Najnovšie články z kategórie Expedicia

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty

Dvaja cyklisti robili fotografiu na cestu pred sebou každých 73km. Výsledkom je video vytvorené z týchto fotografií spolu s pár zaujímavými myšlienkami. Niečo viac sa môžete dočítať na ich webe Odycycle.
Liptovské derby na poslednom snehu

Na Veľkú noc sme sa rozhodli partia v počte 8 kusov zaútočiť na liptovské cyklotrasy. Keďže mne lesné asfaltky a nim pridružené infraštruktúry moc nevoňajú, rozhodol som sa prísť o 2 bajkovacie dni skôr a ponaťahovať reťaz o čosi viac ako je zdravé.
MTBiker expedícia 2013

6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Na bicykli okolo Slovenska 2013

13 dní, 1534 km, 77 hodín v sedle bicykla, desiatky prejdených obcí a miest, niekoľko chránených krajinných oblastí a národných parkov, ako napríklad Štiavnické vrchy, Slovenský Kras, Poloniny, či Tatry. Okrem toho návšteva mnohých kultúrnych pamiatok a zaujímavostí. To je bilancia jednej neobyčajnej cesty, cesty okolo Slovenska na bicykli.
Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Filip Degl

Filip, alias 4fitness.cz. Štartoval na všetkých ročníkoch. Do tohto nastúpil s cieľom zvíťaziť, nakoniec skončil na druhom mieste. Na stránke preteku od februára písal o svojej príprave a tak ho súperi mali prečítaného. Nevadilo mu to. Naopak, keď tu bol sneh a dážď, volal ich na spoločné pobyty do teplých krajín.
Príbehy účastníkov Craft 1000 Miles Adventure 2013 - Honza Fryc

Nějakou příhodu? No nejvíce si pamatuju opravdu ty, kdy mi bylo nejhůř a to bylo dvakrát - jednou asi 100 km před cílem. Den před tím jsem chtěl dojet do Děčína tam přespat někde v posteli abych byl fit a další den to narvat do cíle.
Okolo sveta na bicykli - Balkán

Horúčavy, netradičné postupy a šialené riešenia bežných situácií, temperament, more a hory. Taký bol Balkán. Cesta okolo sveta na bicykli pokračuje ďalej. Viac ako 6600 km s viac ako 60 000 m nastúpaných počas 360 hodín v sedle bicykla. Dorazil som do Istanbulu a odtiaľ pokračujem cez Turecko do Gruzínska, možno Arménska a Iránu. Ak sa podarí získať víza aj Turkmenistan a Uzbekistan. Ale späť na Balkán.
Na bicykli okolo Slovenska

Nápad, ktorý som nosil v hlave niekoľko rokov. Neustále som to odkladal a vždy sa našiel dôvod, prečo cestu nezrealizovať. Tento rok sa však moje odhodlanie vystupňovalo na maximum a práve preto už v tejto chvíli šliapem do pedálov. Spolu so mnou sa na cestu vydal aj poľský kolega Lukasz, ktorý sa o akcii dozvedel na internete.
O hlúpom Janovi

Bol raz jeden hlúpy Jano. Keď spal, vyzeral ako v poriadku. Keď otvoril ústa, bolo to horšie a keď sa pohol z domu, bol magnetom na prúsery. Hlavičku mal sice peknú, ale dutú. Napriek tomu ho dali rodičia študovať. Budeš kresliť mapy -povedal mu otec, keď mal hlúpy Jano 15 rokov. A tak sa v škole učil ako sa kreslí sever, že ružovou farbou sa značí štátna hranica a podobne.
Príprava na 1000 míľ 2013

Na tieto náročné preteky sa treba náležite pripraviť. Keďže predchádzajúce dva ročníky štartovali v daždi niekto vymyslel trenažér vo vani. Dole sa naleje blato a zhora tečie studená sprcha. Iní trénovali tisíce kilometrov s naloženým bikom v plnej výbave.
Stratený v Peru

Kameru GoPro dnes vlastní veľa ludí, no takýto edit zvládne len málokto...Video z ktorého vyžaruje dobrodrúžstvo a energia vás snáď správne inšpiruje pred blížiacim sa víkendom
Race Across South Africa Freedom Challenge 2012

Medzi 18.06 a 23.07 2012 sme sa zúčastnili preteku v južnej Afrike. Zasa jeden čo sa hrdí prívlastkom najťažší. Posúďte sami.