Najnovšie články z kategórie Dubnicky Maraton

Novodubnický maratón 2019 a MTBIKER - netradičné spojenie

Podpora maratónu v našom podaní bude znamenať trochu viac než len ceny pre víťazov a veríme, že vám prinesieme aj niečo navyše.
Reportáž: Novodubnický MTB Maratón 2018 – keď vás predpoveď počasia neodradí

Tohtoročný „Dubničák“, teda aby sme boli presnejší, ten čo sa konal 25.8.2018 v Novej Dubnici, bol v znamení očakávania blata a ťažkého terénu. Nakoniec to ale vôbec nebolo také zlé...
Reportáž: Novodubnický maratón 2014 alebo ako si opäť poriadne naložiť

Na minulotýždňovom Kráľovskom maratóne na Spiši som sa veru poriadne vytrápil. Správne a asi aj logické by bolo dať si oddych. To by sa ale ďalšiu sobotu nesmel konať už 20. ročník môjho obľúbeného Dubnického maratónu. „Hard“ bola pred rokmi moja prvá skutočné dlhá maratónska trasa, ktorá postupne narástla až na súčasných 116 km s prevýšením 3900m. Takže namiesto oddychu ďalšia solídna nakladačka...
Výhercovia štartovného na Continental Novodubnický maratón

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Pozvánka: Continental Novodubnický maratón

Dňa 30.8. 2014 sa uskutoční Continental Novodubnický maratón. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 26.8. 2014.
Continental Novodubnický maratón 2013

Ak sa ma niekto spýta na naozaj peknú, náročnú ale pritom jazdivú trať tak určite mi ako prvý príde na rozum „dubničák“. Najstarší maratón u nás ktorý ťahá už svoj 19. ročník nezostal nič dlžný tohtoročnej extrémnej móde a taktiež pritvrdil. Už tak ťažká a skutočne maratónska trať ešte narástla na 116 km a s porciou 3900 m do kopca je hneď jasné, že si naozaj kvalitne pojazdíme...
Fotogaléria Continental Novodubnický maratón 2013

Fotogaléria z 19. ročníka Continental Novodubnického maratónu, ktorý odštartoval poslednú augustovú sobotu v Novej Dubnici. Predĺženú trať Hard na tomto najstaršom slovenskom MTB maratóne ovládol Karel Hartl jazdiaci za tím Kellys Bike Ranch. 115km trať zvládol s časom 5:55:32.5. Kompletné výsledky nájdete TU
Continental Novodubnický maratón 2013 PR článok

Continental Novodubnický maratón 2013

19.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov a jednokoliek chrbtami a údoliami Strážovských vrchov v okolí Novej Dubnice (oblasť Nová Dubnica, Trenčianske Teplice, Omšenie, Baske, Dolná a Horná Poruba, Ilava). Continental Novodubnický maratón je najstarší MTB maratón na Slovensku a zároveň historicky najťažší MTB maratón na Slovensku (trať KING mala v roku 2000 dĺžku 167km a prevýšenie 5233m). Na trati BASIC vyhlasujeme otvorené majstrovstvá Slovenskej republiky v jednokolkách
Dubnický maratón 2012 - report

Rozhodnutie o účasti na tohtoročnom Dubničáku som si nechával takpovediac na poslednú chvíľu, vo štvrtok poobede už som mal ale jasno, bola by škoda si trošku nepretočiť nohy pred dovolenkou v Alpách. To, že podmienky budú takmer ideálne bolo jasné už dlhšie vopred, v Novej Dubnici a okolí nepršalo už nejaký ten týždeň a organizátori sľubovali rýchlu a prašnú trať.
Rovnako ako pred týždňom v Korbielówe mi spoločnosť robil Imro, prezentácia na plavárni bola sekundová záležitosť, trošku sme boli ešte zohriať nohy do Kolačína a hor sa na štart.
Dubnický maratón 2012- fotoreport

Prezrite si fotogalériu z 18. ročníka jedného z najťažších MTB maratónov na Slovensku. Organizátori privítali na štarte spolu 681 pretekárov. Víťazom na dlhej trati sa stal Tomáš Gladiš s časom 05:03:35.80 .
Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne PR článok

Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne

V spolupráci s organizátormi Specialized Dubnického Maratónu sme pre čitateľov MTBiker.sk pripravili súťaž o štartovné a maratónsky dres tohtoročného Dubničáku. Stačí odpovedať na jednoduchú otázku v článku. V článku nájdete aj kompletné propozície akcie. Poznáme víťaza!
Specialized Dubnický (Saharský) maratón 2011

17. ročník najstaršieho MTB maratónu na Slovensku sa už tradične konal na konci letných prázdnin na úpätí Strážovských vrchov v Novej Dubnici. Na rozdiel od predchádzajúcich dvoch edícií, kedy sa skloňovalo blato vo všetkých pádoch, nás tentoraz čakali doslova saharské podmienky. Celý týždeň pred samotným maratónom teploty na Slovensku počas dňa neklesli pod 30°C a no a predpoveď na sobotu sa niesla v podobnom duchu, čiže poriadny hic.