Najnovšie články z kategórie Film

Českí bikeri pokorili horu Mera Peak na bikoch Kellys Swag a Thorx

Českým bikerom sa v Nepále podaril husársky kúsok, ktorým sa zapísali do histórie horskej cyklistiky.
Veľká cesta na pivo so zelenými Libertami - iba s jedným prevodom

Po ceste na Ukrajinu sme si povedali, že si musíme dať pauzu, Boris začínal po škole v novej práci, Martin končil vysokú školu a ostatní mali rôzne iné radosti. Koncom roka 2019 sme sa stretli, že vymyslíme na leto 2020 nejakú ďalšiu parádnu šialenosť.
3 tipy na bikové filmy

Teraz si možno nájdete viac času pozrieť si niečo dlhšie z prostredia zjazdu, bikepackingu alebo „pravého“ britského freeridu a punku.
Čo s dlhými zimnými večermi - WeLoveCycling vám poradí PR článok

Čo s dlhými zimnými večermi - WeLoveCycling vám poradí

V našom podnebnom pásme je to s vykonávaním cyklistiky v týchto mesiacoch skutočne náročné.
Video: Ochutnávka filmového projektu Pružinári

Filmový projekt Pružinári vznikol v roku 2017 v Martine a pochádza z dielne študenta Andreja Newgama. Úvodná epizóda vám naznačí, na čo sa môžete tešiť...
UnReal nový film pre tých, ktorí hľadajú útek

Film oslavuje oslobodenie od strastí reality a púšťa sa do sveta bez hraníc. Dychberúce vizuálne pocity úžasu a čistej radosti, pocity ktoré pochopia tí z nás, ktorí milujú bikovanie. Film je venovaný rojkom, ktorí porušujú pravidlá, tým, ktorí nikdy nevyrástli a poznajú cestu do unReal sveta.
Path Finder: Výborný MTB film z Poľska

Vyhraďte si na tento podarený film celých 48 minút, pretože tvorcom sa to naozaj vydarilo. Na svoje si prídu milovníci MTB, Enduro, All Mountain... proste každý, kto má rád bike, dobrodružstvo alebo cestovanie.
Pozvánka: Festival HoryZonty v znamení vody

V dňoch 13. až 15. novembra bude v Trenčíne festival HoryZonty, na ktorom vystúpia rybári, polárnik aj moreplavec. Celá akcia je zameraná na dobrodružstvo, adrenalín, prírodu, šport a okrem filmov ponúka aj bohatý sprievodný program.
Na festivale v Benátkach mala premiéru "Armstrongova lož"

Na 70. ročníku filmového festivalu v Benátkach mal v utorok premiéru dokument o bývalom americkom cyklistovi Lanceovi Armstrongovi, z ktorého sa v priebehu niekoľkých mesiacov minulého a tohto roka stal najväčší dopingový podvodník v histórii športu.
Macaframa

Ak ešte nespíte, prípadne nemáte náladu na talentové show, vychutnajte si legendárny fixed gear film Macaframa. Takmer hodina dobrej zábavy a mnoho akčných hrdinov nie len zo San Francisca
Video AM.EN FAMILY

Keď človek leží v nemocnici už tretí týždeň so zlomeninami stavcov, začnú mu napadať rôzne šialené úlety a iné nepredstaviteľné voloviny. Neviem, či mi to už liezlo tak na hlavu, ale zamyslel som sa nad tým, že asi si dlhšiu dobu nepojazdím a nezaskáčem a v tom mi svitlo. Žiarovka sa rozsvietila a dala mi ťukés do hlavy, aby som pouvažoval nad malým bike videom. Mal som dosť toho pozerania na videá počas marodky, stále len tie isté internetové stránky a filmy. Dosť, veď prečo sa pozerať na zahraničné bike videá! Zrealizujme niečo naše, z domácej pôdy.
Festival HoryZonty s medzinárdnou účasťou PR článok

Festival HoryZonty s medzinárdnou účasťou

Višegrádsky fond podporil festival dobrodružných filmov HoryZonty. Diváci sa môžu tešiť na kvalitných hostí z horského prostredia zo Slovenska, Čiech, Poľska a Maďarska. Trojdňový festival otvorí vo štvrtok 10. novembra legendárny horolezec, otec známej herečky Zuzany Fialovej, ktorý spolu s Michalom Orolinom pred štyridsiatimi rokmi vystúpil na prvú československú osemtisícovku.