Najnovšie články z kategórie Eurobike

Novinky SRAM pre sezónu 2016

Najväčšou novinkou, ktorú firma SRAM predstavila na Eurobiku 2015, bolo iste bezdrôtové radenie RED eTAP. Ale aj horskí cyklisti sa môžu radovať, pretože obmenou prišli aj brzdy Guide a nová je aj sada SRAM GX, ktorá už bola predstavená skoršie počas tohto roku.
Novinky nemeckej značky Canyon na sezónu 2016

Novinkou v sezóne 2016 bude XC bike Exceed s rámom o hmotnosti 870 g, ktorý má dostať zážitok aj výkon jazdenia na nový level. Dosť sa hovorí aj o cyklo počítači Smart Bike Computer...
KELLYS 2016 - Nová zjazdárska rada Noid, vylepšený Eraser a kopec ďalších noviniek

KELLYS predstavil 3 hlavné novinky pre nadchádzajúcu sezónu 2016. Prvou významnou zmenou je karbonizácia rámov u hardtailov, konkrétne predstavenie nového rámu pre modely Hacker a tiež rozšírenie karbónových 29“ bikov Stage. Druhou významnou zmenou je zmena geometrie u karbónového enduro modelu Eraser. Avšak najväčšou novinkou je predstavenie zjazdového modelu pod názvom Noid.
Novinky na Eurobiku: Oblečenie, komponenty aj rôzne doplnky

Pred mesiacom sme boli pozrieť na Eurobiku v nemeckom meste Friedrichshafen a do hľadáčika fotoaparátu nám padli aj rôzne novinky. Napríklad zadné brzdové svetlo Sigma aj oveľa väčšie rozšírenie prilieb s MIPS.
Shimano novinky pre sezónu 2016 - Elektropohon STEPS, Deore XT, XTR a ďalšie vychytávky

Na Eurobiku Shimano predviedlo v plnej paráde vlastné riešenie elektropohonu STEPS, Deore XT 1x11 (2x11, 3x11), vylepšené elektronické radenie XTR a veľa ďalšieho. Všetko sa dalo nie len vidieť či chytiť, ale niektoré novinky sa dali rovno aj vyskúšať.
Reportáž: EuroBike 2015 – Nové trendy a prvé dojmy

Minulý týždeň sme boli spolu s Červom a chalanmi z ProCycling (Bianchi) dva dni na EuroBiku, kde bolo toho vidieť až až. Medzi hlavné tredy patrilo značné rozšírenie kotúčových bŕzd na cestných bicykloch, 27,5+ pri MTB bikoch a širšia ponuka elektrobikov, kde pohon prezentovalo viacero výrobcov vrátane spoločnosti Shimano. Do popredia sa dostávajú aj cestné bicykle vhodné do náročnejšieho terénu, ktorým predpokladám slušný úspech.
CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award PR článok

CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award

E-Bike ELITE HYBRID sa stal víťazom Eurobike Gold Award aj the Design and Innovation Award a nedávno bol ešte ocenený navyše prestížnou cenou za dizajn produktu Red Dot Design. 38 renomovaných dizajnérov z 25 rôznych krajín vyberalo najlepšie „kúsky umenia“ z viac ako 4928 rôznych produktov a ELITE HYBRID zabodoval na celej čiare.
Nová výhradne dámska cyklistická značka LIV patriaca pod krídla GIANT

Neviete čím potešíte svoju polovičku? Giant sa rozhodol vyčleniť dámske biky pod samostatnú značku LIV a okrem bikov stavaných na ženskú postavu prináša aj bohatý doplnkový sortiment. Dámy určite poteší, že okrem kvalitných bikov sa budú môcť pekne zladiť v krásnych farbách a doplnkoch v rovnakej značke. Na výstave Eurobike prebiehal krst značky LIV, MTBiker bol pri tom a tak vám môžeme priniesť zopár našich postrehov...
Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky

Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.
Eurobike: Zopár zaujímavostí

Eurobike navštívilo 46300 obchodníkov, 21100 bikových nadšencov a 1852 novinárov. Výstavná plocha bola takmer nekonečná a stále bolo čo "obdivovať". Pozrite si niekoľko zaujímavých vychytávok, ktoré nás zaujali.
Eurobike: Drevené biky

Na nedávno skončenej výstave Eurobike bolo vidieť viacero zaujímavých bicyklov a rôznych doplnkov. V nasledujúcej kolekcií sme vybrali drevené biky, ktoré nám počas dlhého prechádzania veľkého areálu padli do hľadáčika fotoaparátu.
Fotogaléria: Eurobike 2014 - 1. časť

Koncom augusta sa uskutočnil v nemeckom meste Friedrichshafen 23. ročník jednej z najväčších cyklistických výstav sveta. Podľa ohlasov vystavovateľov, s ktorými som sa rozprával už možno Eurobike považovať za najväčšiu bike výstavu sveta, kde tento rok vystavovalo 1320 spoločností z 54 krajín. MTBiker bol pri tom a v najbližších dňoch vám budeme prinášať fotogalérie a články z tejto výstavy.