Najnovšie články z kategórie Etapove Preteky

1000 miles: prvé tri dni a tri noci

Vyštartovalo sa netradične o 17-tej. Lievik v podobe lavičky po čestnom kole v Novej Sedlici púšťal pretekárov zo štartu po jednom. Keďže ja sa dopredu nezvyknem tlačiť, predo mnou je asi stovka pretekárov. Tí vpredu sa nepárajú. Niektorí z nich by radi ostali prví i v cieli. Ostré tempo zvyšuje ich odstup od zvyšku.
1000miles: Dobrodružstvo začína

Český extrémny bajker Jan Kopka sa tento rok predstaví druhýkrát v roli organizátora. Preteky Craft 1000 Miles Adventure sa po vlaňajšej premiére dočkal druhého opakovania. Za dobrodružstvom po česko-slovenskej divočine sa štartuje už túto nedeľu pri Aši.
Beskidy MTB Trophy 2012 - report

Znovu po roku sa vraciame do Istebny, zostava tá istá, ja a Imro, jediná zmena oproti predošlým ročníkom je to, že ubytovanie už nie je v gymnáziu, ale každý si ho musel zabezpečiť sám. Vybrali sme penzión Hadamówka, ktorý je od centra etapáku vzdialený cca 4 km, takže sa pred štartom aspoň trošku rozjazdíme. Samotné zázemie sa tento rok presunulo do časti Zaolzie do areálu futbalového štadióna, prezentácia bola bez najmenších problémov.
Sagan druhý v etape, na Okolo Kalifornie vyhral aktivitu

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v nedeľu záverečnej 8. etape pretekov Okolo Kalifornie v špurte vedúcej skupiny 2. miesto. Jazdec tímu Liquigas-Cannondale sa tak stal celkovým víťazom súťaže aktivity na najväčších amerických etapových pretekoch. Sagan na Okolo Kalifornie zopakoval prvenstvo v súťaži o dres pre najlepšieho šprintéra z vlaňajška.
Peter Sagan víťazom 5. etapy Tour of California

Fantastický úspech opäť dosiahol slovenský cyklista z tímu Liquigas-Cannondale Peter Sagan, keď v 5. etape Okolo Kalifornie triumfoval časom 5:16:03 v skvelom záverečnom špurte pred Austrálčanom Howardom, Britom Swiftom a naďalej si udržal zelený dres! Nesmierne šťastný slovenský pretekár sa pre svoju stránku www.saganpeter.com urobil rozhovor...
Moje dobrodružstvo na IRONbiku 2006

Miesto preteku: Alpská oblasť na hraniciach Talianska a Francúzska. Preteky začínali nočným prológom v historickom centre mesta Saluzzo. Nasledujúcich 7 etáp sa išlo štýlom Rellye naprieč Alpami zo Saluzza do Bardonecchie na trase dlhej 620 km s prevýšením 28 000 m...