Najnovšie články z kategórie Expedicia

Rozhovor: Veronika Hargašová - cez Kilimanjaro, Peru a Londýn až do Hrádku

Prečo si dobrodružná duša, ktorá strávila prevažnú časť svojho života za hranicami našej vlasti, vybrala prácu u nás v expedícii? Takto vyzeralo Veronikine putovanie.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain bike Route, 6. časť

V malom potoku si dávame večernú očistu a tešíme sa na kľudný a zaslúžený spánok. Posledný v Colorade, pretože zajtra sa konečne dostaneme do Nového Mexika.
Tip na výlet: Malorka – destinácia nielen pre dovolenkárov

Tento rok to bude už 3. krát, čo sa s partiou rovnakých nadšencov vyberieme na Malorku. Pre mnohých z vás veľmi obľúbená destinácia, ktorú som si ako cyklista zamiloval tiež. Preto sa chcem s vami podeliť, čo vás na takomto tripe čaká, na čo si dať pozor, poprípade, kde ušetriť.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 5. časť

Sme trochu smutní, pretože do cieľa nám ostáva už len 1 915 km a napriek tomu práve v tento deň sú už prví borci v cieli!
Tip na výlet: Španielske pobrežie - z Barcelony na Gibraltár

Dovoľte nám spríjemniť čakanie na letnú sezónu spomienkou na našu cestu po španielskom pobreží. O Španielsku sme snívali celý rok a v polovici októbra sa to naozaj splnilo. Máme pred sebou 16 dní a 1 000 kilometrovú výzvu.
Video: Kirgizsko a hory bez komercie

Láka vás vybehnúť občas za hranice Slovenska a vyskúšať nové a trochu „exotické“ miesta? Inšpiráciou vám môže byť toto video z Kirgizska.
Spomienka na Petra Patscha – cyklista a cestovateľ

Absolvoval 13 expedícií po celom svete stále s úsmevom a dobrou náladou. Hovoril, že z bicykla je svet oveľa krajší a prírodu si tak človek dokáže oveľa lepšie vychutnať.
Tip na výlet: Rumunské perly Transalpina a Transfagarasan

Pekná a na život lacná krajina, trochu zaostalá. Služby pod úroveň, cesty samá diera, bacha aby vás neokradli. Také boli naše predsudky.
Reportáž: Jan Kopka - extrémne preteky okolo Kirgizstanu

Plán umiestniť sa v prvej päťke, sa podaril. Ale hlavne, že som to prežil.
Video: Bratislava - Čierna Hora na bicykloch

Láska hory prenáša, alebo ako sa hovorí, za všetkým hľadaj ženu. Nebolo tomu ináč ani v tomto prípade.
Ďalšie zábery z projektu Catching Breath

Pozrite si ďalšie fotografie z akcie, ktorá si vzala za úlohu pokoriť legendárny priesmyk Khardung La v Himalájach v novom rekorde.
Rozhovor: Ján Školník - šialený cyklovýjazd po Európe alebo, keď vtesnáš 5 400 kilometrov do 17 dní

Ján Školník, dvadsaťtriročný chalan z Kysúc, sa na začiatku júna tohto roka rozhodol podstúpiť cyklistické peklo, a to doslova.