Aj ty môžeš jazdiť v sade slovenskej reprezentácie PR článok

Aj ty môžeš jazdiť v sade slovenskej reprezentácie

Na minuloročných majstrovstvách sveta v cyklistike, ktoré sa konali v rakúskom Innsbrucku, pretekali naši reprezentanti v úplne nových modeloch dresov, nohavíc a kombinéz, ktoré pochádzali z dielne Santini Cycling Wear.
Letné dresy - komfort na prvom mieste PR článok

Letné dresy - komfort na prvom mieste

Nie je nič horšie ako jazda v oblečení, ktoré poriadne nedýcha. Zamerali sme sa preto na dresy, ktoré vedia ponúknuť vysokú funkčnosť a budú vašim verným spoločníkom pri prekonávaní letných horúčav.
CRAFT– profi edícia CTM vs. modely z kategórie Hobby PR článok

CRAFT– profi edícia CTM vs. modely z kategórie Hobby

Aký je rozdiel medzi top sadou oblečenia a tou dostupnejšou? To si ukážeme na príklade modelov od švédskej značky CRAFT.
Oblečenie od cyklistov pre cyklistov – nová sezóna v znamení BBB PR článok

Oblečenie od cyklistov pre cyklistov – nová sezóna v znamení BBB

Poznáme to snáď všetci – bicykel funguje ako má, ale ak sa v oblečení necítime komfortne, stráca výjazd svoje čaro. BBB teraz prichádza s ponukou cyklistických kúskov, ktoré sú funkčné a cenovo dostupné.